محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27165

شهروند


یکی از آن‌ها یک جراح اورژانس در ارتش را نشان داد که به عنوان یک شهروند از قربانیان شلیک گلوله در کامدن ، نیوجرسی ، " پایتخت کشتار " آمریکا برخورد کرده بود ، و با این حال در عراق براثر جراحات وارده به ارتش و غیر نظامیان ، از جمله ضربات مغزی تا درجه ام ام ، مات و مبهوت مانده بود . … تخریب بافت مانند چیزی که قبلا ً ندیده بود."
برای تسلی خاطر ، او به تنهایی در هر جایی که می‌توانست آن را پیدا کند ، گاه به سقف hospitals ، جایی که در آن به خانواده‌اش ، امن و بازگشتن به خانه می‌اندیشید .
یک ستون هفت سال بعد با نیروهای آمریکایی در عراق و careerists با چرخه‌های نگران‌کننده استقرار ، مشارکت یک پزشک ارتش دیگر را بر روی گروهی از سربازان قدیمی مجروح تعریف کرد و در مورد استرس پس از حادثه بحث کرد . بیش از یک ساعت طول کشید تا بفهمیم که جراح روی صحنه تجربه پزشکی خود را از طریق دو تور خشن در تئاتر به اشتراک نمی‌گذارد ، بلکه زخم‌های روانی خودش را از بی‌رحمی و بی‌رحمی که او مشاهده کرده و سعی کرده بود از آن رهایی بخشد ، آشکار می‌کند .

کنفرانس هرگز سناتور سالیان تحمل توانایی


برخی از ستون‌های خبری می‌توانند به تصحیح اشتباه‌ات کمک کنند و برخی حتی می‌توانند به تغییر قوانین و سیاست‌ها کمک کنند تا عادلانه تر باشند . امیدوارم به‌هنگام‌سازی نظامی این کار را از زمان به زمان انجام دهد . من مطمئنم که تقریبا ً هر هفته ، حداقل هر هفته ، آن خوانندگان را در مورد تحولاتی که ممکن است زندگی شان را به طریقی لمس کنند ، آموزش می‌دهد . من به حقایق تکیه کردم و برای دادن زمینه‌ای به آن‌ها تلاش کردم ، که امیدوارانه کار را باور کرد .
افراد نظامی و کهنه سربازان لایق بهترین اطلاعات موجود هستند. آن‌ها استحقاق حقایق را دارند ؛ آن‌ها به حقیقت نیاز دارند . بنابراین ، من بدون توجه به اینکه چه کسی ممکن است این ستون را برنجاند ، از این ستون صرف‌نظر کردم .
رئیس‌جمهور ترامپ ، با سربازان و سربازان قدیمی با احترام رفتار می‌کند . Dont در مورد افزایش حقوق نظامی دروغ می‌گویند زیرا " ۱۰ درصد " در حال حاضر تنها به نظر می‌رسد . Dont اجازه می‌دهند که the ماشین تبلیغاتی شود و دستاوردهای کهنه سربازان تحت نظارت شما را اغراق کند . بدنام کردن قهرمانان جنگ مانند جان مک کین که بر خلاف شما خدمت کرده و قربانی شده‌اند. Dont در ملا عام با یک دیکتاتور روس بر فراز تیم‌های هوش شما رقابت می‌کند . Dont آزادی مطبوعات ، پایه دموکراسی ، و " دشمن مردم " را برچسب می‌زند .
به عنوان یک خبرنگار ، به عنوان یک سرباز کهنه‌کار ، من ترسیده بودم .
من در سال ۲۰۰۳ افتخار شرکت در مراسم تدفین، مراسم تدفین و جشن زندگی باب هوپ را داشتم که یکی دیگر از افراد معروف ثروتمند بود . امید نسل‌های آمریکا را با کمدی خود سرگرم کرده بود . او از خویشتن و استعداد خود نه برای رسوا کردن و یا تقسیم کردن استفاده می‌کرد بلکه برای بالا بردن روحیه آن‌ها با USO که دور از خانه است ، روحیه خود را بالا می‌برد .
در طی آن خاطره مرگ Hopes ، مرگ Lachman ، دوست قدیمی و نویسنده gag ، به شجاعت Hopes اشاره کرد . Lachman گفت که این گلوله خمپاره و یا موتور هواپیمای متوقف‌شده یا بمب‌گذاری یکی از هتل‌هایی بود که شجاعت Hopes را نشان می‌داد . دیدارهای او از infirmaries برای ملاقات با مردان جوان با شدیدترین زخم‌هایی که قابل‌تصور بود بود . Lachman گفت که او شخصا ً از این توقف وحشت دارد و یک دوربین برای پنهان کردن پشت خود حمل می‌کند . امید ، با آگاهی از وحشتی که می‌دید ، به راه افتاد ، اما وظیفه او به عنوان یک کمدین و یک آمریکایی برای تسکین درد بود .
او می‌گفت : " ما همه بچه‌ها رو جمع می‌کنیم و فقط من رو آزاد می‌کنیم ."
و خنده‌اش آغاز می‌شد .
هیچ کدام از ما باب هوپ نیست . اما اینکه آیا ما سیاستمداران ، رهبران نظامی ، خبرنگاران خبری یا شهروندان دیگر هستیم ، ما به سربازان خود کمی از شجاعت خود را مدیون هستیم - - تعهدی نسبت به حقیقت و قول شرف که وقتی نیروهای نظامی بتوانند آن را بشنوند .

منبع سایت

رای نگاه مدیر موتور مشاوره معافیت پزشکی: روماتولوژی و بافت همبند آموزش جنسی کودکان چگونه است و از چه سنی آغاز می شود

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما