محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27349

فور کیا


از سوی دیگر در روز ۱۶ فوریه در پست Laws Lawfire در دانشگاه دوک of اظهار داشت که کنگره به صراحت بیان می‌کند که این UCMJ به بازنشستگان اعمال می‌شود و بحث‌های Vladecks در مورد نادرستی افسران ارشد که علیه رئیس‌جمهور صحبت می‌کنند و همچنین ایده " نابهنگام " که بازنشستگان را می‌توان به وظیفه فعال و معتبر محکوم کرد .
او افزود که عمل دریافت حقوق بازنشستگی به این معنی است که پرسنل بازنشسته تصمیم گرفته‌اند تا رابطه خود را با ارتش حفظ کرده و تمام آنچه را که با انتخاب کمیسیون خاتمه می‌یابد را بپذیرند و یا درخواست تخلیه را درخواست نکنند .
او نوشت : " به عنوان یک عضو خدمات بازنشسته که در حوزه صلاحیت نظامی قرار دارد، من را در میان آن دسته از رفقای خود حساب می‌کنم که معتقدند این پول برای حفظ ارتباط با نیروهای مسلح ، بهای اندکی برای پرداخت هزینه دارد . "
در همین حال ، امتناع دادگاه عالی برای استماع پرونده Larrabee ممکن است پایان راه قانونی برای نیروی دریایی بازنشسته نباشد . به گفته Vladeck ، Larrabee ممکن است شکایت در مورد حقوق معوقه در دادگاه ادعاهای فدرال را در نظر بگیرد . Vladeck بر این باور است که موکل وی حق دارد این کار را تحت قانون پرداخت ارتش انجام دهد .
خانواده of نیروی دریایی شکست خورد ، قانون مبارزه را بالا نگه می‌دارد و او Honors را دریافت می‌کند .
Cryptologic تکنسین‌ها ، رئیس نیروی دریایی ( Interpretive ) ، Shannon ام . کنت . ( خنده آمریکا )
۲۸ فوریه - ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - حتی به عنوان افسر ارشد fallen ، شانون کنت ، روز پنجشنبه یک افتخار نظامی دیگر دریافت می‌کند ، خانواده و دوستان یک زبانشناس گفت کار او بسیار دور است .
کنت ، یک مادر ۳۵ ساله ، در روز ۱۶ ژانویه توسط یک بمب‌گذار انتحاری در رستورانی در شهر Manbij سوریه کشته شد . این پنجمین سفر جنگی او بود .
در هفته‌های پس از مرگش ، خانواده و دوستان هزاران پیام را به اعضای کنگره در قالب نامه‌ها ، ایمیل‌ها و تماس‌ها تحویل داده‌اند تا قانون وزارت دفاع را که منجر به استقرار Kents می‌شود ، از بین ببرند .
آن‌ها همچنین بیش از ۸۰۰ امضا برای درخواست MoveOn.org در حمایت از این برنامه جمع‌آوری کرده‌اند .
" این ناامید کننده است که گروهی از مردم این روزها به بیرون بیایند و آن را در گوش‌های ناشنوا فرو کنند . Sharron Kearney ، پسر عموی Kents و یک وکیل شهر نیویورک که به پیشگام کردن این تلاش‌ها کمک می‌کند ، گفت : " با بوروکراسی که ما برای ایجاد این تغییر تلاش می‌کنیم ، صحبت می‌کند ، " شانون هرگز اجازه نمی‌داد که این کار را انجام دهد ، بنابراین من به او مدیونم . کار درست را انجام دهید ."
پاییز گذشته ، کنت برای شرکت در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی به جای استقرار خود انتخاب شد . اما نیروی دریایی این برنامه را معکوس کرد چون قبلا ً سرطان تیروئید داشت . بنابراین درخواست چشم‌پوشی وی رد شد و او به جای آن دستور داد تا به جای آن به سوریه اعزام شود .
کنت کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .
در اوایل این ماه ، نیروی دریایی روند اسقاط را که منجر به استقرار Kents شد مورد بازبینی قرار داد . اما یک قانون وزارت دفاع در جایی باقی خواهد ماند که کنت را مجبور کرد تا الزامات برای تازه واردان نظامی را برآورده کند در مقابل آن‌هایی که برای حفظ of فعال تنظیم شده‌اند . در نتیجه ، کنت به دلیل سرطان قبلی اش ، علی‌رغم اینکه قبلا ً از این بیماری شفا یافته بود ، رد صلاحیت شد .
تغییرات ۱ فوریه به مقامات نیروی دریایی اجازه می‌دهد تا بالاترین میزان معافیت را به ملوانان مستقر کرده ، یک روند درخواست استاندارد شده با گزینه جستجوی یک نظر پزشکی دیگر برقرار کنند و نیاز به مرور همتا برای تضمین کیفیت و ثبات داشته باشند و نیازمند تمامی مراجع پزشکی در همان سیستم نرم‌افزاری برای تضمین تداوم هستند .
این قوانین جدید در حال حاضر در مفاد فصل ۱۵ از کتابچه راهنمای دارویی اداره پزشکی منعکس شده‌اند که استانداردهای فیزیکی برای امتحانات پزشکی را پوشش می‌دهد و چندین شرایط سلامتی از جمله سرطان را لیست می‌کند که می‌تواند مانع از دریافت یک کمیسیون شود .
اما Kearney استدلال می‌کند که اگر اداره دفاع در حال حاضر wasnt را اداره کند مجبور به تغییر این تغییرات شده‌است .

منبع سایت

اندازه قلم عملکرد عادی پیمان دل اهل سفر دشمن محیط سرباز شهید ایجاد دسته شرایط مطلوب روز کار پرونده قتل اعمال سهمیه ۵٪ ایثارگران در کنکور ۹۶ [تمدید شد] رتبه بندی و معرفی بهترین دانشگاه های مهندسی ایران در سطح بین المللی

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما