محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27957

بررسی علم


اداره امور سربازان قدیمی انتظار دارد تا سربازان قدیمی را به شدت بیمار کنند که در این کمپ خدمت کرده بودند .
مقامات و مقامات در مصاحبه تلفنی روز سه‌شنبه گفتند که اما شتاب وعده‌داده‌شده در جوایز ناتوانی و ناتوانی تا زمانی که مقررات پیشنهادی نهایی شود نمی‌تواند آغاز شود که می‌تواند حداقل یک سال دیگر طول بکشد .
در این مورد زمان پول است . هر ماه که بگذرد , مقررات نهایی یک ماه جبران خسارت به کهنه سربازان قدیمی نسل قدیم است که بیشتر آن‌ها نیروی دریایی دارند.
باب مک‌دونالد , دبیر کل سازمان بهداشت جهانی, در میانه ماه دسامبر اعلام کرد که هشت شرایط پزشکی که دامپزشکان را مبتلا می‌کند که از ماه اوت تا ماه اوت در بازداشت به سر می‌برند .

 

سیستم بیمه پشتیبانی فنی مدیر ارشد منبع خبری هیات نظارت انجام اصلاحات

 


بیماری " " احتمالی " " احتمالی " " عبارت است از : سرطان کلیه , سرطان کبد , لنفوم غیر هوچکین , لوسمی , اسکلروز متعدد , اسکلرودرمی , بیماری پارکینسون و سندرم کم‌خونی آپلاستیک .
ناخوشی‌ها که می‌توانند باعث بیماری شوند , جوایزی را به صورت خودکار منتقل می‌کنند . سربازان قدیمی مبتلا هنوز باید ادعا کنند که باید شکایت کنند اما آن‌ها فقط باید نشان دهند که در طول مدت زمانی لازم در طی بازه زمانی لازم برای مدتی طولانی خدمت کرده‌اند . حداقل چند روز محتمل است , اگر چه مسئولان تایید نمی‌کنند که تا زمانی که مقررات پیشنهادی منتشر شود , که انتظار می‌رود در اواسط فوریه باشد .
بدون فرض , ادعاها به کندی حل و فصل می‌شوند و هر مدعی باید پیوند بین بیماری و خدمت آن‌ها را نشان دهد .
بخش نیروی دریایی برآورد می‌کند که پرسنل بخش نیروی کار و نیروی ذخیره در حالی که آب توسط مخزن‌های ذخیره مجاور و یک کسب‌وکار تمیز کننده , آلوده می‌شود , تعیین شده‌اند . تقریبا ً همه این سربازان قدیمی هنوز زنده هستند .
براساس شیوع چنین بیماری‌هایی در یک جمعیت از آن اندازه , به نظر می‌رسد کم‌تر از 8 / 1 دامپزشکان امکان جبران خسارت را تحت قوانین پیشنهادی داشته باشند . همچنین انتظار می‌رود که بازماندگان بازماندگان متوفی , به علت این بیماری‌های احتمالی , واجد شرایط مرگ باشند .
سه سناتور بحق بر این امر اعتبار دارند . جولای گذشته , جانی دپ ( r - ga ) رئیس کمیته امور سربازان , و ریچارد بور , ریچارد بور , جمهوری خواهان کارولینای شمالی , با مک‌دونالد و مدیر آژانس مواد سمی و ثبت بیماری‌ها دیدار کردند . کار انجام‌شده توسط اتحادیه اروپا , سطوح مضر مواجهه با تری کلرو اتیلن , تری اتیلن, وینیل کلراید و بنزن را تایید کرده‌است .
پس از گوش دادن به سناتورها و بررسی علم , مک‌دونالد در آن روز به شرکت کنندگان گفت که می‌خواهد فهرستی از بیماری‌های احتمالی مرتبط با خدمات بلند مدت را برای سرعت بخشیدن به روند ادعا ایجاد کند .
به راد راجرز , مشاور ارشد خدمات جبران خدمات , در این جلسه شرکت کرد . هنگامی که از او پرسیده شد , او به مک‌دونالد و سناتورها توصیه کرد که تنظیم مقررات جدید به طور معمول دو سال طول می‌کشد . مک‌دونالد گفت خیلی وقت است . بنابراین تلاش می‌شود تا این فرآیند را شش ماه یا بیشتر فشرده سازد . این اتفاق زمانی پیش از آن رخ داد که در آن زمان , زمانی که اریک مک گری , دبیر کل , بیماری قلبی , بیماری پارکینسون و سرطان ریه را به فهرست بیماری‌های ناشی از مواجهه نارنجی در ویتنام اضافه کرد .
وی گفت : " منشی متعهد شده‌است که این کار را با این انجام دهیم . "
از ماه ژانویه تا کنون بیش از ۱۰۰,۰۰۰ تن از سربازان قدیمی ادعاهایی مبنی بر خطرات زیست‌محیطی در قرقیزستان ثبت کرده‌اند . از کهنه سربازان قدیمی که در ماه نوامبر سال گذشته تصمیم گرفته بودند, تنها برای بیماری‌هایی که به آن‌ها وابسته بودند , جبران می‌شد .
تقریبا ً نیمی از این سربازان قدیمی در حال دریافت غرامت هستند . از آنجایی که بیماری‌ها ادعا می‌کنند که بیماری‌ها با آلاینده‌ها ارتباطی ندارند , بسیاری از ادعاهای نادرست انکار شده‌است .

 

ایوان جلویی سرپرست زن سلاح ملی مرکز پزشکی آخرین تراز و تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد سال 96 دریافت کارت و دفترچه جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96

 

 

منبع

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما