محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27208

شاخه


خانواده مک کلور در غرب چستر ، پنسیلوانیا ، کاملا ً مطمئن نیست که چگونه ناپدید شده‌است ، اما به لطف سازمان " قلب‌های دل Reunited " ، آن‌ها یک جنگ جهانی با ارزش را در اختیار دارند : " "گواهی زخم بانو " که توسط ستوان دوم ارتش "دونالد مک کلور " بدست آمد .
مارک مک کلور ، نوه دونالد مک کلور ، به سی ان ان گفت : " لحظه‌ای غرورآمیز به خاطر حافظه grandfathers و برای خانواده به همراه چاپ سنگی ای که کلمبیا ، نماد زن ملت ، با شمشیر کشیده شد تا بر روی شانه یک سرباز زانو زده شود گویی یک شوالیه است. مارک مک کلور ، نوه دونالد ، به Military.com گفت .
این گواهی به نیروهای آمریکایی زخمی‌شده در جنگ جهانی اول به افتخار قربانی شدن آن‌ها داده شد . قلب بنفش ، که در اصل توسط ژنرال جرج واشینگتن بنیان گذاشته شد ، تا سال ۱۹۳۲ به طور رسمی تعیین نشد .
دریافت کنندگان گواهی زخم پس از آن واجد شرایط قلب بنفش شدند . مارک مک کلور می‌گوید که " قلب بنفش " خود را دارد ، اما ناپدید شدن گواهی جراحت " یک راز خانوادگی " بود .
او در یک مصاحبه تلفنی در روز جمعه گفت : " بدون اینکه بگویید چه اتفاقی افتاده‌است یا چه زمانی اتفاق‌افتاده است . "
مک کلور گفت که او حتی نمی‌دانست که چنین جایزه‌ای به عنوان گواهی زخمی وجود دارد تا زمانی که grandfathers در شب پنج شنبه توسط جسیکا Jaggars ، مدیر عملیات " non Hearts بنفش " مستقر در ورمانت ، به خانواده معرفی شد .

منفجر حسابرسی اخیر سلطه تقسیم ستوان گردهمایی پس انداز


این سازمان در نوشته‌های خود می‌گوید : " وقتی مردان و زنان در زمان جنگ جان خود را زخمی یا فدا می‌کنند ، کشور ما به آن‌ها یا خانواده آن‌ها جایزه معتبر به شکل قلب بنفش می‌دهد ."
کریس Isleib ، مدیر روابط‌عمومی کمیته One جنگ جهانی گفت : " آن‌ها اکنون رفته‌اند ، اما ما به اندازه کافی این کار را می‌کنیم تا خاطرات " of " از آنچه در آن زمان جنگ بزرگ نامیده می‌شد را گرامی بداریم.
Isleib گفت که تجربیات McClures در صحنه جنگ " بر بقیه زندگی او تاثیر گذاشت و بر خانواده او تا امروز تاثیر می‌گذارد ."
Eggars ، یک کاپیتان گارد ملی ورمونت ، گفت : "its کننده ، its ، و its بسیار فروتنی " برای شرکت در بازگشت of بنفش و زخمی‌ها است.
او گفت که بسیاری از این mementos گم‌شده توسط داوطلبان Reunited Purple Purple در ebay یافت می‌شوند که این مورد با گواهی McClures بود .
مارک مک کلور ، کاپیتان سابق ارتش ، گفت که خانواده اخیرا ً نامه‌هایی را که از جبهه در فرانسه توسط پدربزرگش نوشته شده کشف کرده‌است . او گفت که حروف با مداد نوشته شده بودند و بسیاری از نوشته‌ها محو شده بودند ، اما یکی از آن‌ها می‌توانستند از ستوان دوم McClures که اندکی پس از مجروح شدن از میدان نبرد بازگشتند .
استخوان ران چپ او به وسیله قطعات پوسته شکسته شده‌بود و از راننده آمبولانس خواست که آهسته برود تا از لرزش جلوگیری کند که باعث درد او شد . راننده آمبولانس گفت که دو گزینه وجود دارد - - ما می‌توانیم به سرعت حرکت کنیم تا از زیر توپ‌های دشمن که هنوز در حال سقوط در منطقه هستند بیرون برویم یا می‌توانیم آهسته حرکت کنیم و ریسک کنیم .
ستوان دوم مک کلور در نامه خود نوشت که به راننده گفته بود که " گورت را گم کن " .
اسناد نشان می‌دهند که دونالد مک کلور در سال ۱۸۹۶ در Danville پنسیلوانیا متولد شد و در سال ۱۹۱۷ به عنوان دانشجو در دانشگاه پنسیلوانیا به ثبت رسید . در ماه مه ۱۹۱۸ با نیروهای نظامی آمریکا به فرانسه فرستاده شد .
در ژوییه ۱۹۱۸ او در نبرد دوم مارن و در تاریخ ۱۱ نوامبر ۱۹۱۸ - - روزی که جنگ به پایان رسید ، به وسیله قطعات خمپاره در جبهه آلزاس و لورن زخمی شد .
در دسامبر ۱۹۱۸ او به آمریکا فرستاده شد تا در بیمارستان عمومی ۲۴ در پیتسبورگ و در فوریه ۲۰۱۹ به طور شرافتمندانه از بیمارستان مرخص شود .
نوه او می‌گوید مک کلور در همان سال با مک کلور ازدواج کرد و شغلی در فروش و بیمه داشت . او در سال ۱۹۶۵ درگذشت .

منبع سایت

سخنگو سابقه طرح کسری خدمت سربازی نظام وظیفه معرفی رشته بازیگری بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 48

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما