محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 26690

خوارج


سرتیپ بنجامین واتسون در یک خبر رسمی منتشر شده در روز چهارشنبه خطاب به خانواده‌های اردوگاه Lejeune سخنرانی کرد و از افراد آسیب‌دیده برای تماس با AMCC و قرار ملاقات برای ملاقات با پرسنل AMCC و پیمان‌کار برای صحبت در مورد خسارت ، زمانی که تعمیر خواهد شد و اگر آن‌ها نیاز به حرکت داشته باشند ، صحبت کرد .
او همچنین گفت که اگر خانه یک طبقه ۲ یا ۳ با آسیب داخلی تلقی شود که بخشی از the خانگی را تشکیل می‌دهد خانواده‌ها ممکن است واجد شرایط ۲۵۰ دلار تخفیف در ماه باشند . اگر یک خانواده فکر کند که واجد شرایط هستند اما هنوز به ارائه تخفیف نیاز ندارند ، آن‌ها باید با AMCC تماس بگیرند .
در نتیجه کمبود مسکن در منطقه پس از طوفان فلورانس ، اعضای سرویس مستقر در کمپ Lejeune ، رودخانه جدید و چری پوینت در سال ۲۰۱۹ به افزایشی در مستمری اساسی مسکن ( bah ) رسیده‌اند .
کمپ Lejeune و رود جدید ۸.۴ درصد افزایش و گیلاس گیلاس را ۹ / ۹ درصد افزایش داد . براساس اطلاعات دریافتی از منابع انسانی و ذخیره، این افزایش‌ها در روز ۱ ژانویه نافذ گشتند .
سخنگوی M RA، سرلشکر کریگ توماس ، گفت که وزارت دفاع the را پس از ارزیابی‌های سالانه که ممکن است نرخ را برای مناطق مختلف افزایش داده یا کاهش دهد ، تنظیم می‌کند .
افزایش سال ۲۰۱۹ به دنبال یک ارزیابی ویژه و بازدید سایت که توسط دفتر وزیر دفاع پس از طوفان انجام شد ، ادامه دارد .

محتاط دلهره قریب طول پس زمینه جمهوری


توماس گفت : " پس از طوفان در فلورانس ، پس از گردباد فلورانس ، زنجیره نگرانی‌های فرماندهی ( در مورد افزایش نرخ اجاره ) و گفت " اگر چیزی وجود دارد که شما می‌توانید برای کمک انجام دهید ، از آن تقدیر کنید " .
توماس گفت که آقای & نگرانی‌های مربوط به کمبود مسکن و افزایش قیمت اجاره را درک کرده‌است و قادر است از وزارت دفاع برای ارزیابی ویژه‌ای درخواست کند .
او گفت که یک بازدید از سایت در ماه نوامبر انجام شد و مشخص شد که یک افزایش bah کافی است .
به گفته توماس ، به bah فرق می‌کند و بر مبنای عوامل دیگری مثل رتبه قرار دارد .
فرستاده ایالات‌متحده به مقامات افغان در مورد گفتگوها با طالبان
در این عکس مورخ ۱۳ مارس ۲۰۰۹ ، زلمای ایوبی ، مشاور ویژه آشتی ، در یک کنفرانس خبری در کابل افغانستان صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رفیق مقبول )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با نام رحیم Faiez
کابل ، افغانستان - به گفته دفتر دادستانی در روز دوشنبه ، فرستاده صلح ایالات‌متحده در افغانستان جزئیات آخرین دور مذاکرات خود با طالبان در قطر را با رئیس‌جمهور افغانستان و دیگر مقامات دولتی در کابل به اشتراک گذاشته‌است .
این بیانیه به نقل از زلمای خلیل زاد گزارش داد که او درباره قرارداد آتش‌بس با طالبان بحث کرده‌است ، اما هیچ پیشرفتی در این زمینه وجود ندارد . خلیلزاد این بیانیه را تایید نکرد و اظهار نظر فوری از طرف سفارت ایالات‌متحده در میان نبود .
طالبان حملات روزانه را با هدف قرار دادن نیروهای افغان انجام داده‌اند و هر هفته شمار زیادی تلفات وارد می‌کنند. با وجود این که زمستان سخت افغانستان و طالبان بیش از نیمی از کشور را تحت کنترل خود دارند ، تهاجم آن‌ها اجازه عبور از این کشور را نداده است .
این مساله باعث ایجاد صلح حتی با فشار بیشتری هم شده‌است . خلیلزاد به همراه طالبان در چند مورد در ماه‌های اخیر و اخیرا ً در قطر با طالبان دیدار کرد که در آن طالبان یک دفتر سیاسی دارند - در آخرین تلاش برای پایان دادن به طولانی‌ترین جنگ . ایالات‌متحده پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد تا طالبان را سرنگون کند که اسامه بن‌لادن و القاعده را در پناه خود جای داده بود.
دفتر اشرف Ghanis ، رئیس‌جمهور افغانستان ، نیز مدعی شد که طالبان خواستار خروج کلیه نیروهای خارجی از افغانستان شده‌اند ، اما در مورد این مساله هیچ توافقی صورت نگرفته است .
طبق اظهارات خلیل زاد ، این بیانیه در رابطه با " پیشرفت قابل‌توجه " در گفتگوها با طالبان منتشر شد .

منبع سایت

مهلت تقریبی دستیار مدیر مشمولین خرید خدمت سربازی وضعیت نظام وظیفه مربوط به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 96

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 142

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما