محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27190

تنافر


شش نیروی هوایی در حال دریافت صلیب پرواز برجسته برای نجات خاور میانه
سپهبد برد وب ، فرمانده نیروی هوایی ایالات‌متحده ، چپ ، فرمانده فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی ، در طی مراسمی در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ به شش تن از کماندوهای نیروی هوایی تبریک گفت . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / فن‌آوری ) گروهبان Kentavist پی . Brackin
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
این حمله قرار بود ۱۶ ساعت طول بکشد .
اما ماموریت شش نیروی هوایی در نهایت یک اقدام قهرمانانه بود که آن‌ها وارد حریم هوایی خصمانه شدند تا به یاران مجروح کمک کنند و اجزای اطلاعاتی حیاتی را از میدان نبرد نجات دهند .
براساس گزارش نیروی هوایی ، دو سال پس از حمله عملیات ویژه ویژه به فرماندهی ترامپ ، نیروی هوایی که بخشی از اسکادران عملیات‌های ویژه ویژه در آن زمان بود ، هفته گذشته به دلیل اقدامات خود در حمایت از وظایف مختلف در برابر عملیات تروریستی تحت فرمان Inherent مصمم شدند . این جوایز اولین بار توسط مجله نیروی هوایی گزارش شد .
افرادی که در این مراسم به آن‌ها اهدا شد عبارتند از:
سرلشکر راس Biechler ، فرمانده هواپیمایی
کاپیتان جاستین Nadal ، خلبان هواپیما
سرگرد مری spafford ، افسر سیستم‌های نبرد Evaluator
فن‌آوری . گروهبان آدام Phelan ، Evaluator loadmaster
فن‌آوری . گروهبان ساموئل Haydon ، Evaluator loadmaster
گروهبان کریستوفر جونز ، مربی loadmaster
در حالی که جزئیات ماموریت دقیق آن‌ها در شب ۲۸ - ۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ اندک است ، نیروی هوایی اعلام کرد که شرایط چالش برانگیز است .
در زمان این ماموریت ، خدمه به آتش زدن ۶۹ ۶۹ ساله ، خلبانی یک MC - ۱۳۰ را خلبانی کردند .

عهده انحصار شاهین جو رسمیت نازک


براساس خبر رسمی منتشر شده از نیروی هوایی در مورد این ماموریت ، آن‌ها برای انتقال ۲۷ نیروی نظامی به محیط دشوار و سوخت‌گیری مجدد ۲۵ هواپیما کار کرده بودند .
براساس این خبر ، خدمه حتی تلاش کردند تا یک لوله سوخت‌گیری تخریب‌شده را نیز تعمیر کنند و بر طبق آن واکنش نشان دهند .
سپهبد برد وب ، فرمانده فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی ، در طی مراسم ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ که در مراسمی در میدان Hurlburt فلوریدا برگزار شد گفت : " برای ۱۶ ساعت ، در رویارویی با هواپیماهای متعدد و وخیم شدن هوا ، " در رویارویی با طرح‌های تغییر مداوم ، arson ۶۹s ، انعطاف‌پذیری و عزم ایجاد تفاوت ایجاد کردند ."
به گفته این خبر ، خدمه به سرعت کار کردند تا به " آماده شدن برای [ یک ] نه خدمه سرویس تخلیه " و به طور همزمان " بازیابی … مواد اطلاعاتی حیاتی " کمک کنند .
در حالی که مقامات نیروی هوایی شرایطی را که تحت آن MV - ۲۲ فرود آمد را مشخص نکردند ، ماموریت airmens همزمان با حمله یمن بود که یک افسر نیروی دریایی و ۳۰ غیر نظامی محلی کشته و شش سرباز دیگر زخمی شدند.
در شب ۲۸ ژانویه ۲۰۱۷ تیم SEAL ۶ تن از افراد گروه وابسته به القاعده در یمن را کشت و کشته و سه تن از اعضای تیم کشته و سه تن زخمی و سه تن زخمی شدند .
وب گفت : " این شش نیروی هوایی توانایی بالایی دارند که من فکر می‌کنم کماندوهای هوایی را تعریف می‌کند ، علی‌رغم همه مشکلات و با وجود همه آشفتگی‌های این ماموریت ، آن‌ها می‌دانستند که راهی وجود دارد و آن‌ها می‌خواهند آن را پیدا کنند ."
محتوای مرتبط :
دو خلبان ۱۰ - ۱۰ به عنوان صلیب پرنده متمایز برای شرکت در شام و شام
ناظر مبارزه با نیروهای هوایی برای Valor در افغانستان دیدار کرد
نیروهای AC - ۱۳۰ مفتخر به شبیخون طالبان پاکستان شدند
افسر جنگ ویژه ویلیام " ویلیام " اونز ، ۳۶ ساله اهل Peoria ، ایلینویز در طی عملیات جمع‌آوری اطلاعات روز ۲۸ ژانویه کشته شد . اونز در تیراندازی در شهر دورافتاده روستایی of کشته شد .
ماهیگیر در هنگام حمل سربازان به سختی برخورد کرد و نتوانست پرواز کند . در یک حمله هوایی نابود شد .

منبع سایت

خوارج جمهوری مهلت تقریبی تحصیل در خارج از کشور در مقطع کارشناسی تکمیل ظرفیت و اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد سال 96

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما