محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 28116

شرایط پذیرش


ایالت نیومکزیکو چند مزیت قدیمی را ارایه می‌دهد . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه کهنه سربازان قدیمی مکزیک
کهنه سربازان قدیمی مکزیک در حقیقت یا عواقب قرار دارند . سربازان قدیمی مرخص شده و همسرانشان واجد شرایط پذیرش هستند . شما باید یکی از ساکنان نیو مکزیکو باشید ، با این حال ساکنان ترجیح می‌دهند . حق است .
فواید مالی کهنه‌کار مکزیکی جدید
مالیات درآمد
پرداخت مالیات معاف از مالیات معاف از مالیات است .
مالیات بر مالیات املاک سربازان قدیمی
هر گونه اقدام شرافتمندانه ساکن نیو مکزیکو که حداقل ۹۰ روز پشت سر کار فعال بود می‌تواند ۴۰۰۰ دلار کاهش در مقدار مشمول مالیات خانه آن‌ها برای اهداف مالیاتی به دست آورد . همسران باقی مانده آن‌ها نیز واجد شرایط هستند .
به جای معافیت مالیاتی ، شما می‌توانید تخفیف یک / ۳ تخفیف قیمت خودرو را به دست آورید .
مالیات معاف از مالیات از کار افتاده
هر سرباز قدیمی که ۱۰۰ درصد از افراد معلول را به حساب می‌آورد می‌تواند از مالیات بر دارایی خود چشم‌پوشی کند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
https://soldiership.kowsarblog.ir/%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C خدمات زندگی ضمن خدمت تیم های مراقبت مراقبت فوری زمان جنگ

 

 

 


کاهش مالیات از مالیات بر خرید وسایل نقلیه
هر سرباز قدیمی که از دست دادن یا شکست کامل استفاده از یک یا چند تن از اعضای بدن به دلیل خدمت در ارتش از مالیات‌های جدید مالیات معاف است .
ترجیحات کهنه سربازان جدید مکزیک برای استخدام دولت
همه کهنه سربازان بازنشسته و یا هر کس که در حال حاضر در گارد ملی خدمت می‌کند ، پنج امتیاز به آخرین نمره قبولی خود در امتحانات استخدام برای استخدام دولتی اضافه می‌کند . سربازان قدیمی معاف از خدمت ، با ناتوانی در خدمت سربازی ، ده امتیاز می‌گیرند .
فواید آموزشی کهنه‌کار جدید مکزیک
فرزندان سربازان قدیمی Deceased
کودکان بین سنین ۱۶ تا ۲۶ ساله که پدر veteran در حین عمل کشته شد یا براثر جراحات وارده در نبرد کشته شدند ، واجد شرایط چشم‌پوشی کامل در هر یک از مدارس متوسطه دولتی شدند. هر ترم ۱۵۰ دلار به ازای هر ترم ، برای کمک به کتاب و یا هزینه صادر خواهد شد .
بورس تحصیلی ویتنام
سربازان قدیمی که حداقل ۱۰ سال از ساکنین نیو مکزیکو بوده‌اند ، در ویتنام خدمت کرده و مدال یا مدال سرویس ویتنام را صادر کرده‌اند . کمک‌هزینه تحصیلی سرباز کهنه‌کار ویتنام شهریه و کتاب‌های درسی کامل را در هر یک از مدارس متوسطه دولتی پرداخت خواهد کرد .
صندوق تحقیقی Veteran زمان جنگ
برای هر سرباز کهنه‌کار که از سال ۱۹۹۰ در جنگ خدمت کرده و همه بیل را از دست داده‌است . بورس تحصیلی هزینه کامل شهریه و کتاب را در هر مدرسه دولتی می‌پردازد .
فواید Recreation Veteran نیو مکزیکو
امتیازات و امتیازات موزه
هر روز سرباز قدیمی ، هر سرباز قدیمی ساکن نیومکزیکو یا عضو فعال وظیفه - همراه با همسر و فرزندانش - در هر پارک ایالتی آزاد می‌شود . پذیرش شهریه همچنین برای اردوگاه‌های campsites ، موزه مکزیک جدید ، موزه تاریخ طبیعی مکزیک و موزه تاریخ جدید مکزیک نیز مد نظر قرار گرفته‌است .
موزه ایالتی پارک ملی Admission برای معلولان معلول
هر سرباز قدیمی که ۵۰ % یا افراد معلول متصل به خدمات را امتیاز می‌دهد می‌تواند یک سفر روزانه رایگان و سه شب بدون چادر برای استفاده شخصی داشته باشد . آن‌ها همچنین می‌توانند یک بنای یادبود و موزه ملی رایگان برای مصارف شخصی به دست آورند . پروانه ماهیگیری و پروانه ماهیگیری برای سربازان قدیمی معلول
هر سرباز قدیمی که ۱۰۰ درصد از افراد معلول متصل به خدمات را امتیاز می‌دهد واجد شرایط یک دوره آزاد برای شکار بدون شکار در مکزیک است .
کاهش صید - فی - فی برای معلولان معلولان
هر فرد کهنه‌کار جدید مکزیک که دارای معلولیت متصل به خدمات است می‌تواند برای ۱۰ دلار به شکار یک شکار ماهی کوچک بپردازد .
شکار موقت & Fishing برای وظیفه فعال
وظیفه فعال ، گارد ملی یا اعضای رزرو که ساکنان نیو مکزیکو هستند می‌توانند یک ماهیگیری موقت یا مجوز شکار کوچک دریافت کنند . متقاضیان باید مدرک اقامت خود را نشان دهند و ادعای اقامت در جاه‌ای دیگر را نداشته باشند . متقاضیان همچنین ممکن است در صورتی درخواست دهند که در خارج از کشور فعال هستند اما در حال حاضر بیش از ۳۰ روز در نیو مکزیکو در حال ترک هستند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
فور کیا سرباز شهید ایجاد دسته شرایط مطلوب نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شد

 

 

منبع

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما