محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27329

ایجاد دسته


دبیر va مخالف شعار جنسیتی - بی‌طرف
وزیر امور سربازان قدیمی , رابرت وود , در جلسه دادرسی کمیته سنا در مورد امور سربازان قدیمی , روز چهارشنبه در کپیتول هیل در واشنگتن شهادت داد . ( عکس از آسوشیتدپرس / الکس براندون )
پایان مارس
نوشته ریچارد کان
وزیر امور ایثارگران , رابرت وود , گفت که احترام او به زبان با شکوه آبراهام لینکلن اجازه تغییر در شعار نمادین این گروه را نمی‌دهد تا آن را خنثی کند .
" من به اندازه کافی مغرور نیستم که بگویم می‌خواهم سخنان آبراهام لینکلن را تغییر دهم . "
و گفت : " من طرفدار تغییر شعار " برگرفته از سخنرانی حماسی لینکلن نیستم ", که در آن او گفت یکی از وظایف ملت پس از جنگ داخلی , " مراقبت از او است که باید جنگ و بیوه و یتیم او را تحمل کند . " "
این شعار هرگز نباید به این معنا باشد که دپارتمان متعهد به برابری خدمت نیست .
او گفت : " شعار من این است که ما به همه سربازان قدیمی خدمت می‌کنیم . "
محتوای مرتبط :
برنامه در این مراسم نسخه غیر طبیعی لینکلن نقل‌قول شد .
حمایت از ساخت شعار " جنسیت بی‌طرف " ممکن است کمرنگ شود .
و شعار لینکلن - خنثی نیست -
کاتلین کتلین رایس , d - نیویورک , می‌گوید : " امیدوارم روزی نظر خود را در این باره تغییر دهید . "
او گفت : " با توجه به تمرکز لینکلن روی برابری برای همه , من مطمئنم که اگر امروز زنده باشد باید گفت که زنان باید به خوبی شناخته شوند " و نباید این شعار را رها کرد " فقط به این خاطر که آن‌ها در آن زمان خدمت نکردند . "
سال گذشته , کریستن ملایم‌تر, از نیویورک , یک شعار اصلاح‌شده را پیشنهاد کرد: " به وعده رئیس‌جمهور لینکلن برای مراقبت از او که این نبرد را تحمل خواهد کرد و برای بیوه او و یتیم او با خدمت و تکریم مردان و زنانی که سربازان قدیمی آمریکا هستند " . "
گروه‌های مدافع عنوان دیگری را توصیه کرده‌اند : " مراقبت از آن‌هایی که باید جنگ و خانواده و بازماندگان آن‌ها را تحمل کنند . " "
الیزابت وارن طرح مراقبت از کودکان را در طول محاکمه نظامی هل داد
الیزابت وارن وارن , d - توده‌ها . , ملاقات با دانش آموزان و معلمان را در دبیرستان انجام می‌دهد . ( عکس از نیروی دریایی
پایان مارس
نوشته جی نا بل
کاندیدا الیزابت وارن , نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری , در این هفته برنامه‌ای برای برنامه جامع مراقبت از کودکان خود ایجاد کرد : یک جلسه دادرسی کنگره با روسای ستاد ارتش .
وارن , یک دموکرات ماساچوست , چشم‌انداز خود را برای دادن تمام خانواده‌های آمریکایی به مراقبت از کودکان ارزان در طی جلسه کمیته فرعی پرسنل مسلح مجلس سنا در روز چهارشنبه اعلام کرد . روسای ارتش , نیروی دریایی , نیروی هوایی و کارکنان نیروی دریایی در کاپیتول هیل برای شهادت در مورد شغل نظامی و سیاست‌های خانوادگی بودند .
وارن گفت : " من فکر می‌کنم عالی است که هر کودکی از یک خانواده نظامی به مراقبت باکیفیت با قیمتی که استطاعت آن را دارند دسترسی داشته باشد . " من معتقدم که هر کودکی در آمریکا باید همین نوع فرصت را داشته باشد . "
وارن که رسما ً پیشنهاد ریاست‌جمهوری خود را در اوایل این ماه اعلام کرده بود , گفت که طرح او برای تامین مراقبت از کودکان و آموزش ابتدایی برای خانواده‌ها در سراسر کشور براساس سیستم ارتش است . طرح او هزینه‌های مراقبت از کودکان خانواده را در حدود ۱۰ درصد از درآمد سالانه آن‌ها تعیین می‌کند .
ارتباط : دختر بچه در روز بدون پروانه در خانه ارتش در هاوایی می‌میرد

منبع سایت

انجام ماموریت تلاش ها رویه معمول راه حل سر فصل شرایط مطلوب روز کار پرونده قتل بچه گانه نشانه هشدار دریافت دفترچه ٬ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ نحوه مطالعه دروس زیست برای کنکور سراسری 97

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 152

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما