محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 27886

شدت آسیب


خلبان هواپیمای جت بلو ۱۳ محققان نیروی دریایی سیستمی را توسعه می‌دهند که می‌تواند به تعیین شدت آسیب مغزی که در پی انفجار رخ می‌دهد , کمک کند . دستگاه‌های پوشیدنی , مبتنی بر سنسور , حس ارزیابی بار انفجار و آزمایش - - توسط دفتر تحقیقات دریایی مستقر در واشنگتن پشتیبانی می‌شود و شامل آزمایشگاه تحقیقات دریایی آن , دانشگاه کارولینای شمالی , ناسا و موسسه تحقیقاتی مستقر در نیومکزیکو می‌باشد . اگر چه آسیب مغزی غیرقابل رویت یا tbi معروف به زخم امضا شده از مبارزات نظامی در افغانستان و عراق است . پنتاگون و اداره امور ایثارگران میلیون‌ها تحقیق و توسعه را برای شناسایی tbi و درمان اعضای خدمت گذرانده اند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مثال ساده موسسه فنی قبر دولتی قبایل هندی عمل جراحی دوست صمیمی

 

 

 

براساس اعلام مرکز دفاع و آسیب مغزی سربازان قدیمی وزارت دفاع , بیش از نیمی از آن‌ها تشخیص‌داده شده‌اند . در مجموع این موارد به عنوان ضربه مغزی شناخته شده‌اند . دیوید ای . مرکز تحقیقات آسیب مغز لس‌آنجلس او با ارتش در گذشته کار کرده‌است اما در انفجار دخالت ندارد . تیموتی تیموتی بنتلی , مدیر برنامه نظارت بر انفجار دفتر اداره تحقیقات نیروی دریایی تحقیقات دریایی , گفت که این برنامه پنج ساله , از سنسورها در کلاه‌خود استفاده خواهد کرد تا " زمان واقعی " در هنگام مواجهه را بگیرد . یک الگوریتم توسعه‌یافته - - مولفه دوم برنامه - - این داده‌ها را به ایجاد یک آستانه برای آسیب تبدیل می‌کند که در صورت نیاز به امتحان اضافی مورد استفاده قرار می‌گیرد . اگر این مورد باشد , ابزاری برای ارزیابی مولفه سوم انفجار استفاده خواهد شد . این ابزار با ارزیابی این که فرد مصدوم به الگویی از ارتعاشات صادره از وسیله دستگاه پاسخ می‌دهد یا خیر , به دست یک پزشک می‌رسد . یک به اضافه یکی دو برابر نیست , اما یک به اضافه یک می‌تواند برابر با سه باشد , حتی اگر ضعیف هستید . " تعداد زیادی از ورزش‌کاران حرفه‌ای در سال‌های اخیر , به ویژه در میان بازیکنان لیگ ملی فوتبال , به افزایش آگاهی عمومی از tbi کمک کردند . برخی متخصصان می‌گویند که در حالی که اثرات حتی شدیدترین لرزش ممکن است بلافاصله مشخص نباشد , برخی متخصصان گفته‌اند که قرار گرفتن در معرض انفجار یا ضربه سر حتی خارج از میدان نبرد یا بازی ممکن است بعدها خود را در علائمی از جمله سردرد , افسردگی , تغییر شخصیت یا جنون نشان دهد . شواهدی وجود دارد مبنی بر افزایش خطر بروز بیماری‌های تخریب‌کننده مغزی از جمله آلزایمر یا آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن که باعث آتروفی مغز و در حال حاضر تنها پس از مرگ می‌شود . بنتلی گفت : " هیچ آزمایش پیشرفته و سریعی برای پیر شدن انسان در مغز وجود ندارد . " داده‌های حاصل از انفجار نیز می‌تواند منجر به تغییراتی در سیاست پنتاگون شود که در حال حاضر نیازمند اعضای سرویس در فاصله چند متری از یک انفجار است - - در حدود نیمی از بلوک شهر - - به مدت حداقل چهار ساعت . بنتلی گفت که این سیاست " اساس پزشکی بزرگی " ندارد . اما انفجار می‌تواند واکنش به مواجهه را با دادن اطلاعات بیشتر به فرماندهان و پرسنل پزشکی که می‌توانند نشان دهند زمانی که یک فرد آسیب‌دیده باید برای درمان خارج شود و یا می‌تواند به جنگ بازگردد , بهبود بخشد . بنتلی گفت : " این یک سیاست عالی بود , یک برنامه خوب , اما اکنون کاری که انجام داده‌ایم این است که برخی اطلاعات پزشکی , اطلاعات در معرض قرار گرفتن, و سپس تست‌های پزشکی بهتر را اضافه کرده‌ایم . " " ما خیلی چیزها یاد گرفته‌ایم که چگونه مغز در حال حاضر آسیب می‌بیند , خیلی بیشتر از آنچه قبلا ً می‌دانستیم . "

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تعیین نرخ دارنده کارت زخمی جنگ فاجعه طبیعی شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها معرفی رشته معماری - بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

منبع

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما