محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27342

روز کار


به گفته متخصصان حقوقی ، سوابق تحقیقات جنایی ، این حادثه را " خرابکاری " توصیف می‌کنند ، اگر فردی با درجه ستوان دوم یا بالاتر باشد ، این عمل همچنین می‌تواند جرم جدی‌تر رفتار ناشایست تلقی شود . آن‌ها گفتند که مجرم می‌تواند تحت پی‌گرد قانونی قرار گیرد و در یک دادگاه نظامی زندانی شود و مجبور به بازنشستگی در یک اقدام اداری در درجه کاهش و حقوق بازنشستگی شود و یا مجازات کمتری از جمله یک توبیخ به دست دهد .
براساس این گزارش ، ماموران تحقیق از Pineda ، که در آن زمان تنها یک مادر دو نفره بود ، پرسیدند که فکر می‌کند ممکن است یک انگیزه برای هدف قرار دادن او داشته باشد . در این گزارش آمده‌است که Pineda به نام دو زن که " در گذشته با او مشکلی داشتند و ناظر او بعدا ً یک نفر دیگر را پیشنهاد کرده‌است " نام گذاری کرده‌است . در این گزارش آمده‌است که هر سه زن مورد بازجویی قرار گرفته‌اند .
گزارش می‌گوید که نتایج تحقیقات بی‌نتیجه بودند .
در حدود دو ماه پس از آغاز تحقیقات ، فرمانده‌کل نیروهای مبارز در آن زمان " ناوین رامگولام " به نام "ناوین رامگولام " و ناظر او را به دفتر خود احضار کرد تا نتایج را به اشتراک بگذارد .
" ناوین رامگولام " از این موضوع عذرخواهی کرد که این تحقیقات مجرم را پیدا نکرد . او در یادداشت Pinedas نوشت که ناوین رامگولام گفت که قتل‌ها هر روز حل‌نشده باقی می‌مانند و این اتفاقات فقط رخ می‌دهند .
Pineda در یادداشت خود گفت : " من شروع به سوال از او کردم که چگونه باید کار کنم و در محیط کاری که مانند این نقض شدم ، احساس خوبی داشته باشم . "
"Pineda " در این سند گفت که او در یک کمد در حالی که می‌تواند ماشینش را از پنجره کار خود ببیند و هر شب میز را قفل کند ، شروع به تامین یونیفورم خود کرده‌است .
به گزارش یکی از نگهبانان و مصاحبه‌ها ، اندکی پس از آن که اولین بررسی‌ها به تعویق افتاد ، یک ثانیه پس از آن باز شد که " اطلاعات جدید " فاش ساخت که خلبان‌ها شب قبل از کشف در یک اتاق استراحت در همان حوالی مشغول نوشیدن بودند و " ممکن است اطلاعاتی در رابطه با این حادثه داشته باشند یا ممکن است در این حادثه دخیل بوده‌اند . " بنا بر این گزارش "ناوین رامگولام " ، که نتایج اولین تحقیقات خود را با "Pineda " به اشتراک گذاشته بود ، در همان شب در سالن استراحت بوده‌است .
بازرسان ۱۸ نفر از جمله ناوین رامگولام ، Woodside و چهار تن دیگر از اعضای گارد را زیر سوال بردند که گفتند آن‌ها در سالن استراحت شرکت کرده‌اند که " ادغام " نامیده می‌شوند .
وودساید گفت که دو مامور تحقیق به حداقل برخی از خلبانان گفتند که ممکن است از آن‌ها خواسته شود که تست دروغ سنجی بدهند و ادرار جمع‌آوری‌شده از صحنه برای DNA تست خواهد شد . او افزود برخی از آن‌ها همچنین در مورد اینکه چقدر ناوین رامگولام مجبور به نوشیدن شده‌است مورد سوال قرار گرفتند .
در یک مصاحبه دوم با بازرسان ، Pineda گفت که چند خلبان به او گفتند که " ناوین رامگولام " از مدفوع را در چکمه‌های خود دیده‌است . او گفت که احساس می‌کند " ناوین رامگولام " به توانایی‌های کاری خود اعتماد دارد .
" ناوین رامگولام " دخالت در این حادثه را انکار کرد . او به بازجویان گفت که او هیچ درگیری با Pineda ندارد و هرگز در حمام womens جایی که او پوتین و لباس خود را ترک کرده‌است وجود نداشته است .
بازرس که در این گزارش نوشته بود نوشت که مصاحبه‌ها " منجر به هیچ نتیجه‌گیری جدیدی " یا شناسایی هر گونه مظنونین نشد .
در اوت ۲۰۱۵ ، Pineda شکایت خود را اعلام کرد . او نوشت که بازرس اصلی به او گفت که این مدرک نشان می‌دهد که یک زن نمی‌تواند در این کفش‌ها ادرار کند ، اما شنید که افسران گمان می‌کنند که او برای توجه به آن‌ها ادرار می‌کند " و افزود که" باعث می‌شود که من این کار را با خودم انجام ندهم ." او افزود که می‌ترسد مجبور شود که نگهبان را ترک کند .
این نگهبان از اظهار نظر در مورد وضعیت شکایت Pinedas خودداری کرد .

منبع سایت

کار خیر روند اداری اقیانوس هند سهمیه بیشتر بدون حاشیه پرونده قتل بچه گانه نشانه هشدار دیوانه رشته شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبی نشانی سایت ، تلفن و آدرس دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 164

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما