محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27934

نشانه هشدار


او گفت : " کل این بخش مجهز به Humvees بود . او گفت : " با توجه به زمین در کره و با توجه به تهدید کره‌شمالی ، اوضاع خوب بود . "
مقیاس‌های اظهار داشتند ، بعید به نظر می‌رسد که جنگ آینده با روسیه یا چین شامل وسایل انفجاری دست‌ساز مانند آن‌هایی باشد که در عراق مورد استفاده قرار می‌گیرند .
وی گفت : " مساله روس‌ها در مورد زمین و تهدید به سطحی از روسیه نیست ، لذا آنچه که برای یک وسیله نقلیه در این نوع حمله مهم است ، توانایی جابجایی سریع ، کوچک و دشوار است و قادر به حرکت در میدان نبرد برای جلوگیری از اعتصاب و counterstrike است ."
وود گفت که مقاوم‌سازی Humvees موجود با حفاظت بیشتر و همچنین افزایش تعلیق ، موتور و دیگر ویژگی‌های کلیدی برای افزایش عملکرد ، گران خواهد بود و وزن وسیله نقلیه را افزایش خواهد داد.
او گفت : " اگر من زره را افزایش دهم ، می‌خواهم وزن را افزایش دهم ، که به این معنی است که size و transportability دشوارتر می‌شوند .
" وقتی جنگ پول زیادی هزینه می‌کند مردم ناراحت می‌شوند ، اما پس از این که پول را خرج می‌کنید ، به خاطر حفاظت از زور و فراهم کردن آنچه که لازم است در جنگ برنده شود ، مورد انتقاد قرار می‌گیرید . وود گفت : " هر دو طرف باید این کار را انجام دهند . "
مقیاس‌های توافق کردند که the wasnt به گونه‌ای طراحی شده‌است که a باشد .
" این برای آن طراحی شده‌بود . حالا به خاطر داشته باشید که در اروپا شما حداقل در میدان ‌های میادین جنگ در مرکز اروپا قرار دارید - شما قرار است صدها کیلومتر مانور داشته باشید . او گفت : " آنچه مهم است ، کارآیی سوخت و قابلیت اعتماد است و هنگامی که شما شروع به ضربه زدن به یک زره در دو طرف of می‌کنید … شما باید بهای آن را بپردازید ."
Scales گفت : " برای ماموریت‌هایی که حفاظت از زره بیشتر مورد نیاز است " از زمین بلند می‌شود .
او گفت : " کلید این است که افرادی را که در راس نیزه قرار دارند متمرکز کنیم ، جایی که کاربرد آن‌ها برای مبارزات نزدیک را می‌توان به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار داد ."
وود گفت معتقد است که Humvee کنونی هنوز " بسیار توانا " است .
" ناوگان Todays خیلی خوب روبه‌راه است . Its قرار است در بیشتر مواقع هشتاد درصد از الزامات را برآورده کند . او گفت : " شما به همه چیز نیاز دارید تا کاملا ً مسلح شوید ."
وود افزود : " اما مطمئن شوید که تیراندازی … ما یک نیرو را مستقر می‌کنیم ، برخی از سربازان از نقطه A به نقطه B در یک بمب با زرهی کم‌تر برخورد می‌کنند . و در جایی که اخبار قرار است ادامه یابد ، و این زمانی است که کنگره و رسانه‌ها تمام ارتش را تحت پوشش قرار خواهند داد و چگونه ممکن است افراد ما را به نحوی نامناسب تجهیز کنند . هیچ راه‌حل مناسبی وجود ندارد و من فکر می‌کنم که کنگره باید آن را درک کند ."
قبل از برخورد Navys Tragic Fitzgerald ، خدمه در مواجهه با این مشکلات بزرگ
در این عکس مورخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۷ ، عکس فایل تهیه‌شده توسط نیروی دریایی آمریکا of فیتزجرالد ( yt ۸۰۷ ) به the Burke Burke class ( DDG ) کمک می‌کند تا تعمیرات و ارزیابی خسارت متحمل شده از ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ ، برخورد با یک کشتی تجارتی را ادامه دهد . ( عکس اول پیتر burghart / عکس نیروی دریایی آمریکا از طریق آسوشیتدپرس )
۹ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Gina harkins
یک بررسی جدید در یک تصادف مرگبار شبانه که شامل ناوشکن آمریکایی نیروی دریایی آمریکا به سمت یک ماموریت مخفی در دریای جنوب چین می‌شود ، نشانه‌های هشدار دهنده‌ای را آشکار می‌کند که منجر به یک سانحه غم‌انگیز می‌شود که جان هفت ملوان را گرفت .

منبع سایت

ورود روایت قدیم هیچ انتصاب دیوانه رشته هفته محلول میل مشاوره اعزام به خدمت نخبگان نیروهای مسلح

نتایج آزمون‌ دكتری «Ph.D» سال 96 - شرایط پذیرش و شهریه

 

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما