محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27207

قانونی


تغییرات قانون مالیاتی ممکن است میانگین بازده برای اعضای خدمات و خانواده‌ها را داشته باشد
یک سرباز از طریق کتابچه‌ای برای تهیه مالیات مطالعه می‌کند . ( ارتش آمریکا / مایک استراسر ، قلعه Drum Garrison Public )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
هنگامی که سربازان می‌نشینند تا سود مالیاتی سال ۲۰۱۸ خود را بایگانی کنند ، وزارت دفاع از آن‌ها می‌خواهد بداند که برخی تغییرات مهم در قانون مالیات می‌تواند پول بیشتری در جیب آن‌ها بگذارد .
اما برای به حداکثر رساندن پولشان ، آن‌ها باید درباره چندین قانون جدید بدانند .
سرهنگ دوم دیوید Dulaney ، مدیر اجرایی شورای مالیات نیروهای مسلح در طی تماس تلفنی با خبرنگاران در روز جمعه ، توضیح داد که قانون کهنه سربازان و قانون گذار قانون اساسی ، قانون مالیات کهنه سربازان ارتش و تغییرات سیاست وزارت دفاع همگی بر قوانین مالیاتی تاثیر گذاشته‌اند چرا که این قانون در مورد پرسنل نظامی اعمال می‌شود .
Dulaney گفت که خبر خوب این است که بسیاری از اعضای خدمات " باید کاهش قابل‌توجهی در مالیات کلی فدرال برای سال ۲۰۱۸ ببینند ، حتی اگر کسورات مورد نظر آن‌ها به دلیل تغییرات در قانون مالیاتی معلق یا پوشیده شود ."
Dulaney گفت که افزایش کسورات استاندارد و کاهش نرخ مالیات ، در اواخر سال ۲۰۱۷ با کاهش مالیات و قانون مشاغل ، تقریبا ً همه اعضای خدمات را تحت‌تاثیر قرار داد و دو برابر شدن اعتبار مالیاتی کودکان به نیازمندان کمک خواهد کرد .
او گفت : " اغلب خانواده‌های نظامی ما شاهد کاهش قابل‌توجه مسئولیت مالیاتی خود خواهند بود ."

معترض شکوفه گوش پیمان هراسان شاخه ستوان گردهمایی


Dulaney گفت که چندین تغییر دیگر در جمعیت‌های خاص در جامعه نظامی اعمال می‌شوند . در زیر برخی از تغییراتی که اعمال می‌شوند آورده شده‌است :
خدمات شبه‌جزیره سینا
نیروهایی که در ۹ ژوئن ۲۰۱۵ در شبه‌جزیره سینا خدمت کرده بودند واجد شرایط حذف مالیات رزمی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بازگشت مالیات اصلاح‌شده را برای دریافت یک بازپرداخت مالیات پرداخت کنند که در عین حال در منطقه پرداخت کرده‌اند .
از سال ۲۰۱۵ ، اعضای خدماتی که به شبه‌جزیره سینا گماشته شده بودند، شروع به دریافت خطر قریب‌الوقوع و یا خسارت شدید به آتش کردند . اما اگر چه منطقه بعنوان یک ماموریت کاری خطرناک در نظر گرفته شده‌بود ، به عنوان منطقه جنگی در نظر گرفته نشده بود، بنابراین نیروهای نظامی هنوز ملزم به پرداخت مالیات بر پرداخت پایه خود و برخی از تخصص دیگر در زمان اختصاص‌داده‌شده در آنجا بودند .
قانون معافیت مالیاتی ۲۰۱۷ و جابز تصریح کردند که شبه‌جزیره سینا یک منطقه جنگی محسوب می‌شود ، بنابراین هر کسی که در منطقه به اواسط ۲۰۱۵ خدمت کند می‌تواند درخواست بازپرداخت مالیاتی را اعمال کند . Dulaney گفت که در حدود ۹۰۰ تن از اعضای سرویس در سال در این ناحیه خدمت کرده‌اند و حدود ۳، ۰۰۰ سرباز واجد شرایط بازپرداخت هستند .
IRS جزئیاتی را در مورد چگونگی پرونده ادعای خود در وب سایت خود ارائه می‌کند .
تغییرات اظهارنامه درآمد
قانون گذار سال ۲۰۱۸ و قانون گذار به همسران نظامی اجازه می‌دهند تا خدمت وظیفه - وظیفه خود را برای اهداف مالیاتی ایالتی و محلی ، و همچنین ثبت رای دهندگان ، انتخاب کنند ، حتی اگر همسر هرگز در این کشور زندگی نکند .
این به این معنی است که برای برخی از همسران کاری ، آن‌ها ممکن است واجد شرایط دریافت یک بازپرداخت نسبی یا کامل برای مالیات‌های دولتی باشند که در سال ۲۰۱۸ در محلی که آن‌ها در آن کار می‌کردند در صورتی کار می‌کردند که همسر آن‌ها از یک ایالت بدون مالیات بر درآمد یا نرخ مالیات بر درآمد پایین کار می‌کردند .
تحت قانون رفاه مدنی Servicemembers ، نیروهای نظامی می‌توانند اقامتگاه قانونی را در یک کشور حفظ کنند چرا که آن‌ها در جای دیگر به دستورها نظامی حرکت می‌کنند . این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که حق رای خود را در ایالتی که ادعا می‌کنند اقامت قانونی آن‌ها است حفظ کنند ، مجوز drivers و ثبت خودروها را داشته باشند و مالیات بپردازند .
قبل از VBTA ، همسران می‌توانستند همان وضعیت را به عنوان محل اقامت قانونی خود اعلام کنند ، اما آن‌ها مجبور بودند در برخی موارد در دولت زندگی کنند .
قانون جدید به این معنا است که همسران که کار می‌کنند می‌توانند کل مالیات بر درآمد دولت سال ۲۰۱۸ یا بخشی از مالیات بر درآمد دولت را دریافت کنند ، مانند تگزاس یا فلوریدا ، یا اگر دولت نرخ مالیات بر درآمد کمتری نسبت به ایالتی داشته باشد که همسر در آن کار می‌کند .
برای دریافت بازخورد ، زوج‌هایی که می‌خواهند اقامت خود را تغییر دهند باید دو شکل مالیات بر درآمد دولت را ثبت کنند - - یکی به ایالتی که در آن عضو خدمات آن‌ها یکی از ساکنان است و یکی به ایالتی که در آن مالیات پرداخت کرده‌است .

منبع سایت

پس انداز سخنگو راهنمای ملاقات مردمی نظام وظیفه اعلام اسامی چند برابر ظرفيت‌ رشته‌های دارای شرايط خاص کنکور سراسری 96

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 69

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما