محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26706

تقریبی


یکی از مقامات پنتاگون که در این برنامه شرکت داشت ، به دیوید ایگناتیوس ، ستون نویس پست ، گفت : " اگر قرار باشد زرادخانه دموکراسی در قرن بیست و یکم باشد ، باید نشان دهیم که آرمان‌های خود را داریم و آماده ایم تا برای آن‌ها ایستادگی کنیم ، " هی ، ما افراد خوبی هستیم ، ما آمریکایی هستیم . ما باید احتیاط بیشتری داشته باشیم ."
نگرانی دیگر در واشنگتن توانایی Chinas برای استفاده از فن‌آوری هوش مصنوعی است که در غرب توسعه یافت . آمریکا همچنین به راه‌هایی برای غربال کردن دانشجویان چینی و دانشمندانی که به مطالعه و انجام پژوهش می‌آیند ، نگاه کرده‌است .
بالاتر از همه ، آمریکا نمی‌خواهد خود را پشت چین و توسعه آن برای استفاده نظامی ببیند .
بیک می‌گوید : " چالش در اینجا به این دلیل است که پیشرفت بیشتر هوش مصنوعی ، استفاده دوگانه است ، واشنگتن با تلاش برای توسعه یک استراتژی برای محدود کردن اتخاذ استراتژی بین‌المللی هوش مصنوعی ، باعث تضعیف رقابت تجاری آمریکا در بخش هوش مصنوعی می‌شود .
تحلیل گر Stratfor اضافه می‌کند که علی‌رغم پیشرفت‌های Chinas ، ممکن است نیازی به نگرانی نباشد .
او می‌گوید : " توسعه نظامی در بسیاری از این مناطق در پشت ایالات‌متحده قرار دارد و انصارالاسلام تنها نمی‌تواند این شکاف را کامل کند .
صلح با طالبان ؟ ترامپ به خطر خروج افغان‌ها هشدار داد .

افتخارات حوله تحریم استاندارد سابق دستیار


در این عکس که در روز ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد ، سربازان ارتش ملی افغانستان در طی یک تیراندازی زنده در آکادمی نظامی افغانستان در کابل افغانستان یک تمرین انجام می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( دب Riechmann )
واشنگتن - دولت ترامپ ادعا می‌کند که پیشرفت‌هایی در مذاکرات با طالبان باعث ایجاد ترس حتی در میان متحدان presidents شده‌است مبنی بر اینکه بی‌صبری وی با جنگ در افغانستان او را به عقب‌نشینی به زودی اعزام خواهد کرد و کشور را در خطر بازگشت به همان وضعیت فرار که حمله را در وهله اول موجب شد ، ترک خواهد کرد .
مذاکرات میان فرستاده آمریکا و طالبان هفته‌ها پس از اینکه دولت گفت که می‌خواهد نیروهای نظامی را در افغانستان پیاده کند ، در حال پیشروی است . این موضوع برخی از منتقدان را بر آن داشته‌است تا توجه کنند که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به یک عقب‌نشینی تلگراف می‌زند - همان چیزی که رئیس‌جمهور باراک اوباما را متهم به انجام این کار کرد و گفت که می‌خواهد به ماموریت جنگی آمریکا در سال ۲۰۱۴ خاتمه دهد .
رایان کراکر ، سفیر سابق ایالات‌متحده در کابل ، در زمان اوباما گفت : " تلاش برای قرار دادن رژلب در مورد آنچه که آمریکا عقب‌نشینی خواهد کرد " .
یک توافق مذاکره شده برای طولانی‌ترین جنگ ، یک معضل برای ترامپ است . او بارها اعلام کرده‌است که می‌خواهد به entanglements نظامی طولانی در خارج از کشور خاتمه دهد ، چیزی که در ماه دسامبر با اعلام گروه دولتی اسلامی شکست خورد و اعلام کرد که ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی را از آن کشور بر سر اعتراض مشاوران ارشد سیاست خارجی خود می‌کشد .
خطرات در افغانستان بیشتر است ، درگیری‌هایی که ۲، ۴۰۰ زندگی آمریکایی و صدها میلیارد دلار در مالیات دهندگان است. در واکنش به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ، آمریکا به کشور حمله کرد و القاعده و القاعده را در اکتبر ۲۰۰۱ در واکنش به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر مورد حمله قرار داد و رئیس سازمان سیا در روز سه‌شنبه هشدار داد که افغانستان یک‌بار دیگر می‌تواند به یک پناه‌گاه تروریستی تبدیل شود .
اما اکنون حتی جمهوری خواهان هم نگران هستند که گزارش‌ها پیشرفت ، ترامپ را قبل از ثبات این منطقه از افغانستان خارج کند و شرایطی را معرفی کند که ابتدا آمریکا را در درگیری گرفتار کرده باشد . طالبان اکنون تقریبا ً نیمی از کشور را تحت کنترل دارد و حملات روزمره را انجام می‌دهد و کارشناسان سیاست خارجی از این می‌ترسند که در صورتی که این گروه شبه‌نظامی یک‌بار دیگر بخشی از دولت باشد ، هیچ پیشرفتی در زمینه محافظت از زنان و اقلیت‌ها در این کشور از دست نرود .

منبع سایت

مدیر مدیریت مراقبت انجمن تحصیل در خارج از کشور در مقطع دکتری انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد سال 96 - دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 123

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما