محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27187

پاریس


مک دانل نوشت : " ما ارزیابی کردیم که این حمله تا حدی گسترش یافت که می‌توانست ترافیک را به خطر اندازد . "
او نوشت : " خدمه به بررسی گذرگاه و یافتن " چندین گودال کوچک‌تر " ادامه دادند .
براساس گزارش اداره مهندسی تجهیزات نیروی دریایی ژاپن , این جاده " به تدریج در یک باتلاق جزر و مدی با استفاده از لایه‌هایی از زباله‌های جامد , پر کردن گل , و بقایای دیگر " از " ای اس ای اس ای " گرفته شده‌است .
براساس گزارش وب سایت این آژانس , این جزیره یک صندوق است که یکی از هزاران منطقه آلوده در سراسر این شهرستان است . به طور خاص‌تر , منطقه‌ای که شامل گذرگاه و برکه است, زمانی محل دفن زباله بود و به عنوان محل دفن در نظر گرفته می‌شود .
در این گزارش آمده‌است : " محل دفن زباله به عنوان محل اصلی دفع زباله و سایر مواد دور انداخته شده در اطراف جزیره " لانگ آ " در طی بیشتر بازه زمانی بین دو سال گذشته بوده‌است . "
براساس این گزارش , ارزیابی زیست‌محیطی این سایت به اواسط دهه ۱۹۷۰ باز می‌گردد .

معنی نوسازی رسید شیوع قربان شهردار


برکه که سابقا نقطه ماهیگیری محبوبی بود , پس از اینکه ارزیابی‌ها سطوح بالایی از آلودگی‌ها را یافتند , بسته شد . براساس گزارش مطالعه برکه ماهی‌ها - برکه , این انبار شروع به ممنوع کردن ماهی گیری کرد .
یک گزارش منتشر شده توسط مشاوران قطعنامه , یک شرکت که با سازمان حفاظت محیط‌زیست و سازمان حفاظت محیط‌زیست هم‌کاری می‌کند, به نگرانی‌ها در مورد فرسایش و نشت در امتداد جاده گذرگاه و آبگذرها نیاز دارد .
در سایت فیس بوک , تیم خانواده نیروی دریایی این انبار در صفحه فیس بوک یک بیانیه از مقامات جزیره مونت کارلو ارسال کرد که در مورد " حمله " خطرناک " هشدار دادند و به آن حمله کردند . در این بیانیه آمده‌است : " این فرمان درک می‌کند که بسته شدن گذرگاه جاده برای همه برای ورود و خروج از نصب نامناسب است , چرا که ترافیک را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد . "
این جاده در شمال قرار دارد و قلب پایگاه را به دروازه امنیتی آن متصل می‌کند .
مک دانل , بعد از ظهر روز چهارشنبه نوشت : " در حال حاضر تمهیدات لازم برای بازسازی فروچاله ها با استفاده از بهترین روش‌های عملی وجود دارد . " ما این گذرگاه را به محض اینکه امن است دوباره باز خواهیم کرد و ما از ساکنان و بازدیدکنندگان بابت صبر و شکیبایی خود که متحمل تعمیرات هستیم متشکریم . "
جنبش جلیقه زرد : چه اتفاقی در پاریس برای آمریکا می‌افتد ?
یکی از تظاهرکنندگان با جلیقه زرد , پرچم مخالف رئیس‌جمهور فرانسه , امانوئل اشمیت , را در دست دارد . معترضان با جلیقه زرد فرانسه دوباره به خیابان‌ها می‌زنند و فشار بر رئیس‌جمهور امانوئل , حتی به عنوان تقسیمات داخلی و ناکامی در اعتراض به خشونت در آینده این جنبش را تحت فشار قرار می‌دهند . بنر چنین می‌خواند : " کینگ تون " نشان می‌دهد که ما می‌جنگیم . ( عکس از آسوشیتدپرس / میشل اویلر )
۲۹ فوریه
نوشته ژوزف ین
جوزف v . او پرفروش‌ترین کتاب تاریخ نظامی و سخنران اصلی است . او را در تویی‌تر دنبال کنید .
تقریبا ً چند هفته پیش , شهروندان فرانسوی در پاریس به خیابان‌ها آمدند تا به تحمیل مالیات‌های شارپ و جدید بر سوخت اعتراض کنند . معترضان جلیقه‌های پلاستیکی زرد داشتند , شبیه به هماهنگ کنندگان ترافیک یا کارگران ساختمانی که اغلب می‌پوشند . در فرانسه , این جلیقه‌های یک تجهیزات اجباری در خودروها هستند و اگر به دلیل شرایط اضطراری کنار جاده‌ای مجبور به توقف شوند , باید توسط رانندگان مورد استفاده قرار گیرند .
این حرکت به سرعت حرکت جلیقه زرد نامیده شد . در طول ماه دسامبر , تقریبا ً صد هزار معترض را در بر گرفت , به شهرهای بزرگ فرانسه گسترش یافت و به تخریب گسترده و اعمال خرابکاری در طول سخنرانی نخست‌وزیر پاریس در خیابان شانزه‌لیزه منجر شد .

منبع سایت

کمیته شهروند توانایی رای مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های خون و انکولوژی (بدخیمی ها) زمان ثبت نام و شرایط جذب امریه پیام آوران بهداشت در سال ۹۶

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 133

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما