محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26717

زخمی جنگ


پایان مارس جدول ۲ - 5 : دلفین ۱۵ - فاستر , فرمانده ملی جانبازان جنگ خلیج‌فارس ( دیو ) و یکی از کهنه سربازان کهنه‌کار جنگ خلیج‌فارس است . او به عنوان مراقب شوهرش نیز خدمت کرده بود . سربازان قدیمی ملت ما زندگی خود را در راستای دفاع و حمایت از مردم آمریکا قرار داده و به آن‌ها و خانواده‌هایشان مدیون هستند تا اطمینان حاصل کنند که مراقبت و حمایت خود را دریافت می‌کنند . متاسفانه , بسیاری از سربازان قدیمی و زخمی جنگ جهانی دوم , جنگ ویتنام , جنگ کره و جنگ خلیج - و همچنین مراقبان آن‌ها - از دامنه بحرانی خدمات پشتیبانی امور سربازان قدیمی محروم هستند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
بیمه زندگی اصلاح قانونی مالیات دولتی اعضای سابق عامل ارشد فاجعه طبیعی رده بندی ثابت

 

 

از آن زمان به بعد , سربازان قدیمی پس از اینکه در برنامه و پشتیبانی جامع مراقبت کنندگان خانواده از برنامه و حمایت جامع مراقبت کنندگان خانواده بهره‌مند شدند , واجد شرایط دریافت مزایا و حمایت از طریق برنامه و حمایت جامع مراقبت کنندگان خانواده بودند تا به بیمه درمانی , دسترسی به بیمه‌های بهداشتی , و آموزش بهداشت و درمان خانگی بپردازند . اما کهنه سربازان نسل گذشته فاقد شرایط لازم برای این برنامه هستند . کهنه سربازان قدیمی آمریکایی سخت تلاش کرده و از گنجاندن یک ماده قانونی در حال گسترش این برنامه به سربازان قدیمی تمام دوره‌ها در بسته خرج کردن اومنیبوس در اواخر ماه مارس حمایت کردند . متاسفانه , این ماده آن را به لایحه نهایی که کنگره تصویب کرده‌است , تبدیل نکرد . شخصا ً آن‌ها را می‌شناسم . وقتی شوهرم جیمی - - که یک کهنه سرباز بود - - آلزایمر و جنون - - ناگهان به نقش مراقبت کننده فشار وارد شدم . من نهایت تلاشم را کردم تا حمایت مورد نیاز را به او بدهم , اما باید تمام‌وقت کار می‌کردم چون منابع محدودی داشتیم . تا آنجا که می‌خواستم سرباز خود را در خانه نگه دارم , وضع او بدتر شد . من بزرگ‌تر شدم و خیلی زود برایم اهمیتی نداشت . من مجبور شدم جیمی را به یک ساختمان پرستاری ببرم که بقیه عمرش را در آنجا گذرانده بود . اگر جیمی پس از ناهار خوری ها خدمت کرده بود , ممکن است واجد شرایط کمک جامع و مراقبتی باشد . او می‌توانست بقیه عمرش را در جایی که به من تعلق داشت گذرانده باشد . متاسفانه داستان من منحصر به فرد نیست . مراقبت کنندگان کهنه‌کار اغلب با وجود فداکاری و فداکاری زندگی می‌کنند . بسیاری باید مشاغل خود را متوقف کنند, از فعالیت‌های آموزشی صرف‌نظر کرده و اهداف شخصی خود را کنار بگذارند تا مراقبت مورد نیاز فرد مورد نیاز به صورت جدی در حین انجام‌وظیفه مجروح شود . در بسیاری از موارد , مراقبت کنندگان به ندرت نیازهای خود را مطرح می‌کنند و در بسیاری از موارد , به طور خستگی‌ناپذیر به نیازهای کهنه سرباز خود نگاه می‌کنند . مطالعه فوق , این آمار مشکل‌آفرین را تایید می‌کند . تقریبا ً ۹۰ درصد از افرادی که حمایت فدرال دریافت نکرده بودند, گفتند که تاثیرات منفی بر سلامت , حرفه , امنیت مالی و روابط خانوادگی آن‌ها داشته‌اند . این درست است که کهنه سربازان قدیمی ما نیاز دارند و استحقاق دسترسی به برنامه حمایت از مراقبت کننده را دارند و این کار برای سهولت بخشیدن به فشارها و تنش‌ها صورت‌گرفته است . اما ده‌ها هزار نفر از سربازان قدیمی جنگ و مراقبان آن‌ها به تنهایی این کار را انجام داده‌اند . با افزایش سن سربازان , بیماری و جراحات آن‌ها اغلب بدتر می‌شود . در عین حال مراقبان آن‌ها بزرگ‌تر و توانایی مراقبت از عزیزان خود را نیز کاهش می‌دهند . ما به شدت باور داریم که وقتی آسیب مرتبط با خدمت رخ می‌دهد , سربازان قدیمی حقوق و مزایای مساوی کسب کرده‌اند . یک تاریخ واحد در تقویم نباید مشخص کند که یک کهنه سرباز معلول چقدر حمایت می‌کند . برای بسیاری از سربازان قدیمی کشور ما , معیارهای انتخاب محدودکننده برای برنامه مراقبتی پرستاران به معنای زندگی اهانت به آسیب جدی است . آن‌ها و مراقبان آن‌ها مشکلات عاطفی و مالی غیرضروری را در بالای ناتوانی‌های تغییر زندگی متحمل شده‌اند و این عادلانه نیست .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
حفظ ارتباط خبر مشترک لحظه تاریخی تاريخ‌ برگزاری و نحوه‌ پرينت كارت‌ شركت در آزمون سراسری سال 96 صدور گواهی ‌قبولی ‌آزمون ‌حرفه‌ای مهندسان ‌و ‌كاردان ‌فنی ‌ساختمان - بخش اول

 

 

منبع

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 167

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما