محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 27893

سیستم پرونده


نویسنده: پاتریشیا هالی
بودجه پیشنهادی مالی پیشنهادی کاخ سفید برای اداره امور سربازان قدیمی , بودجه را برای سومین سال مستقیم افزایش خواهد داد - - ۱۷ میلیارد دلار در کل هزینه برای حمایت از تحکیم برنامه‌های بهداشت خصوصی va , مدرنیزه کردن زیرساخت فن‌آوری و گسترش سیستم گورستان ملی . این افزایش در مقایسه با طرح کل بودجه و بودجه سال گذشته , نزدیک به ۱ درصد افزایش داشته‌است .
بودجه احتیاطی ۵۳ میلیارد دلاری پیشنهاد شده یک میلیارد دلار بیشتر از بودجه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به دست خواهد آمد . با توجه به کاخ سفید , این افزایش تا حد زیادی به سمت اجرای طرح‌های اساسی قانونگذاری , از جمله قانون عملیاتی - - قانونی که از تحکیم برنامه‌های مراقبت پزشکی خصوصی دپارتمان حمایت می‌کند - و گسترش برنامه va - - که جبران خسارت و مراقبت بهداشتی را برای مراقبان کهنه سربازان آسیب‌دیده فراهم می‌کند .
بودجه پیشنهادی برای مدرنیزه کردن سیستم پرونده پزشکی و بازسازی سیستم پرونده پزشکی va , با هدف استقرار یک سیستم جدید سلامت الکترونیک سازگار با سیستم وزارت دفاع در سه محل اولیه , با بیش از پیش فراهم خواهد شد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
عوارض گمرکی سال تحصیلی مدرسه خارجی انواع مجوز اجلاس سران واجد شرایط

 

 

 


این بودجه همچنین برنامه توسعه برنامه مراقبت از مراقبت و مراقبت را حمایت خواهد کرد تا کسانی را که به سربازان قدیمی که در حال انجام‌وظیفه هستند , شامل شوند . و صندوق فن‌آوری مورد نیاز برای اجرای برنامه را تامین خواهد کرد , اگرچه نسخه‌های اولیه بودجه , بودجه اختصاص‌داده‌شده به توسعه برنامه مراقبتی را نشان نداده اند .
این بودجه همچنین یک برنامه جدید را تامین خواهد کرد تا به بیشتر سربازان قدیمی که در مراقبت‌های بهداشتی ثبت‌نام کرده‌اند تا دو بازدید فوری در هر سال بدون پرداخت مشترک رسیدگی کنند.
برنامه‌های دیگری که در چارچوب بودجه رئیس‌جمهور افزایش خواهد یافت عبارتند از : بهداشت زنان ( برای مراقبت‌های بهداشتی مختص به جنس ) ; تامین بودجه برای یک بیمارستان جدید در لویی ویل , کنتاکی , و بهبود مرکز پزشکی va در منهتن نیویورک .
این بودجه شامل یک درصد افزایش به اداره قبرستان ملی آمریکا برای حمایت از افتتاح پنج قبرستان جدید در سراسر کشور و حفظ گورستان‌های و مکان‌های جدید است . این بودجه همچنین به حمایت از انتقال گورستان‌های بدون سرنشین از بخش ارتش به منطقه و منطقه کمک خواهد کرد .
این گورستان‌ها شامل پست‌های فعال و پیشین در فورت هود , ماساچوست , فورت مک کلان , آرامگاه و زندانی شدن گورستان‌های جنگ , آلاباما ; گورستان پس از ترک , ایالت یوتا , فورت وورث , یوتا , فورت داگلاس , یوتا , فورت داگلاس , یوتا شدند .
وزیر و امور خارجه , روبرت , گفت که درخواست بودجه " تضمین می‌کند که سربازان قدیمی کشور مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و دسترسی به موقع به مزایا و خدمات را دریافت کنند . " "
او گفت : " این افزایش قابل‌توجهی در بودجه و تعهد دولت برای حمایت از سربازان قدیمی مان است . "
طبق گفته مدیریت , بودجه همچنین بر خدمات و شفافیت مشتریان متمرکز است . دولت پیشنهاد می‌کند که برای پشتیبانی از اداره پاسخگویی و پشتیبانی از این سازمان , 10 میلیون دلار برای بهبود خدمات مشتری اختصاص دهد , یک درصد افزایش از سال گذشته , و افزایش در اداره بودجه کل عمومی , به " تقویت پاسخگویی , افزایش شفافیت و کاهش ضایعات , تقلب و سو استفاده " . بودجه مورد نیاز برای تامین بودجه مورد نیاز مانند جبران و مستمری بازنشستگی , مسکن , بیمه و سایر مزایا را شامل می‌شود .
این داستان به روز خواهد شد .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویی‌تر دنبال کنید .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
برنامه های آموزشی واجد شرایط امور سربازان شرایط پذیرش افت تحصیلی و روش های ایجاد انگیزه درسی معرفی منابع کمک آموزشی گروه تجربی در کنکور 97

 

 

منبع

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 134

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما