محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27933

بچه گانه


مدیر سابق شهر " مارک Oefinger "، مارک Oefinger ، گفت که " Beirne " به موفقیت نبرده‌ای regions در برابر براک مشهور است و دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌است . او نه تنها زیردریایی‌ها را می‌راند بلکه به زیردریایی نیروی دریایی در روزه‌ای اولیه خود دستور داده بود ، و او سخنگوی اصلی گروه بود که برای نجات پایگاه در Groton کار می‌کرد . او که از تخصص خود تماس گرفته بود ، برای تاثیرگذاری بر معیارهای مورد استفاده در تصمیم‌گیری در براک ، ضروری بود تا در برابر پایگاه زیردریایی در Groton منصفانه ‌تر عمل کند .
Oefinger به خاطر می‌آورد که با موهای سفید و عینک سیاه او ، به تصویر ستاره فیلم ناخدای زیردریایی نگاه می‌کرد ، او نه تنها یک کار عالی برای کنار هم قرار دادن دفاع از پایگاه انجام داد ، بلکه در مورد او حضور داشت . هنگامی که وی پرونده خود را پیش از کمیسیون براک در یک جلسه دادرسی منطقه‌ای در بوستون نشان داد ، او توجهی به این موضوع نکرد .
Oefinger گفت : " همه ما داشتیم منفجر می‌شدیم . او کار فوق‌العاده‌ای انجام داد . او یک حضور واقعی بود ."
Oefinger اشاره کرد که بدون وجود افرادی مانند او و دیگران که این تلاش‌ها را رهبری کرده‌اند ، این منطقه جامعه بسیار متفاوتی خواهد بود .
او گفت : " این جامعه را به نحو جالبی کنار هم قرار داد و گفت : " من به مردم خواهم دوید و آن‌ها خواهند گفت : " لطفا ً از شوهر خود برای نجات دادن شغلم تشکر کنید ."
یک نماد از جامعه ما …
کاتلین گفت که او در حالی که برای شورای شهر اداره می‌شود واقعا ً سخت کار می‌کند و درها را بر هم می‌زند - - حتی اگر به طور طبیعی برای او به عنوان یک فرد درون‌گرا به نظر برسد - چون او احساس می‌کرد مردم باید توسط نامزدهای آن‌ها مورد بازدید قرار گیرند و باید زمان داشته باشند تا بگویند که آن‌ها واقعا ً به شدت در مورد آن احساس نگرانی می‌کنند .
او گفت : " همیشه آنچه او می‌خواست بشنود ، اما او واقعا ً احساس می‌کرد که اگر شما قصد برقراری دموکراسی را دارید ، باید در دسترس باشید . " دسترسی به افراد برای او به عنوان عضو شورای شهر مهم بود و همچنین با استفاده از مهارت‌های ریاضی خود برای تجزیه و تحلیل دقیق بودجه هر سال .
او همچنین شناگر ماهر و شناگر ماهر و یک مرد خانواده با دو فرزند ، Heather و مایکل و چهار نوه بود .
او همچنین یک " حس شوخ‌طبعی فوق‌العاده سریع " داشت و یک خواننده مشتاق بود که هفته‌ای دو یا سه بار در هفته از کتابخانه دیدن می‌کرد . او حتی شعر را در طول مصاحبه خود برای اینکه یک افسر هسته‌ای باشد ، به درخواست دریاسالار Hyman Rickover ، پس از آنکه O " Beirne " یاد کرد که از خواندن شعر و شعر لذت می‌برد ، خواند .
هری واتسون ، عضو سابق شورای شهر و شهردار ، گفت که در حالی که O " Beirne " در شورای شهر خدمت می‌کرد ، او به مردم گوش می‌داد ، didnt تصمیمات عجولانه ای می‌گرفتند و یک جنتلمن با احترام بود که "شما می‌توانید موافقت کنید با " او " در جامعه فعال باشد ، که اخیرا ً در تلاش‌ها برای رای دادن به اصلاحات چارتر دخیل بوده‌است .
واتسون گفت : " (میک ) نماد جامعه ما بود . "
شهردار فعلی پاتریک Granatosky گفت که او برای اولین بار او را در جلسه Representative در سال ۱۹۹۵ ملاقات کرد و به خاطر می‌آورد که زمانی که او طناب را در Groton یاد گرفت ، او بسیار مهربان و صبور بود . او گفت که در طول سال‌ها او همیشه تماس‌های تلفنی اش را زمانی که سوال می‌کرد ، می‌گرفت و ثروت دانش بود . او توجه زیادی به جزئیات داشت ، همیشه برای بحث آماده بود و منصف بود .
او گفت : " گذر Micks از دست رفتن به شهر of است . او به کشور ما و جامعه ما با احترام زیاد خدمت کرد و با احترام زیاد برگزار شد ."
سناتور ایالت Heather سامرز ، R - Groton ، گفت که او یک مربی برای او و یکی از افرادی بود که او را متقاعد کرده بودند که برای شورای شهر Groton بدود . او با علاقه به یادش آمد که در حالی که ژاکت زرد لیمویی را پوشیده بود در را با او باز کند .
او گفت که چهره تلاش‌های Councils تاون برای حفظ پایگاه و اختصاص دادن به شهر ، O ، باهوش ، سطح بالا بود و یاد گرفته بود ، اما دارای یک طرف احمقانه و مهربان و اصیل بود .

منبع سایت

درک متقابل نیروی دریایی علیه دشمن زنگ خطر نوشته دل نشانه هشدار دیوانه رشته هفته محلول مشاوره معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه نشانی و آدرس واحد های دانشگاهی پیام نور تهران

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 143

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما