محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27328

سرباز شهید


ترامپ به خبرنگاران گفت : " اساسا ً، آن‌ها می‌خواستند که این تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود و ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم . " او توضیح داد که کیم با تمایل به بستن تاسیسات هسته‌ای اصلی خود ، مرکز تحقیقات علمی هسته‌ای Yongbyon ، در صورتی که تحریم‌ها برداشته شد ، حاضر شد . Pompeo گفت که اما این کار او را با موشک ، کلاهک و سیستم‌های سلاح به حال خود رها می‌کند . همچنین سایت‌های تولید سوخت هسته‌ای مخفی در سراسر کشور وجود دارند .
Pompeo گفت : " امروز ما کاملا ً به آنجا می‌رسیم ، و چیزی که به نظر می‌رسد شکاف بین دو طرف است را به حداقل می‌رساند .
سیاست ایالات‌متحده پافشاری می‌کند که تحریم‌های آمریکا در کره‌شمالی تا زمانی که کشور متعهد به لغو ، تکمیل ، قابل رسیدگی و برگشت‌ناپذیر نشود ، برداشته نخواهد شد . ترامپ با تاکید بر اینکه او در مذاکرات با کیم می‌خواهد انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشد ، از تکرار این هدف خودداری کرد و گفت : " من می‌خواهم خود را از دیدگاه مذاکره در این موقعیت قرار دهم ."
دستیاران کاخ سفید تاکید کردند که ترامپ قدرت زیادی دارد و برخی ناظران بر نشست ۱۹۸۷ ریکیاویک ، رئیس‌جمهور شوروی ، میخاییل گورباچف ، تاکید کردند . این نشست بر سر سلاح‌های هسته‌ای برگزار شد که بدون توافق به پایان رسید ، اما زمینه را برای توافق آینده هموار کرد .
اما شکست در هانوی ، ریسکی را در سبک مذاکره Trumps نشان داد : یکی از جلسات خود با همتایان خارجی اش ، دولت او اغلب کاره‌ای سطح کارکنان را قبل از انجام معامله انجام می‌دهد تا به یک معامله کمک کند و نشست‌های بیشتری را از یک مذاکره سرسخت بر پا کند .
این فروپاشی یک تغییر چشمگیر از خوشبینی بود که مذاکرات پس از شام رهبران در روز چهارشنبه بعد از شام رهبران را در بر گرفت و این باعث شد که کاخ سفید برای روز پنجشنبه یک مراسم امضا در برنامه رسمی Trumps امضا کند .
به نظر می‌رسید که این دو رهبر زمانی که کیم ، که برای اولین بار به سوالات خبرنگاران آمریکایی پاسخ داد ، از او پرسیده شد که آیا آمریکا ممکن است دفتر رابط در کره‌شمالی را باز کند . ترامپ اعلام کرد که این یک ایده بد نیست و کیم آن را " welcomable " خواند . چنین دفتری اولین حضور آمریکا در کره‌شمالی را نشان خواهد داد .
اما پرسش‌هایی در سراسر این نشست مطرح شد، از جمله اینکه آیا کیم می‌خواهد امتیاز ارزشمندی به دست آورد ، چیزی که ترامپ می‌تواند نتایج عینی بیشتری نسبت به اولین نشست رهبران داشته باشد، نشستی که کم‌تر از یک سال پیش در سنگاپور برگزار شد ، که مدت‌ها بر روی تصاویر دراماتیک و نتایج ملموس قرار داشت .
مدت‌ها بود که شک و تردید وجود داشت مبنی بر اینکه کیم می‌خواهد سلاح‌های کشور خود را کنار بگذارد ، دهه‌ها در حال توسعه بود و پیونگ یانگ احساس می‌کرد که بقای خود را تضمین می‌کند . اما حتی پس از پایان اجلاس ، ترامپ از تعهد Kims برای ادامه مهلت قانونی برای آزمایش موشک تمجید کرد .
ترامپ همچنین گفت که او معتقد است که autocrats ادعا می‌کند که هیچ ارتباطی با مرگ Otto of ، یک دانشجوی کالج آمریکایی که پس از برگزاری در زندان کره‌شمالی فوت کرده‌است ، ندارد .
ترامپ گفت : " من معتقدم که او اجازه خواهد داد چنین اتفاقی بیفتد ، او احساس بدی نسبت به آن داشت .
این بیانیه بلافاصله به یاد لحظاتی افتاد که ترامپ تصمیم گرفت تا بر روی آژانس‌های اطلاعاتی خود ، از جمله جانبداری از خانواده سلطنتی سعودی در رابطه با مرگ روزنامه‌نگار جمال Khashoggi و حمایت از Russias ولادیمیر Putins انکار کند که در انتخابات سال ۲۰۱۶ دخالت کرده‌است .
اگر اولین نشست ترامپ - کیم ، ورود رهبر منزوی nations را به مرحله بین‌المللی تحویل دهد ، دوم به نظر می‌رسد که مشروعیت خانواده او را به او اعطا کرده‌است .

منبع سایت

مشق شب خلبان هندی هم مرز افغان ها معلوم الحال ایجاد دسته شرایط مطلوب روز کار پرونده قتل بچه گانه اعلام زمان نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون استخدامی سال 96

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما