محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27142

انجمن


در اینجا سربازان قدیمی در حال حاضر در وزارت امور خارجه شرکت می‌کنند .
۵ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
هر قانونگذار در کنگره ( کپیتول هیل ) اجازه دارد تا مهمان خود را برای سخنرانی سالیانه خود انتخاب کند . و امسال ، بیش از دوازده نفر نیروی کار فعال یا کهنه سربازان ارتش را به همراه خود می‌آورند .
با توجه به فهرستی که توسط کارکنان مدیریت دموکرات کمیته امور سربازان قدیمی تدوین شده‌است، ۱۰ قانون گذاران سربازان ارتش را به عنوان میهمانان خود می‌آورند - - داستان‌ها و پیشینه آن‌ها بر پیام گذاری در مورد تاثیر تعطیلی دولت ، آسیب رساندن به دانشکده‌های سود آور و دیگر مسائل سیاسی تاکید دارد .
تعدادی از قانونگذاران در حال آوردن سربازان فعال تغییر جنسیت داده و یک بیانیه در رابطه با ممنوعیت پیشنهادی رئیس‌جمهور دونالد Trumps بر روی اعضای خدمات تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت دادند. یک نسخه از این پیشنهاد ممکن است به زودی به سیاست پنتاگون تبدیل شود .
در اینجا برخی از سربازان قدیمی و همسران کهنه‌کار که انتظار می‌رود در سخنرانی وضعیت Union شرکت کنند ، آورده شده‌است :
Darrin کلی
با توجه به پروفایل LinkedIn ، Conor بره ، D - پنسیلوانیا ، یک کهنه سرباز نیروی دریایی است که از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ در کنترل آسیب کار کرده‌است . Hes همچنین آتش‌نشان شهر پیتسبورگ و رئیس شورای کار مرکزی Allegheny / Fayette - CIO است .
اسحاق Saldivar
Susie لی لی، نماینده نوادا در نوادا ، یکی از کهنه سربازان نیروی دریایی افغانستان و عراق است که در حال حاضر به عنوان هماهنگ‌کننده برنامه لاس وگاس در این سازمان هم‌کاری می‌کند . براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی کمیته امور سربازان قدیمی، Saldivar دو سال سابقه نداشته است؛ زمانی که دانشکده سود آور که در آن ثبت‌نام کرده بود در بسته بود .
Jennie تیلور
یک مهمان نماینده باب بیشاپ ، R - یوتا ، تیلور بیوه سرهنگ بر نت تیلور ، یک افسر گارد ملی ارتش یوتا و شهردار of نورث ، یوتا است . سرگرد تیلور در ماه نوامبر هنگام استقرار در افغانستان کشته شد .
کریس گوتیرز

چیدمان گزاف پایگاه گفته راحت


یکی از مهمانان " چارلی Crist " ، D - floria ، گوتیرز هم با همسرش "Chelsey " در این کشور حضور خواهند داشت . یک افسر کوچک در گارد ساحلی ایالات‌متحده ، او در ایستگاه گارد ساحلی Clearwater Clearwater مستقر است . Chelsey گوتیرز به طور عمومی در مورد سختی‌هایی که خانواده‌اش متحمل شده‌اند ، در طول تعطیلی دولت در ماه دسامبر و ژانویه متحمل شد .
Tiphanie کارتر
یکی از میهمانان تری Sewell ، D - آلاباما ، همسر گروهبان پلیس بیرمنگام ، WyTasha کارتر ، بود که در ماه ژانویه در حین انجام‌وظیفه کشته شد . گروهبان کارتر یک سرباز نیروی هوایی بود .
داگ لاو
پیتر سوتو ، نماینده فلوریدا ، یک سرباز نیروی دریایی است که در حال حاضر به عنوان متخصص سیستم‌های حمل و نقل هوایی در فرودگاه بین‌المللی اورلاندو مشغول به کار است . لاو در میان کسانی بود که تحت‌تاثیر تعطیلی اخیر دولت قرار گرفتند .
شارلین دونی
یکی از میهمانان " Nanette دیاز " ، D - کالیفرنیا ، داونی ، کاپیتان سابق گارد ساحلی است که در سال ۲۰۱۸ بازنشسته شد . او پیش از بازنشستگی به عنوان فرمانده گارد ساحلی لس‌آنجلس خدمت کرد .
رالف ولز
مهمان خانه وال Demings ، D - فلوریدا ، یک کهنه سرباز ۱۱ ساله و اکنون یکی از کارمندان فدرال اداره امنیت حمل و نقل در فرودگاه بین‌المللی اورلاندو است . او همچنین تحت‌تاثیر تعطیلی دولت قرار گرفت .
جیمی گرین
گرین Cicilline ، نماینده جزیره D - رود ، به مدت پنج سال در نیروی دریایی خدمت کرد . به گفته یک خبر رسمی ، گرین در حال کار به عنوان یک مامور کنترل ترافیک هوایی بدون پرداخت پنج هفته مرخصی بدون پرداخت هزینه رفت .
رابرت مارتینز پسر
یکی از مهمانان دونالد Norcross ، D - نیوجرسی ، مارتینز یک کهنه سرباز نیروی دریایی و رئیس انجمن بین‌المللی of و هوافضا ( iam ) است .
Logan ایرلند
یکی از میهمانان " جکی رابینسون " ، D - کالیفرنیا ، یک گروهبان نیروی هوایی transgender است که به افغانستان و قطر اعزام شده‌است .

منبع سایت

مسئول پاریس شهردار کمیته شهروند مشاوره نظام وظیفه تلفنی: انواع معافیت سربازی کارشناسی ارشد بدون کنکور و تفاوت آزمون پیام نور با دانشگاه آزاد و سراسری

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما