محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26694

کمیته


و وزیر امور سربازان قدیمی مجلس سنا در روز سه‌شنبه به اعضای کمیته امور سربازان قدیمی سنا گفت که او توصیه می‌کند که وزارت دادگستری با این تصمیم مبارزه نکند و یک پیروزی را به اعضای سابق خدماتی که سال‌ها با آن‌ها مبارزه کرده‌اند , به عنوان عامل مرتبط با مواجهه با علف‌کش نارنجی معرفی کند .
سال گذشته , مجلس به اتفاق آرا لایحه‌ای را تصویب کرد , سربازان قدیمی نیروی دریایی نیروی دریایی ویتنام , برای ارائه مزایایی برای اعضای موثر خدمت . اما وود اعتراض کرد و گفت که علم ثابت نمی‌کند آن‌ها در معرض عامل نارنجی قرار گرفته‌اند . سربازان قدیمی و مدافعان آن‌ها استدلال می‌کردند که دستگاه‌های تقطیر کشتی‌ها از آب دریا آلوده به نارنجی عامل استفاده می‌کنند و ملوانان را بر روی سطوح متمرکز از دی اکسین نشان می‌دهند .
با این حال , زمانی که دو جمهوری خواهان , مایکل مایکل , از وایومینگ و مایک لی از یوتا بودند , این لایحه در مجلس سنا شکست خورد و گفت که آن‌ها می‌خواهند منتظر رای دادن به نتیجه یک مطالعه جاری در مورد مواجهه نارنجی عامل باشند .
محتوای مرتبط :
دادگاه تصمیم می‌گیرد که پرسنل نیروی دریایی " آبی " برای منافع نارنجی نماینده مجاز باشند .
راه‌اندازی مجدد لایحه جدید برای لایحه نیروی آبی آبی
علی‌رغم گفتگوهای دیرهنگام , بیل نیروی دریایی آبی در مجلس سنا غرق شد .

استخدام الویت مبتنی قبل دردسر


دادگاه استیناف حوزه استیناف حوزه فدرال در ماه ژانویه حکم داد که یک سرباز قدیمی ویتنام , آلفرد وگنر , و دیگر سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی واجد شرایطی بودند که در حال حاضر به اعضای خدمات مستقر در زمین در ویتنام داده شده‌اند و یا در مسیرهای داخلی خدمت کرده‌اند و بیماری‌های مرتبط با عامل نارنجی را دارند .
فردی که در ناو هواپیمابر متهور است , از سرطان پروستات و دیابت رنج می‌برد که گمان می‌رود بیماری مربوط به مواجهه با سم سمی است .
va عقیده داشت که هر نوع رواناب ناشی از میلیون ‌ها گالن که در ویتنام اسپری می‌شود توسط آب دریا رقیق شده‌است و اعضای خدمات فراساحلی را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد . همچنین به هزینه ارائه مزایا به سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی برای بیماری‌های شایع در همه بیماران سالخورده اعتراض کرد , نه تنها آن‌هایی که در معرض عامل نارنجی قرار داشتند .
قانون سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی پیشنهاد کرده بود که هزینه ارائه مزایا به این سربازان قدیمی در طی چند سال گذشته بالغ بر ۱ میلیارد دلار بوده‌است . مقامات و مقامات می‌گویند که این مبلغ بالغ بر ۱۹۰ میلیارد دلار است .
و در طی جلسه دادرسی کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا به اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا گفت که این اداره از قبل شروع به خدمت به سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی کرده‌است .
با این حال او هشدار داد که در حالی که او توصیه می‌کند که وزارت دادگستری این پرونده را حذف کند , او نمی‌داند که ادارات دیگری چه خواهند کرد . "
قانونگذاران از اعلامیه او تمجید کردند و او را بر آن داشتند تا اطمینان حاصل کند که از این خبر جلوگیری شود . ریچارد کان , d - کانکتیکات , گفت که این " عدالت " را به این سربازان قدیمی می‌آورد .
او گفت : " من از شما در انجام این ملاحظات سپاسگزار هستم " و افزود که او دوست دارد تحقیقات بیشتری را در مورد exposure های سمی در میدان جنگ مدرن ببیند . " مسمومیت احتمالی در میدان نبرد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زمان ما است . "
رئیس کمیته , " جانی جانی " , r - جورجیا , در اواخر سال جاری قول داد که در مورد گودال‌های سوختگی و سایر تماس‌های زیست‌محیطی که برخی از سربازان می‌گویند آن‌ها را با بیماری‌های مزمن از جمله سرطان - برخی بیماری‌های مهلک و تنفسی ترک کرده‌اند .
با این حال , وی افزود که آمریکا باید ابتدا به سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی مراقبت کند . او گفت : " اگر این اتفاق بیافتد , ما در فرآیند بلعیدن یک گاز بزرگ و جویدن آن خواهیم بود . "
اطلاعات بدست‌آمده با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شدند .
بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( اسکلروز جانبی آمیوتروفیک ( als ) بود .

منبع سایت

شهروند توانایی رای نگاه مدیر مشاوره معافیت پزشکی بیماری های استخوان (اسکلت) امکان ویرایش انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری فراهم شد

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما