محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26693

رای


دولت اسلامی شام و شام در شام آخر در روستای کوچک سوریه شرکت می‌کند .
مارس ۶ ، ۲۰۱۹۰۱ : ۱۴
ترامپ در یک کپی از نامه‌ای که در اخبار NBC به دست آمده‌است ، مقاله‌ای در مورد اهداف آمریکا در سوریه را مورد تاکید قرار داد که گفت : " همانند شما ، ما به دنبال اطمینان از این هستیم که همه دستاوردهای سوریه از بین نرفته اند و دولت عراق و شام هیچ وقت بر نمی‌گردند و ما منافع خود را تثبیت کرده و بهترین نتیجه را در ژنو برای منافع آمریکا تضمین نماییم ."
پیشنهاد شده
اخبار
نخست‌وزیر می‌گوید که پس از تیراندازی گروهی در مساجد ، قوانین اسلحه نیوزلند تغییر خواهند کرد .
FEATURE
ستاره فوتبال ، علی Krieger ، Ashlyn هریس نامزدی را اعلام کرد
" من با ۱۰۰ % موافق هستم . رئیس‌جمهور ترامپ به طور مستقیم بر روی نامه نوشت و آن را امضا کرد .
برای خواندن نامه اینجا کلیک کنید
از آنجا که پیش از این که او اداره شود ، ترامپ وعده داده‌است که به مبارزه علیه دولت اسلامی خاتمه دهد و از هزینه ایالات‌متحده در هر دو خون و هم از گنج انتقاد کند . در یک پیام ویدئویی که در روز ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ در تویی‌تر منتشر شد ، رئیس‌جمهور گفت : " پسران ما ، زنان جوان ما ، مردان ما ، همه برمی گردند و اکنون برمی گردند . ما پیروز شدیم ."
بعد از پیروزی‌های تاریخی در برابر شام و شام ، وقت آن است که جوانان بزرگ ما را به خانه بیاورد . pic.twitter.com / xoNjFzQFTp
دونالد ج . ترامپ ( @ realDonaldTrump ) ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸
نیروهای دموکرات سوریه به مبارزه با عراق و شام در منطقه کوچکی از زمین ادامه می‌دهند که هنوز در دره رود فرات در سوریه کنترل می‌شوند . مقامات نظامی آمریکا می‌گویند که نبرد برای بازگشایی بخش نهایی شهر of که هنوز توسط دولت عراق و شام برگزار می‌شود ، با مهاجرت هزاران غیر نظامی و استفاده از آن‌ها برای استفاده از برخی از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی کاهش‌یافته است .

پایدار مشخص ساعت گزارشگر لایحه نگاه


در اواخر ماه گذشته ، سارا ساندرز ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید تایید کرد که برخی از نیروهای آمریکایی در سوریه بعد از اتمام عملیات نیروهای دموکراتیک سوریه در سوریه باقی خواهند ماند .
ساندرز در یک بیانیه یک جمله گفت : " یک گروه حافظ صلح کوچک حدود ۲۰۰ نفر مدت زمانی در سوریه باقی خواهد ماند . " مقامات نظامی آمریکا از آن زمان تایید کرده‌اند که نیروی باقی مانده می‌تواند دو برابر شود و برخی از نیروهای آمریکایی می‌توانند در شمال شرقی کشور و برخی دیگر در جنوب سوریه بمانند .
مک کانل : مجلس سنا لایحه توقف اضطراری ملی را تصویب کرد
رهبر اکثریت مجلس سنا روز دوشنبه گفت که این قطعنامه " پس از آن توسط رئیس‌جمهور وتو خواهد شد و سپس همه احتمال وتو در مجلس تایید خواهد شد . "
تصویر : رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل پس از یک ناهار سیاست جمهوری خواهان در کاپیتول هیل در واشنگتن صحبت می‌کند.
طبق قانون ، مک کانل ملزم است تا قطعنامه را برای رای‌گیری با mid-March.Josh ua ( رویترز ) و رویترز به تصویب برساند .
۴ مارس ۲۰۱۹ ، ۹ : ۴۹ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰
نوشته ربکا Shabad
واشنگتن - رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، R - Ky . دوشنبه ، روز دوشنبه تایید کرد که معتقد است مجلس سنا این ماه رای خواهد داد تا رئیس‌جمهور به وضعیت اضطراری ملی که دونالد ترامپ در مرز ایالات‌متحده - مکزیک اعلام کرده‌است ، خاتمه دهد .
وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره گفت : " من فکر می‌کنم آنچه در مجلس سنا روشن است این است که آرا کافی برای تصویب قطعنامه مخالفت وجود خواهد داشت که پس از آن توسط رئیس‌جمهور وتو خواهد شد و سپس تمام احتمال وتو در مجلس تصویب خواهد شد . "
انتظار می‌رود سنا به این قطعنامه رای دهد - که مجلس هفته گذشته در یک رای‌گیری ۲۴۵ - ۱۸۲ به تصویب رسید - تا ۱۵ مارس ، قبل از تنفس بعدی مجلس سنا . سیزده جمهوری خواهان در مجلس به دموکرات‌ها پیوستند تا به نفع این قطعنامه رای دهند .
مک کونل : آرای کافی برای جلوگیری از لغو قانون اضطراری وجود خواهد داشت .
مارس ۵ ، ۲۰۱۹۰۰ : ۴۷
مک کانل نیازمند تصویب قطعنامه ای برای رای‌گیری به دلیل قانون انتخابات ملی سال ۱۹۷۶ است که در آن کنگره توانایی تلاش برای پایان بخشیدن به وضعیت اضطراری که توسط رئیس‌جمهور ایجاد شده‌است را دارد . اگر این قطعنامه مجلس را تصویب کند ، قانون فدرال ملزم خواهد بود که این لایحه را ظرف ۱۸ روز به تصویب برساند .

منبع سایت

مدیر موتور جدید حامی مشاوره معافیت پزشکی: گوش حلق و بینی شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی مینیسک زانو

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 127

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما