محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27163

مهلت


دریادار جان ریچاردسون ، رئیس عملیات نیروی دریایی ، گفت که چین نباید چنین اقداماتی را تحریک‌کننده قلمداد کند ، اما سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز جمعه از یک قیاس برای توضیح ناراحتی Beijings در این سفر استفاده کرد .
هوا در یک ترجمه رسمی از کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه او گفت : " تصور کنید که یک خانواده دو حیاط دارد که به وسیله عبور عابران پیاده می‌شود تا به خاطر conveniences از این راه عبور کند . "
با مشکلات مسکن به عنوان پس‌زمینه ، بررسی خانواده فیلدز
مسکن اصلی در منطقه آموزشی Grafenwoehr ، آلمان ، جمعه ، ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ . ( مارتین EGNASH / ستاره‌ها و راه‌راه )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | نوشته امی Bushatz

مراکز آمریکایی افغان قطع هیجان تقریبی


براساس خبر رسمی منتشر شده در اواخر ماه گذشته ، در پی مجموعه‌ای از گزارش‌ها جزئیات مربوط به مسمومیت و مشکلات قالب در خانه‌های خانوادگی در پایگاه‌های ارتش در سراسر ایالات‌متحده ، این سرویس در حال بررسی یک تحقیق جدید است که از ساکنان پایگاه برای " بازخورد صریح " شان سوال می‌کند .
در این خبر آمده‌است که این نظرسنجی که توسط فرمان مدیریت نصب Armys ( IMCOM ) ایجاد شده‌است قرار بود از ۱۵ ژانویه آغاز به کار کند .
سپهبد Gwen بینگهام ، معاون رئیس پرسنل مدیریت نصب ، در این خبر گفت : " بازخورد شما در مورد تجربیات شما در حالی که ساکن در ارتش است یا اجاره اجاره‌ای برای شکل دادن مسکن و خدمات آینده ارائه‌شده توسط ارتش حیاتی است ."
مقامات ارتش در این خبر گفتند که این تحقیق در دو مرحله ارسال شده‌است . نخست ، حدود ۱۰۰۰۰ نفر از ساکنان خانه‌های اجاره‌ای و اجاره‌ای در سراسر جهان با پاسخ به تاریخ ۱۴ فوریه ، در حال کار خواهند بود . سپس در اواخر ماه مارس ، یک تحقیق مشابه به ساکنان در بخش خصوصی واگذار خواهد شد .
در این خبر آمده‌است که این دومین تحقیقی است که باید به ساکنان ارسال شود . اولی که سال گذشته فرستاده شد ، نرخ پاسخ ۲۰.۳ درصد از ساکنان خانه‌های متعلق به ارتش را داشت . مقامات گفتند که قصد دارند این مشارکت years را افزایش دهند .
برنامه پیمایش توسط شرکت پیمان‌کار cel & اداره می‌شود . در این اطلاعیه آمده‌است که نظارت باید از طریق ایمیل به یکی از اعضای خانواده از آدرس ArmyHousingSurvey@celassociates.com تحویل داده شود .
ارتش این نظرسنجی را از طریق انواع انتشار و حتی اعلان عمومی سرویس عمومی هالی dailey ، همسر گروهبان " دانیل Major " از ارتش ، آغاز نموده‌است .
وی در این ویدیو که در اوایل این ماه منتشر شد ، گفت : " ارتش به دنبال کمک شما در شناسایی جایی است که می‌تواند تاثیر [ بزرگ ] را با تصمیمات resourcing بگیرد و اینکه چطور شرکای آن در حال ارائه خدمات مسکن به ساکنان در بخش خصوصی هستند . "
ارتش ۳ - استار : رزرو ممکن نیست برای آزمایش تناسب اندام جدید تا سال ۲۰۲۰ آماده باشد
سرباز ذخیره ارتش آمریکا یک رویداد تست تناسب اندام ارتش را به عنوان سپهبد چارلز Luckey ، رئیس ذخیره ارتش و فرمانده فرمانده ، فرماندهی ذخیره ارتش ایالات‌متحده نشان می‌دهد . ( Reserve ارتش آمریکا / گروهبان اول خاویر Orona )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
رئیس ذخیره ارتش آمریکا روز سه‌شنبه گفت که نیروی او ممکن است آماده اجرای آزمون تناسب اندام جدید ارتش به عنوان یک تست سابقه تعیین‌شده توسط مهلت اجباری اکتبر ۲۰۲۰ اجباری باشد .
رهبری ارشد Armys در ماه ژوئیه گذشته اعلام کرد که هر سرباز در وظیفه فعال ، گارد ملی و ذخیره باید از ACFT شش رویدادی جدید عبور کنند که قرار است در حدود ۲۰ ماه آزمون تناسب اندام فیزیکی سه رویداد را جایگزین کند .
ارتش در ماه اکتبر یک خلبان در مقیاس بزرگ را راه‌اندازی کرد تا جزئیات ظریف‌تر ، مانند امتیازدهی ، و احتمالا ً اصلاح رویداده‌ای ACFT جدید را انجام دهد . هنگامی که این خلبان در ماه اکتبر تکمیل شد ، سربازان ارتش ۱۲ ماه دیگر هم فرصت دارند تا از مرز عبور کنند .

منبع سایت

دستیار مدیر مدیریت مراقبت امریه سربازی شهرها زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 97

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما