محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 28017

پرسنل وزارت


گروه‌های مدافع سربازان قدیمی با یکدیگر بر سر تغییرات پیشنهادی به بازنشستگی نظامی , مراقبت‌های بهداشتی و سایر مزایا درگیر می‌شوند .
ائتلاف نظامی , یک گروه چتری متشکل از تقریبا ً سه تن از سازمان‌های خدماتی نظامی , کهنه و یونیفرم پوش , قادر به توافق بر سر توصیه‌های کمیسیون غرامت نظامی اجباری و مدرن‌سازی بازنشستگی نبود .
مایک هایدن , یکی از اعضای این گروه که به عنوان مدیر روابط‌عمومی انجمن افسران ارتش آمریکا خدمت می‌کند , روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت : " در حالی که بیشتر ائتلاف با هم در یافتن موقعیت‌های مشترک برای طرح‌های جامع گرد هم آمدند . "

 

 

مرکز پزشکی نیروی دریایی فعال وظیفه اعضای کنگره اقدام انظباطی بررسی علم

 


سازمان‌ها ایده‌های متفاوتی در مورد چگونگی کمک یا آسیب به جمعیت‌شناسی مختلف نیروهای مسلح نشان می‌دهند . این اختلافات در روز چهارشنبه به نمایش گذاشته خواهند شد , هنگامی که هایدن و مسئولان چندین گروه دیگر در برابر کمیته فرعی پرسنل نظامی کمیته خدمات مسلح کمیته , به ریاست جو هک , آر - نوادا , شهادت دادند .
هایدن گفت : " همانطور که پیش می‌رویم , یک گفتگوی بسیار جالب خواهد بود . "
برای مثال , بزرگ‌ترین انجمن افسران , با ایده ارائه خدمت سربازی مانند طرح بازنشستگی خونسرد است . در حالیکه هایدن گفت که این پیشنهاد " بررسی و مطالعه بیشتر " را تضمین می‌کند , وی همچنین هشدار داد که کاهش ارزش طرح موجود " انگیزه بیشتری برای رفتن به جای ماندن ارائه می‌کند " .
از نظر تاریخی , در طرح با مزایای معین فعلی , افسران و پرسنل نامنویسی که در این دو سال از هم جدا هستند نیمی از حقوق اولیه بازنشستگی خود را پس از بازنشستگی دریافت می‌کنند . کمیسیون پیشنهاد کاهش این رقم را در بخشی از یک طرح با هم‌کاری معین برای بیش از هشت نفر از اعضای سرویس بدون دریافت حقوق بازنشستگی پیشنهاد کرد .
اتحادیه ذخیره درخواست نیروی دریایی , که نماینده کارکنان رسمی است, از ایده ورود نیروهای وارد به برنامه پس‌انداز صرفه‌جویی در حال توسعه استقبال می‌کند , به این دلیل که در بخش خصوصی برای خروج از ارتش کمک می‌کند .
استفن سندی , مدیر اجرایی این انجمن , در یک مصاحبه تلفنی گفت : " این کار برای اولین بار برگزار می‌شود , یا آن‌هایی که مجبور به ماندن برای یک شغل نیستند , باید به خانه بروند . "
حتی پس از آن هم , هم اتحادیه ذخیره و هم اتحادیه افسران ارتش آمریکا نگرانی مشابهی را به اشتراک می‌گذارند .
هایدن در سخنان کتبی خود می‌گوید : " این امر باعث ایجاد انگیزه اصلی برای خدمت فراتر از گذشت سال‌ها می‌شود و ارزش بازنشستگی آن‌ها را کاهش می‌دهد . "
کمیسیون نوسازی و مدرن‌سازی ارتش , در ماه ژانویه , پس از تقریبا ً دو سال بررسی , گزارشی را با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه به نیروهای نظامی , بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها مزایای بیشتری ارائه می‌دهد , منتشر کرد و در عین حال هزینه‌های پرسنل وزارت دفاع را در سال جاری در هزینه‌های پرسنل به دست آورد .
برخی از سازمان‌های قدیمی نیز در مورد پیشنهادهای دیگر از جمله مراقبت‌های بهداشتی اختلاف‌نظر دارند .
برای مثال , انجمن‌های ذخیره ممکن است گرم‌تر از این ایده باشند که با سه برنامه اصلی برای خانواده‌های نظامی , سربازان ذخیره و بازنشستگان در سن کار و در عوض گزینه انتخاب از فهرستی از برنامه‌های تجاری را دریافت کنند .
کریستوفر کارنی , یکی از اعضای هیات نمایندگی آبی - روبان و سرباز ذخیره نیروی دریایی , هنگام شهادت در مورد مشکل وی در یافتن ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در شبکه حقانی , یک خط مورد علاقه داشت . " به آن رسیدگی می‌شد . "

 

 

انجام اصلاحات ایوان جلویی سرپرست زن سلاح ملی نمونه سوالات آزمون وکالت - منابع و مشاوره آزمون وکالت دریافت کارت و دفترچه جدید آزمون دوره‌ كاردانی فنی و حرفه ای سال 96

 

 

منبع

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 144

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما