محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 31
  • بازدید کل : 27270

مراقبت


فرستاده ایالات‌متحده به کره‌شمالی برای آماده شدن برای نشست دوم ترامپ - کیم
نماینده ویژه کره‌شمالی , استفان مک گری , چپ , با رسانه‌ها با نماینده ویژه کره‌جنوبی برای صلح و امنیت شبه‌جزیره کره صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / لی جین - مرد )
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
واشنگتن
وزارت امور خارجه می‌گوید که استفن تون با همتای کره‌شمالی خود کیم جونگ اون دیدار خواهد کرد .
ترامپ و کیم در ژوئن گذشته در سنگاپور ملاقات کردند , جایی که آن‌ها اهداف مبهم و مبهم برای یک شبه‌جزیره کره بدون هسته , بدون توصیف زمان و چگونگی وقوع آن , منتشر کردند .
ترامپ در مصاحبه‌ای با " چهره ملت " گفت , " نشست دوم " با کیم آغاز شد , اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد .
روز دوشنبه در سئول با مشاور امنیت ملی کره‌جنوبی , چونگ یانگ یونگ پیونگ یانگ دیدار کرد .
دامپزشکان به دنبال بررسی کامل داروهای مالاریا هستند
تفنگداران با گروه دوم , نیروهای رزمی زمینی , نیروی کار هم‌کاری امنیتی , ایستگاه هم‌کاری آفریقا , و غیره, هر روز با استفاده از یک دوز هفتگی برای جلوگیری از شیوع مالاریا در بیمارستان, به صورت داکسی سایکلین حمله می‌کنند . ( عکس از گروه تفنگداران دریایی ) سولانا )
۲۹ فوریه
نویسنده: پاتریشیا هالی

دسته مطلب مذاکره انتقال محتوا


نیروهای سابق که می‌گویند آن‌ها توسط داروهای مالاریا , یا ضد مالاریا بیمار شده‌اند و مدافعان آن‌ها اعضای یک هیات علمی را بر آن داشتند تا با سربازان قدیمی صحبت کنند و سوابق پزشکی خود را هنگام بررسی اثرات بالقوه مزمن داروهای مالاریا بررسی کنند .
کمیته ملی علوم , مهندسی و پزشکی یک بررسی شش‌ماهه از همه تحقیقات علمی موجود در مورد داروهای مالاریا برای پیش‌گیری از بیماری ناتوان‌کننده را آغاز کرده‌است . اعضای کمیته به دنبال این هستند که ببینند چه نقشی , در صورت وجود , داروها در ایجاد علایم عصبی و روانی مانند سرگیجه , سرگیجه , تشنج , اضطراب و روان‌پریشی در برخی بیماران نقش دارند .
این هیات گفته‌است که به ویژه در حال بررسی و بررسی داروهای جدید مرتبط با مواد مخدر است , اما تمام داروهای مالاریا را بررسی خواهد کرد تا ارتباط بین داروها و اثرات طولانی‌مدت سلامت در بزرگسالان را تشخیص دهد .
در جلسه افتتاحیه این هیات در واشنگتن , چند سرباز قدیمی اصرار کردند که " به این مساله بسیار نزدیک " نگاه کنید . "
محتوای مرتبط :
استفاده احتمالی از داروهای مالاریا در پرونده جنایات جنگی سربازان
شکایت نیروی دریایی از روش roche بر روی داروهای مالاریا
کهنه‌کار : داروی ضد مالاریا اثرات جانبی دارد
تیم بازنشسته " تیموتی دان دان " خود را به عنوان یک نیروی دریایی سخت و با انگیزه , پیش از اینکه در ماه سپتامبر دستگیر شود , به خطر انداخت .
اما اولین باری که آن را گرفت کابوس و اضطراب را تجربه کرد و نشانه‌ها با دوز بعدی بدتر شدند . او پس از بازگشت به خانه , داروی خود را پس از بازگشت به خانه متوقف کرد , اما هنوز علائم آن باقی است .
دان گفت : " خانم‌ها و آقایان … احتمالا ً سربازان قدیمی زیادی وجود دارند که فکر می‌کنند آن‌ها ذهن خود را از دست می‌دهند یا فکر می‌کنند که دچار افسردگی شده‌اند و هرگز آن را به این داروی وحشتناک نمی‌دهند . "
بیل کلینتون , افسر بازنشسته نیروی دریایی , اولین سرباز قدیمی که توسط اداره امور سربازان قدیمی تشخیص داده شد, به عنوان نشانه‌هایی که به طور مستقیم در ارتباط با سو استفاده از مواد مخدر است , به هیات‌منصفه گفت که او از سربازان قدیمی برای مراقبت‌های پزشکی , از جمله در رابطه با بیماری و بیماری‌های مرتبط با جنگ و آسیب به مرکز مطالعات آسیب دیدن می‌کند . از تابلو خواست تا به همه اطلاعات موجود نگاه کند .
او گفت : " سوابق پزشکی در نوشته‌ها ظاهر نمی‌شوند . "

منبع سایت

انجمن مسئول پاریس شهردار کمیته مشاوره شرایط خروج از کشور برای مشمولین سربازی نکاتی که قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی باید بدانید

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 114

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما