محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27196

شهردار


راب سیمونز , یکی از اعضای کنگره که در حال خدمت به عنوان نماینده مجلس در زمان فرآیند براک است , گفت که او در مورد عملکرد دقیق پایگاه , زیردریایی‌ها و کیفیت زندگی در جنوب شرقی کانکتیکات , تخصص آورده بود .
سیمونز گفت : " شکی نیست که دخالت او در نجات روز کمک کرده‌است و به نجات پایگاه کمک کرده‌است . "
" سام سون ", که یکی از اعضای مجلس کنگره آمریکا بود , هنگامی که پیشنهاد براک در مورد انتقال زیر دریایی‌های دشمن را داشت , گفت که او برای نجات پایگاه زیردریایی حیاتی بود .
او گفت : " بسیاری از افرادی که وارد می‌شوند , داوطلب می‌شوند و اعتماد , سطح توانایی و تلاش خود را دارند . " او تمام راه را طی کرد . "
مارک کاس , مدیر سابق شهر دوشنبه , گفت که او برای موفقیت مبارزات منطقه در برابر براک که چشم‌انداز منحصر به فردی دارد , جدایی‌ناپذیر است . او نه تنها زیردریایی‌ها را می‌راند , بلکه فرماندهی زیردریایی دریایی دریایی را در روزه‌ای اول خود داشت , و او یک سخنگوی اصلی گروه بود که برای نجات پایگاه این زیردریایی کار می‌کرد . او از تخصص خود , از تلاش‌ها برای تاثیر گذاری بر معیارهای استفاده‌شده در تصمیمات براک برای منصفانه ‌تر بودن نسبت به پایگاه زیر دریایی این زیردریایی , جدایی‌ناپذیر بود .
به خاطر می‌آورد که با موهای سفید و عینک سیاه , شبیه تصویر ستاره سینمایی کاپیتان زیردریایی , او نه تنها کار باشکوهی برای دفاع از پایگاه انجام می‌داد , بلکه حضور او را داشت . هنگامی که او پرونده خود را قبل از کمیسیون براک در یک جلسه دادرسی در بوستون ارائه کرد , توجه همه را جلب کرد .
" ما همه چیز را از بین بردیم . " او کار فوق‌العاده‌ای انجام داد . حضور واقعی داشت . "
او اشاره کرد بدون مردمی مانند او و دیگران که این تلاش‌ها را رهبری می‌کردند , این منطقه یک جامعه بسیار متفاوت خواهد بود .

موزائیک بودجه تومور بیمناک رودبار


او گفت : " این باعث شد که این جامعه به نحو چشمگیری با هم متحد شوند. " " من به مردم خواهم رفت و آن‌ها خواهند گفت : " از شوهرتان برای نجات شغلم تشکر می‌کنم . " "
شمایل جامعه ما
کاتلین در حالی که برای شورای شهر کار می‌کرد , واقعا ً سخت کار می‌کرد و درها را می‌کوبید - - گرچه به طور طبیعی به عنوان یک فرد درون‌گرا نبود - به این دلیل که احساس می‌کرد مردم باید توسط نامزدهای خود بازدید کنند و وقت داشته باشند که بگویند واقعا ً چه احساسی دارند .
او گفت : " این همیشه چیزی نبود که او می‌خواست بشنود , اما واقعا ً احساس می‌کرد که اگر می‌خواهید به دموکراسی کار کنید , باید در دسترس باشید . " دسترسی به مردم برای او به عنوان مشاور شهر مهم بود , همچنین از مهارت‌های ریاضی او برای تحلیل دقیق بودجه هر سال استفاده می‌کرد .
کاتلین همچنین شناگر قابلی بود و یک مرد خانواده با دو فرزند , هیتر و مایکل و چهار نوه .
او گفت که او همچنین " حس شوخ‌طبعی سریع " داشت و خواننده‌ای مشتاق بود که هفته‌ای دو یا سه بار برای مطالعه مطالب خواندنی از کتابخانه دیدن می‌کرد . او حتی در طول مصاحبه با یکی از افسران هسته‌ای , به درخواست دریاسالار هیمن جا که از خواندن شعر و وسترن لذت می‌برد , شعر می‌خواند .
هری واتسون , یکی از اعضای سابق شورای شهر و شهردار , گفت که در حالی که او در شورای شهر خدمت می‌کرد , مانند هر کاری که می‌کرد , به مردم گوش می‌داد , تصمیمات عجولانه اتخاذ نمی‌کرد و یک جنتلمن محترم بود که شما می‌توانید با آن موافق باشید . او به فعالیت در جامعه ادامه داد و اخیرا ً در تلاش‌ها برای رای دادن به بازبینی‌های چارتر دخیل بوده‌است .
واتسون گفت : " میک مظهر اجتماع ما بود . "

منبع سایت

کمیته شهروند توانایی رای نگاه مشاوره معافیت پزشکی بیماری های عفونی شرایط دریافت وام بانک مسکن برای خرید آپارتمان - تا ۱۱۰ میلیون تومان

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما