محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 27942

دیوانه


رایان گفت : " برای یافتن قطعه‌ای از تاریخ مثل این ، جذاب بود . من رفتم و با آن فرار کردم ."
رایان گفت : " اطلاعات کمی به دست آمد و سپس به ancestry.com رفتم و تکه‌ای از آگهی را پیدا کردم ."
وظیفه بعدی ردیابی اعضای خانواده Utzs بود .
آن‌ها Utzs پسر Utzs ، دیوید Utz Guyton را پیدا کردند و Segrin تلفنی با او تماس گرفت .
Guyton از تگزاس خود به تایمز گفت : " وقتی تماس گرفتم ، شوکه شدم . " این عجیب بود که کسی حدود ۵۰ سال پس از مرگش به پدرش زنگ بزند .
Utz از شنیدن این خبر خوشحال شد و آدرس his را به او داد .
Guyton گفت : " تلاش آن‌ها برای ردیابی ما باورنکردنی بود . " او حتی داستان پشت لقب " وایت " را که روی پشت of نوشته شده بود، می‌دانست و گفت : " به خاطر سبیل fathers بود و برای اینکه تیرانداز ماهری بود ."
این چالش تبدیل شدنم به دست خانواده Utzs شد و گفت : " این کار برای من یا هر کس دیگری مناسب است که آن را در یک جعبه قرار دهد و این کار را توسط UPS انجام دهد ."
در نهایت ، سرهنگ مارتین ریچارد بازنشسته ، خلبان سابق اف - ۱۵ که در نزدیکی Guyton در تگزاس زندگی می‌کرد، با این کار موافقت کرد . Segrin و رایان the را به همراه تکه‌هایی از past و mementos که مربوط به خلبانان پایه بود ، جمع کرد و آن را به پسر Richards ، Rylan که برای کریسمس به خانه fathers می‌رفت ، داد .
پدر و پسر روز بعد از کریسمس به خانه Guytons رفتند و the را به بیوه‌ای Utzs هدیه کردند ، حالا Jerri - آن Guyton ؛ دیوید و Utzs دختر کوچک‌تر ، جنیفر لی . دختر بزرگ‌تر Utzs از اینجا رفته‌است .
دیوید یک روز از روز تولد چهارمین سالگی‌اش نگذشته بود که پدرش مرد . خاطرات او بسیار محدود به تصاویر پیاده‌روی در جنگل و بازی کردن در خانه با پدرش هستند .
Segrin و رایان ارتباط قوی ‌تری با پسر Utzs داشتند ، زیرا هر یک از آن‌ها در سن ۴ سالگی پدرش را از دست داده بود . دریافت کمک به خانواده Utzs ماموریتی بود که مردان احساس می‌کردند باید کامل شوند .
رایان گفت : " تصور می‌کنم اگر کسی امروز با من تماس گرفته باشد و بگوید که آن‌ها چیزی از dads من دارند ، خوشحال می‌شوم ."
نوه Utzs ، جیمز Guyton نیز هنگامی که stein رسید ، آنجا بود . He جوان گفت : " من می‌دانم که او تحت‌تاثیر تلاش اعضای سرویس قرار گرفته بود که خانواده را ردیابی کردند و همچنین آن‌هایی که آن را به آن‌ها تحویل دادند ، من می‌دانم که آن‌ها از راه خود برای انجام این کار کنار گذاشته شده‌اند و این کار را برای ما انجام دادند .
در میان شیوع سرخک ، لوئیس - McChord Prepares برای جلوگیری از Outbreak احتمالی
اعضای اسکادران مهندس عمران ، پس از نصب علامت مشترک جدید لوئیس - McChord در ورودی پایگاه جمع شدند . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده / Abner Guzman )
۹ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها : با Caitlin M . Kenney
واشنگتن دی سی - شیوع سرخک در ایالت واشنگتن جنوبی باعث شده‌است که مقامات در پایگاه مشترک لوئیس - McChord اقدامات احتیاطی برای محافظت از servicemembers و خانواده‌های این شیوع را انجام دهند .
سرهنگ دوم Rodd marcum ، یک پزشک و رئیس پزشکی پیشگیرانه در مرکز پزشکی Madigan که بخشی از پایگاه مشترک است ، گفت : " من می‌دانم که بخش اطفال ما از طریق رسانه‌های اجتماعی ، رویداده‌ای زندگی فیس بوک و افراد ذی‌نفع ما در رابطه با سوالات مربوط به نوردهی‌های سرخک و بهترین راه برای جلوگیری از آن‌ها شروع به درگیری کرد ."
بنا به گفته جی Ebbeson ، سخنگوی مرکز پزشکی ، مرکز درمانی دومین مرکز درمانی بزرگ نظامی در بخش پزشکی ارتش است که در حدود ۱۰۵، ۰۰۰ نفر جمعیت داشته‌است .

منبع سایت

بندری نظرات مارک نوپا مرکز رشته هفته محلول میل اقدامات مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صاف

  انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما