محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27965

برنامه‌های آزمایشی


پاتریک shanahan ، وزیر دفاع ، روز چهارشنبه توسط قانونگذاران در مورد تلاش طولانی‌مدت و پرهزینه برای توسعه سیستم‌های سازگار با پرونده‌های الکترونیک بین وزارت دفاع و وزارت امور سربازان بازنشسته شد .
نماینده کی ، کی Granger ، R - تگزاس ، در جلسه کمیته فرعی تخصیص بودجه مجلس نمایندگان مجلس در مورد بودجه پیشنهادی سال ۲۰۲۰ مجلس گفت : " من هرگز به یاد ندارم که درباره یک موضوع عصبانی باشم تا اینکه در مورد برنامه پرونده الکترونیک سلامت باشم . "
او گفت که جلسه دادرسی ماه گذشته با مدیران برنامه سلامت وزارت دفاع و وزارت دفاع در مورد پیشرفت شبکه " وحشتناک " بود .
گرنجر گفت : " من معتقدم که این مدیران برنامه فکر می‌کنند که این برنامه قابل‌قبول است که چهار سال دیگر صبر کنیم تا برنامه‌ای اجرا شود که در آن میلیاردها دلار خرج کردیم و برای مدت بیش از یک دهه روی آن کار کردیم . "
هال راجرز ، نماینده کنتاکی ، گفت : " برای ۱۰ سال ما همین تضمین را شنیده‌ایم که مشکل پرونده‌های الکترونیک سلامت حل خواهد شد .
وی گفت : " سربازان قدیمی به خاطر چرند bureaucratic رنج می‌برند . "
shanahan در پاسخ به گرنجر گفت : " اول از همه ، من از عدم کارایی یا عدم توانایی افرادی که پیش از شما شهادت دادند که کار اداره را در این منطقه بسیار حیاتی توصیف کنید عذرخواهی می‌کنم ."
وی افزود که او شخصا ً " زمان زیادی را صرف نحوه ادغام ما با the در اسناد کرده‌است ."
او گفت که برنامه‌های آزمایشی برای ایجاد the سازگار در ایالت واشنگتن در پایگاه مشترک لوئیس - McChord ، پایگاه دریایی Kitsap ، جزیره پایگاه هوایی نیروی دریایی و پایگاه نیروی هوایی Fairchild در حال انجام است .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تصمیم غیر دولتی گروه بازی ها دفن زباله وزارت امور سربازان روابط خارجی واجد شرایط

 

 

 


shanahan گفت : " اجرای گسترده و اجرای مقررات مربوط به پرونده‌های الکترونیک سلامت قول داده‌اند که در این ساختمان‌ها قول داده شود و گام بعدی این است که این برنامه را در تاسیسات کالیفرنیا در پاییز امسال اجرا کنیم .
او گفت : " من می‌توانم به شما تعهد بدهم که این اقدامات اصلاحی و درس‌های آموخته‌شده به جلو انجام خواهند شد ."
shanahan گفت : " بین the و سیستم‌های وزارت دفاع که در طول سالیان ، راه‌حل را به چالش کشیده‌اند ، inoperability گفت : " مساله اصلی در حال عبور از بایگانی واقعی بوده‌است . می‌توانم پیچیدگی تکنیکی آن را برای شما توضیح دهم .
وی به کمیته گفت : " ما پاسخ بهتری به شما داریم " و چهار سال " غیرقابل‌قبول " به عنوان چارچوب زمانی برای سازگار کردن بایگانی هستیم . او قول داد که به وزارت دفاع ( وزارت دفاع ) کمک کند که " راه‌حل " را تحویل دهد .
Rogers این وعده‌ها را از the و وزارت دفاع به خاطر می‌آورد و گفت که او شک دارد که آخرین تلاش برای حل این مشکل موفقیت‌آمیز خواهد بود .
او به پرونده یک عضو خدمات از ناحیه او اشاره کرد که به شدت در عراق مجروح شده بود. به گفته Rogers ، او یک چشم از دست داد ، اما پزشکان نظامی در آلمان چشم دیگر او را نجات دادند . چشم خوب بعدها آلوده شد . این عضو خدمات به the ، کنتاکی ، مرکز پزشکی VA رفت ، اما پزشکان نتوانستند به سوابق پزشکی او در آلمان دسترسی پیدا کنند .
Rogers می‌گوید : " آن‌ها نمی‌توانند به این دلیل عمل کنند که می‌دانند قبلا ً چه کاری انجام شده‌است . "
در نتیجه عضو خدمات بینایی خود را در چشم خوب از دست داد .
" چرا ما the را داریم ازدواج کنیم ؟ می‌تونی کم‌کم کنی ؟ او به shanahan گفت : " من به شما قول می‌دهم که کاری را که باید انجام دهید را وعده دهید . من معتقدم که ما قبلا ً این مشکل را حل نکرده ایم ."
در آخرین تلاش برای مش mesh کردن سوابق ، پس از آن رابرت و VA در ماه مه سال ۲۰۱۸ یک قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری به شرکت Cerner سیتی در کانزاس سیتی اعطا کردند تا یک سیستم پرونده الکترونیک سلامت ( EHR ) را توسعه دهند، اما هزینه‌های مربوط به دوره این قرارداد ، کل قیمت را در حدود ۱۶ میلیارد دلار برآورد می‌کنند .

 

 

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
امور سربازان شرایط پذیرش زمان جنگ فور کیا دانلود نمونه سوالات ورودی مدارس نمونه دولتی - دوره متوسطه اول کدرشته ها و ظرفیت های جدید گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی - سال 96

 

 

منبع

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 130

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما