محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 27945

هفته


تاش بایف گفت : " در چهار هفته گذشته , زمانی که ما دروازه را باز کردیم , ما سربازان هندی داریم تا برای تیم مان تلاش کنیم , و ما هم جای خالی داریم . "
" کریستوفر جونز " , گروهبان دوم " کریستوفر جونز ", یکی از افسران مسئول تیم عملیات ارتش , یک نقطه زنده دیگر در رسانه‌های اجتماعی داشت که در مورد فرصت‌های شغلی که ارتش ارائه کرده بود صحبت کرد و بیش از یک میلیون بازدید در طول یک مسابقه نهایی شکست داد .
ما می‌دانیم که بسیار قدرتمند است . او گفت : " اگر به منقبض شدن نگاه کنید , یک ماه در حال تماشای تلویزیون است . "
" استفان تاونسند ", رئیس آموزش و فرماندهی ارتش , گفت که هدف از این نوع اصلاحات " این است که به ما یک سیستم جدید نیروگیری در قرن بیست و یکم بدهیم که در واقع می‌توانیم ارتش را با جذب کم‌تر استخدام کنیم . هدف همین است . "
تونسند گفت که تاکنون نتایج مثبت بوده‌است و توضیح داد که نتایج نیروگیری این سرویس برای سه‌ماهه اول بسیار خوب بوده‌است . سال گذشته بهتر از ربع اول بود . "
شرکت کنندگان گفتند که تا " ربع دوم " و شاید حتی آغاز سوم نتایج قابل‌اندازه‌گیری نخواهند داشت . "
با این حال , او گفت : " اگر چه زمانی که ما در پایان دسامبر بسته بودیم بهترین نتیجه را از سال گذشته شکست دادیم . "
ارتش همچنین ماهانه افراد را ردیابی می‌کند . او گفت که این سرویس شش گردان داشت که ۸۰ درصد از ماموریت ماهانه خود را تشکیل می‌دادند و افزود که میانگین مدت چند سال گذشته سه گردان بوده‌است .
" برای ماه فوریه , آنچه که ما در حال انجام آن هستیم " تیپ " ما است که اغلب تگزاس و برخی مناطق نیومکزیکو و آریزونا و حتی بعضی از اوکلاهما و کانزاس است . او گفت : " آن‌ها حدود ۸۰ درصد از ماموریت خود را براساس پیش‌بینی‌های ما انجام می‌دهند . " او گفت : " سال‌ها است که این تیپ یک درصد از ماموریت ماهانه خود را انجام داده‌است . "
او گفت که ارتش بر ردیابی بازگشت سرمایه تاکید کرده‌است .
او گفت که این شرکت ماموران نیروگیری خود را به یک بازی فوتبال ارتش - نیروی دریایی اخیر اعزام کرده بود که در آن " چهره‌به‌چهره " با متقاضیان احتمالی بالقوه ای بود . "
وی اظهار داشت: " از آن به بعد , ما پیشتاز هستیم . خارج از آن , ما قرار ملاقات‌ها را دریافت کردیم و از آن به بعد , ما قراردادهای فرعی گرفتیم . "
سعی کرد این تلاش را در نظر بگیرد .
او در توضیح گفت : " بنابراین اگر من می‌خواهم برای یک سال این کار را انجام دهم , باید با میلیون ‌ها میلیون صحبت کنم , که واقعا ً به من نشان می‌دهد که قرار است یک قرارداد امضا کنم . " "
" پس زمانی که یک نفر می‌گوید : " شما با دیگران صحبت کردید و شما چند قرار ملاقات داشتید و شما تنها چند قرارداد دارید ? به جهنم می‌روم . "
به همین دلیل است که دیجیتال بسیار مهم است , چرا که دیجیتال کار می‌کند . یک استخدام‌کننده در حال بازگشت به خانه است , اما این مم دیجیتالی هنوز هم در حال چرخش است و برخی کودکان بر روی اکانت اینستاگرام او غلت می‌زنند و آن را بررسی می‌کنند . "
همه کارکنان زن در حال پرواز برای یک خلبان زن افسانه‌ای هستند
افرادی که در تصویر به تصویر کشیده شده‌اند عبارتند از : خلبانی که در اولین پرواز یک زن با بیش از دو زن پرواز می‌کند . ( ام. ان . پی .
ادامه جدول
ادامه جدول
۹ خلبان زن در ایستگاه هوایی نیروی دریایی , ویرجینیا , می‌گویند که به عنوان داوطلب انتخاب می‌شوند تا " زن گم‌شده " را به عنوان یک هوانورد انتخاب کنند که راه را برای موفقیت آن‌ها هموار کرد .

منبع سایت

مسیری آسمانی اوایل فورد زاده محلول میل اقدامات مایکل سایت سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی کارنامه آزمون دکتری تخصصی سال 96 - دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 152

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما