محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 27943

پرونده قتل


فرمانده بازنشسته نیروی دریایی در پرونده فساد عمومی محکوم شد
در مراسمی در مجتمع تجاری مشترک و ائتلاف در سافولک , va . اسکات کوهن , رئیس پشت سر اسکات , از خطوط حمایت از امور عمومی مشترک به عنوان فرمانده ورودی به نام مستعار جفری برسلاو , می‌گذرد . ( عکس از نیروی دریایی
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
سن دیگو - - یک فرمانده سابق نیروی دریایی به خاطر یک پیمان‌کار مالزیایی به نام " لئونارد فربه " در مرکز یکی از بدترین رسوایی‌های فساد سرویس دریایی به شش ماه زندان محکوم شده‌است .
جفری برسلاو , سابق , روز جمعه توسط یک قاضی فدرال در سن دیگو , پس از اقرار به جرم و تضاد منافع محکوم شد . او جریمه نقدی دریافت کرد و به او دستور داد که به نیروی دریایی پرداخت کند .
دادستان‌ها می‌گویند که برسلاو ایمیل را به پیمان‌کار واگذار کرد و به پیمان‌کار , لئونارد فرانسیس , اشاره کرد تا به او کمک کند تا بیش از پنج سرباز نیروی دریایی و قراردادهای پرسود برای شرکت خود که کشتی‌ها را در اقیانوس آرام تامین می‌کرد , برنده شود .
دادستان‌ها می‌گویند که فرانسیس دوم نیروی دریایی را بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای خدمات برای کشتی‌ها تامین می‌کند .
حدود دوازده نفر در این پرونده گناهکار شناخته شده‌اند .
افسران جوان اکنون در پایگاه تحقیقات رفتار سو رفتار نیروی هوایی ردیابی شده‌اند .
یک هوانورد دومین میله ستوان دوم خود را نگه می‌دارد . ( عکس از نیروی هوایی ام .
۲۹ فوریه
ادامه جدول
نیروی هوایی به آرامی یک پایگاه اطلاعاتی را گسترش داده‌است تا تمام هوانوردان را تحت بررسی قرار دهد تا شامل همه رده‌های افسران باشد .
سیستم ردیابی مورد خودکار , یا اقداماتی که از زمان آغاز کار توسط سرویس مورد استفاده قرار گرفته بود, پیش از این فقط برای افسران رده - - رشته , سرهنگ دوم و سرهنگ , برای ترفیع استفاده شده‌بود . در سال گذشته , نیروی هوایی ردیابی پایگاه اطلاعاتی را به معاونان دوم و بالاتر بسط داد .
براساس اعلام سخنگوی نیروی هوایی , اریکا پترسون , سخنگوی نیروی هوایی , در یک ایمیل جدید گفت که اقدامات در درجه اول برای ثبت و ردیابی بازرس کل بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باید براساس سطح خدمت , هر وزارت دفاع و سیاست نیروی هوایی گزارش شود .
او گفت : " در واقع , این سرویس اطلاعاتی را گسترش داد که شامل " همه تحقیقات باز و اطلاعات نامطلوب برای افسران درجه می‌دانی , طبق دستور dod برای پیروی از سیاست ترفیعات افسری است " .
محتوای مرتبط :
نیروی هوایی در میان گزارش‌ها مبنی بر " رفتار خطرناک " فرماندهان را در پایگاه تگزاس آتش می‌زند .
فرمانده اسواران از روی آب و هوای ناسالم
فرمانده اسواران از پایگاه نیروی هوایی مینوت
او نوشت : " سیاست dod برای یک سرهنگ یک ساله برای ملاقات با یک سرهنگ اوها را مورد نیاز است ; بنابراین , بازرس کل نیروی هوایی تصمیم گرفت که تحقیقات باز و اطلاعات نامطلوب بر روی تمام افسران رده زمینه [ سرگرد , سرهنگ و سرهنگ ] را جمع‌آوری و پی‌گیری کند . "
او نوشت : " برای مطابقت با تغییر روند انتصاب افسر ترفیع مقام در انتظار رسیدگی به هر گونه اطلاعات نامطلوب دیگر , " جمع‌آوری اطلاعات باز و اطلاعات نامطلوب برای همه افسران با استفاده از همان پایگاه‌داده انجام شد . "
ایمیل وی اظهار می‌دارد : " اگر چه نیروی هوایی از نظر تاریخی در بررسی افسران ارشد خوب عمل کرده‌است , ما اخیرا ً گام‌هایی را برای بهبود غربالگری افسران جوان از طریق آموزش دادن به همه فرماندهان برای اطلاع دادن به بازرس کل محلی در زمان آغاز تحقیق , تحقیق و یا هر تحقیق دیگری از هر افسر آغاز کرده‌ایم . "
او نوشت : " اقدامات اولیه , تحقیقات و گرایش‌ها ig را دنبال می‌کند , اما همچنین " داده‌های سو رفتار اجرایی یا نامطلوب توسط دیگر پایگاه‌های اطلاعاتی نیروی هوایی مانند تحقیقات فرمانده گردان ردیابی نمی‌شوند . "
به گفته مسئولان , این اقدامات اتهامات و پرونده‌های جنایی را ثبت نمی‌کند , زیرا آن‌ها توسط دفتر نیروی هوایی تحقیقات ویژه و پایگاه‌های اطلاعاتی نیروهای امنیتی پی‌گیری می‌شوند .

منبع سایت

درس ده شرق دل افراد زیاد شورای شهر سرمایه ملی بچه گانه نشانه هشدار دیوانه رشته هفته شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت بیماری هيپرئيدروز - تعریق بدن جدیدترین تغییرات ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری در گروه ریاضی

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 145

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما