محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27161

نازک


حامل لینکلن readies برای استقرار تاریخی در میان تغییر Homeport
ناو هواپیمابر Nimitz آبراهام لینکلن ( CVN ۷۲ ) . ( عکس از نیروی دریایی )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
اس اس اس ( یو اس اس ) ابراهام lincoln (لینکولن ) - - در زیر باران و دریاهای غلتان ، سوپر ۸ E & A - ۱۸ G از اسکادران هواپیماهای جنگنده آبراهام لینکلن، آموزش برای استقرار تاریخی با جدیدترین فرماندهی رزمندگان، ناوگان دوم.
عملیات پرواز حدود ساعت بخشی از تمرین‌های آموزشی گروه ضربتی Carrier ۱۲s یا COMPTUEX است که این ماه انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این گروه آماده استقرار بعدی در اواخر امسال است .
به گفته سروان Lincoln براون ، خدمه سال گذشته " زنگ زدن زنگ " و تعمیرات مجتمع را در سال ۲۰۱۷ به پایان رساندند و در حال آماده شدن برای استقرار نیروها و نیز مهاجرت دسته‌جمعی به سن دیگو هستند .
" به طور معمول افراد می‌گویند COMPTUEX بسیار سخت‌تر از استقرار است ، اما به گونه‌ای که باید باشد . براون گفت : درست مانند زمانی که برای یک تکامل ورزشی آموزش می‌بینید ، باید قبل از این که رویداد اتفاق بیفتد تمرین کنید . "
این تمرین به کشتی‌ها در گروه حمله حامل یعنی اسکادران Destroyer ۲ ، متشکل از the guided ، Nitze ، میسون و گونزالس ، و نیروی دریایی اسپانیایی Mendez Nunez - اجازه می‌دهد تا با ناو هواپیمابر و نیروی هوایی برای آزمایش قابلیت‌های خود ، از جمله جنگ هوایی ، رزم سطحی و زیر سطحی و حملات الکترونیکی هم‌کاری کنند .

کنفرماسیون آغشته دریافت ژاندارمری ریش خوارج


دریادار Adm. لویس ، فرمانده ناوگان دوم و یکی از ارزیابی کننده این تمرین ، گفت که استانداردها بسیار بالا هستند و اگر گروه نتواند آن‌ها را ببیند ، باید تایید شود .
" ما مجبور نیستیم کسی احساس خوبی داشته باشیم . اگر من فکر می‌کنم که آن‌ها در حال ملاقات با هدف استقرار در هر جایی در جهان هستند ، Im قصد دارند به [ فرماندهی نیروهای ناوگان ایالات‌متحده ] بگویند ] . لوئیس گفت : " مسئولیت من بر عهده من است. "
ناوگان دوم در ۲۴ اوت ۲۰۱۸ برای نظارت بر عملیات‌ها و مدیریت دارایی‌های نیروی دریایی و واحدهای نیروی دریایی وابسته به ساحل شرقی و آتلانتیک شمالی دوباره فعال شد . ماموریت آن شامل دفاع از وطن و واکنش بلایای طبیعی و نیز مقابله با حضور منطقه‌ای روسیه و چین است .
لوییس گفت : " رقابت جهانی در قطب شمال و میزان ترافیک در اقیانوس اطلس ، توانایی ما برای فراهم کردن تجارت آزاد و استفاده از خطوط ارتباطی دریایی در حال تهدید شدن است . ایجاد فضای رقابتی ."
گروه ضربت حامل ۱۲ در حالی مستقر خواهد شد که نیروی دریایی در حال کار بر روی قابلیت‌های عملیاتی کامل است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری باشد.
در کشتی آبراهام لینکلن ، فرماندهان wouldnt در مورد جدول زمانی استقرار یا سناریوهای آموزشی COMPTUEXs بحث می‌کنند . لبه‌ای سرسخت بخشی از اقدامات " استخدام نیروی دینامیک " هستند ، که یک استراتژی طراحی‌شده برای حرکت نیروها حول یک هدف عملیاتی به دشمنان بالقوه است .
پارسال ، هری اس . گروه ضربت حامل "ترومن " اولین کسی شد که با راهبرد جدید مستقر شد ، و پس از بازگشت به بندر سه ماه بعد ، پیش از ترک دوباره برای عملیات در نزدیکی مدار قطب شمال ، به بندر بازگشت ، جایی که یک گروه حامل از اوایل دهه ۱۹۹۰ به آنجا رفت . به گفته مسئولان خدمات ، این ایده ایجاد نیروی دریایی سطحی است که چالاک و غیرقابل‌پیش‌بینی است .
چیزی که مشخص است این است که گروه حمله آبراهام لینکلن مستقر خواهد شد و مدتی امسال به سن دیگو نقل‌مکان خواهد کرد تا متصدی حمل و نقل ، کارل وینسون ، یک کشتی Nimitz را که به Bremerton ، Wash می‌رود ، جایگزین کند . ناو هواپیمابر جان سی . Stennis Bremerton را ترک خواهد کرد و به نورفوک ، ویرجینیا ، برای سوخت‌گیری مجدد و تعمیرات اساسی شبیه آنچه که لینکولن کامل انجام داد ، نقل‌مکان خواهد کرد .

منبع سایت

جمهوری مهلت تقریبی دستیار کشورهای ارزان برای ادامه تحصیل شهریه پذیرفته شدگان ایثارگران و شهریه نوبت دوم پردیس و مجازی ارشد سراسری 96

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 125

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما