محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27960

درجه‌بندی


اگر در حال گذار از ارتش هستید ، خانواده تان به زودی سفر جدیدی را با یک اداره دولتی کاملا ً متفاوت آغاز خواهند کرد - - وزارت امور سربازان قدیمی .
در حالی که کارهایی هست که وزارت دفاع و the با هم‌کار می‌کنند ، برای اکثر آن‌ها دو سیستم کاملا ً مجزا هستند .
پس چه چیزی باید در مورد رفتن از طریق فرآیند VA بدانید ؟ در زیر برخی از اصول اولیه آورده شده‌است :
رتبه‌بندی معلولیت و پرداخت

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
آموزش رهبری کارآزموده حد مجاز اعتصاب غذا درک کامل تماس تلفنی

 


اگر سرباز کهنه‌کار شما از فرآیند معلولیت می‌گذرد ، شانس خوبی به او داده شود و یا پرداخت ماهانه برای آسیب‌ها یا مشکلاتی که به عنوان نتیجه خدمت سربازی آغاز می‌شوند ، داده شود .
این آسیب‌ها می‌تواند بسیار ناچیز یا بسیار جدی باشد ، بستگی به کهنه سرباز دارد . گرفتن آن‌ها به این دلیل مهم نیست که یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط برای کنترل معلولیت باشد ، بلکه به این دلیل است که the برای درمان آن مسائل پزشکی هزینه خواهد کرد .
و همانطور که کهنه سرباز شما مسن‌تر می‌شود ، شانس آن چیزهایی که نیاز به درمان دارد افزایش می‌یابد . شما می‌خواهید قبل از اینکه این اتفاق بیفتد ، آماده باشید .
زمانی که دقیقا ً، سرباز کهنه‌کار شما توسط the ارزیابی می‌شود به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت . این ممکن است قبل از آخرین روز در ارتش باشد ، یا ممکن است بعد از آن باشد . آن‌ها برای عبور از این روند ، در یک سری قرار ملاقات با the شرکت خواهند کرد که در آنجا جراحت‌های متفاوتی را گزارش می‌کنند .
اگر می‌خواهید ، می‌توانید با veteran در این قرار ملاقات شرکت کنید . اگر کهنه‌کار شما با جراحات جدی و یا هر نوع آسیب مغزی ضربه سر و کار داشته باشد، شرکت در بهترین حالت ممکن است بیش‌ترین علاقه شما را به خود جلب کند .
برای نیروهای نظامی آسان است که علائم مشخصی را از یاد ببرند و یا از میزان کلی آنچه که آن‌ها تجربه می‌کنند بی‌اطلاع باشند .
براساس این انتصابات و ارزیابی‌ها ، این VA یک تصمیم درجه‌بندی معلولیت را صادر خواهد کرد و کهنه سرباز شما هر ماه یک چک یا چک مستقیم یا مستقیم دریافت خواهد کرد .
به خاطر داشته باشید که the به احتمال زیاد ارزیابی آن را در طول زمان مورد ارزیابی قرار می‌دهد ، بنابراین مقدار غرامت بعدا ً می‌تواند تغییر کند .
جدول زمانی
این کار می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا تصمیم رتبه‌بندی معلولیت گرفته شود و سپس پردازش شود .
پس از انجام این کار ، the به شما هر گونه معلولیت را به تاریخی که در آن درجه‌بندی تعیین شد ، پرداخت خواهد کرد . به عنوان مثال ، اگر این تصمیم در اواخر ماه سپتامبر پردازش شود ، اما این رده‌بندی در روز یکم ماه اوت صادر شد ، شما به آن زمان حقوق خود را دریافت خواهید کرد .
آزمون نمره ناتوانی در معلولیت
دریافت یک پرداخت از معلولیت از the ، جنبه‌های منفی کمی دارد .
اگر کهنه سرباز شما در هنگام ترک خدمت وظیفه خود را ترک کند ، او مجبور خواهد شد با پرداخت حقوق ناشی از معلولیت این مبلغ را پرداخت کند . در نظر بگیرید که این جدایی را تا زمانی که تصمیم درجه‌بندی معلولیت اتخاذ شود ، در نظر بگیرید .
اگر کهنه سرباز یا از نظر پزشکی از ارتش بازنشسته شده باشد ، می‌توانید مشمول قانون " افست " شوید که مانع از دریافت حقوق بازنشستگی و حقوق بازنشستگی می‌شود . چندین عامل مختلف در این مورد وجود دارد ، بنابراین بیشتر بخوانید .
اگر سرباز کهنه‌کار شما در گارد ملی یا ذخیره وجود داشته باشد در حالی که حقوق معلولیت را دریافت می‌کند ، او قادر نخواهد بود که گارد ملی یا حقوق رزرو دریافت کند .
مراقبت بهداشتی برای Veteran
بسته به رتبه‌بندی که کهنه سرباز شما دریافت می‌کند، او قادر خواهد بود تا برخی از مراقبت‌های بهداشتی را از the دریافت کند . اما برخلاف زندگی با وزارت دفاع ، خانواده شما احتمالا ً واجد شرایط نخواهند بود . شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در اینجا پیدا کنید .
برنامه مراقبت‌های بهداشتی شما از طریق VA چگونه کار می‌کند ؟ اطلاعات بیشتری در اینجا پیدا کنید .
بیشتر مزایا برای Veteran شما هستند - - اما برخی برای شما هستند .
در حالی که شغل VAs مراقبت از کهنه سرباز شماست ، ممکن است فوایدی برای شما و خانواده تان داشته باشد . نگاهی به آن‌ها بیندازید .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان کهنه‌کار VA خانواده و همسر
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تعداد نسخه ها زمینه استرس پرسنل وزارت بررسی علم تحصیل پزشکی داروسازی و دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای

 

 

 

منبع

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 130

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما