محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26718

توانایی


رامنی ، رقیب اصلی رئیس‌جمهور سابق ، روز سه‌شنبه در تویی‌تر نوشت : " من نمی‌توانم درک کنم که چرا رئیس‌جمهور باز هم به عنوان دوست من جان مک کین مانند دوست من ، جان مک کین ، heroic ، وطن‌پرست ، شرافتمندانه ، خود را با وظیفه به خانواده ، کشور و خدا طرد می‌کند . "
آخرین حملات از سوی رئیس‌جمهور که روز شنبه آغاز شد ، شامل یک رشته شکایت از تصمیم McCains مبنی بر انتقال رای دادگاه به اف بی آی برای رای دادن علیه لغو لایحه بهداشت و درمان اوباما به پرونده کهنه سربازان ، حمایت از جنگ عراق و برنامه‌های تدفین بود .
قبل از این که Isakson در روز چهارشنبه برای مصاحبه آماده شود ، رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، R - Ky . با این حال ، مک کین را در تویی‌تر تحسین کرد ، هر چند که او مستقیما ً اشاره‌ای به ترامپ نکرد .
" امروز و هر روز دوست خوبم جان مک کین را از دست می‌دهم . این نعمتی بود که در کنار یک میهن‌پرست نادر و یک قهرمان واقعی آمریکایی در مجلس سنا خدمت می‌کرد . وی ادامه داد : " خاطره او هر روز به من یادآوری می‌کند که ملت ما بخاطر فداکاری قهرمانان متحمل شده‌است . "
مک کین kryptonite در مرگ است .
مارس ۲۰ ، ۲۰۱۹۰۸ : ۳۶
سناتور مارتا McSally ، R - Ariz . وی روز چهارشنبه در تویی‌تر نوشت : " جان مک کین یک قهرمان آمریکایی است و من از زندگی و میراث او برای کشورمان و آریزونا سپاسگزار هستم .
دوست قدیمی مک کین ، سناتور لیندزی گراه‌ام ، R - S.C. ، از انتقاد از ترامپ به طور مستقیم خودداری کرده‌است ، هر چند او در خارج از یک رویداد در سنکا ، S.C. ، در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که اظهارات ترامپ بیش از آسیب رساندن به میراث سناتور مک کین ، او را آزار می‌دهد ."
گراه‌ام گفت : " من از رئیس‌جمهور مطلع شده‌ام ، ما یک رابطه کاری خوب داریم ، من او را دوست دارم ، من آن را دوست دارم وقتی او چیزهایی درباره دوستم جان مک کین می‌گوید . "

جمعه جناح تصویر وحشتناک سالانه رای


پیشنهاد شده
نظر
حملات Trumps به جان مک کین یک رسوایی است . جمهوریخواهان باید این شجاعت را داشته باشند که او را انکار کنند .
نظر
" Dirt " فیلم " The Dirt " نشان می‌دهد که چرا یک حساب موسیقی # MeToo بسیار مشکل است .
چندین نفر از دموکرات‌ها ترامپ را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و از مک کین تشکر کردند .
" آقای رئیس‌جمهور عذرخواهی می‌کند! جان مک کین یک قهرمان آمریکایی است . او دوست من بود . مفتخر شدم که میزبان او در میامی باشم . Rep. Donna ، D - Fla در تویی‌تر نوشت : چطور جرات می‌کنید خاطره یک آمریکایی بزرگ را مخدوش کنید . " چهارشنبه .
جان مک کین ، ارزش‌های خدمات و فداکاری را مثال زد و من افتخار می‌کنم که او را دوست خود صدا کردم . خوشحالم که می‌بینم بعضی از آن‌ها تمایل دارند با بی‌احترامی ظالمانه @ ایستادگی کنند . سناتور تام Udall ، D - N.M. در تویی‌تر نوشت : بیایید با هم باشیم و نام ساختمان گمرک راسل را به افتخار او تغییر دهیم .
" بهتر است خیلی مراقب باشیم . " ویپ ایت " ، رئیس فراکسیون اکثریت مجلس ، روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با اخبار NBC در خارج از کارولینای جنوبی گفت که این مرد می‌کوشد تا یکی از قهرمانان طبیعی خدمات نیروهای مسلح ایالات‌متحده را بی‌اعتبار کند .
چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، روز چهارشنبه گفت که او قصد دارد تا لایحه‌ای را برای تغییر نام ساختمان کنگره راسل بعد از مک کین ارائه دهد . این ایده توسط هم‌کار سابق مجلس سنا ، جف Flake ، مورد تحسین قرار گرفت و در تویی‌تر نوشت که این حرکت " یک خراج برازنده " خواهد بود .
دختر مک کین ، روز چهارشنبه ، مجددا ً رئیس‌جمهور را در برابر " دیدگاه " ABC به شدت مورد انتقاد قرار داد .
" این خیلی عجیب و غریب است . به کسی خواهم گفت که حمله کردن به کسی که اینجا نیست خیلی عجیب و غریب است . پدرم اینجا نیست ، اما مطمئنا ً اینجا به جهنم خواهد رفت ."
مک کین در سال ۸۱ اوت گذشته از شکل تهاجمی سرطان مغز درگذشت .

منبع سایت

نگاه مدیر موتور جدید مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های قلب و عروق معرفی رشته گرافیک بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

  انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 128

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما