محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27209

ستوان


او در یک مصاحبه تلفنی گفت : " من هر روز وظیفه خود را به بهترین شکل توانایی خود انجام می‌دهم و تا زمانی که بتوانم این کار را انجام خواهم داد . من صادقانه آرزو می‌کنم که هر آمریکایی که بخواهد خدمت کند ."
وی در پاسخ به این پرسش که آیا رای دادگاه عالی او را نگران کرده‌است ، قبل از این که گفته شود که پاسخ به این سوال دشوار است ، مکث کرد .
او گفت : " من می‌خواهم به شما بگویم که ثابت‌قدم می‌مانم و سرم را بالا نگه می‌دارم - اما کمی مشکل است . " رئیس‌جمهور ایالات‌متحده فرمانده‌کل من است . اگر آن‌ها خواهان پایان خدمات تغییر جنسیت داده می‌شدند ، اگر یک دستور قانونی صادر می‌کردند ، من باید از آن اطاعت کنم . اما من واقعا ً می‌خواهم به خدمت به کشورم ادامه دهم ."
طبق گزارشی که سال گذشته توسط پنتاگون صادر شد ، اعضای سرویس ۸، ۹۸۰ به عنوان تغییر جنسیت داده شدند .
جزئیات چگونگی اجرای طرح ترامپ هنوز مشخص نیست ؛ برخی هم اکنون در حال خدمت به پرسنل ترانس هستند - - احتمالا ً از جمله وینترز - ممکن است قادر باشند در ارتش بمانند . با این حال ، رای دادگاه راهی برای پنتاگون برای منع سربازگیری توسط افرادی که تغییر جنسیت را تجربه کرده‌اند ، روشن می‌کند . همچنین به دولت این امکان را می‌دهد که پرسنل نظامی مطابق با جنسیت خود خدمت کنند مگر این که تغییر جنسیت را تحت قوانین دوران اوباما آغاز کنند .
فعالان شک دارند که مجلس سنا تحت کنترل جمهوری خواهان حرکت کند تا ممنوعیت تغییر جنسیت داده نشده را مسدود کند . و اگر این کار را انجام دهد ، با حق وتو بالقوه مواجه خواهد شد .
با این حال ، آرون belkin از مرکز پالم که مقرش در کالیفرنیا است ، گفت که افکار عمومی در حال حاضر به خدمات نظامی تغییر جنسیت داده تبدیل می‌شوند و افزود : " دموکرات‌ها یک سیاست جامع را در اولین روزی که به قدرت باز می‌گردند باز خواهند گرداند ."
حامیان تلاش‌های Trumps عبارتند از تونی پرکینز ، یک سرباز نیروی دریایی که رئیس شورای تحقیقات خانواده محافظه‌کار است . او می‌گوید که دادگاه‌ها نباید با توانایی رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان فرمانده‌کل برای تعیین سیاست نظامی دخالت کنند .
پرکینز به تازگی گفت : " پنتاگون در تجارت برابری دخالت می‌کند یا اولویت militarys از آمریکا محافظت می‌کند - - یا its که به مردم در مسیر خود شکوفایی کمک می‌کند . این کار هر دوی آن‌ها را انجام می‌دهد ."

پیوست زخمی تعویض کلینتون منظره گردهمایی پس انداز سخنگو


اما پیش‌بینی Lambda McGowan می‌گوید که فرماندهان ارشد نظامی گفته‌اند که حداقل مشکلات مربوط به حرکت اوباما برای اجازه دادن به خدمات تغییر جنسیت داده تغییر کرده‌است . او گفت که سیاست ترامپ ، " هیچ ارتباطی با امنیت ملی یا یکپارچگی واحد ندارد - - its درباره پرتاب گوشت قرمز به بخشی از پایگاه سیاسی Trumps ."
McGowan ، کتی اشمید ، یک گروهبان ستاد ارتش کره‌جنوبی که شاکی پرونده دادخواهی Lambdas است ، را برانگیخت .
McGowan گفت : " آن‌ها به کتی می‌گویند ، شما برای این کشور آمادگی ندارید ، من به یک چیز توهین‌آمیز دیگر فکر می‌کنم که به کسی بگویم که می‌خواهد زندگی آن‌ها را در خط بکشد ."
برای رهبران حقوق اقلیت‌های جنسیتی ، ممنوعیت پیشنهاد شده تنها یکی از چندین حمله به آمریکایی‌ها تغییر جنسیت داده شده‌است. آن‌ها همچنین به یک یادداشت وزارت دادگستری اشاره کردند که قوانین حقوق مدنی برای حفاظت از مردم تغییر جنسیت داده در محیط کار و ارائه راهنمایی زمان اوباما به مسئولان مدارس برای استفاده دانشجویان تغییر جنسیت داده به استفاده از حمام انتخاب خود ، حمایت می‌کند .
خانواده قدیمی جنگ جهانی اول گواهی Wound لیدی کلمبیا را دریافت کردند .
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
خانواده مک کلور در غرب چستر ، پنسیلوانیا ، کاملا ً مطمئن نیست که چگونه ناپدید شده‌است ، اما به لطف سازمان " قلب‌های دل Reunited " ، آن‌ها یک جنگ جهانی با ارزش را در اختیار دارند : " "گواهی زخم بانو " که توسط ستوان دوم ارتش "دونالد مک کلور " بدست آمد .
مارک مک کلور ، نوه دونالد مک کلور ، به سی ان ان گفت : " لحظه‌ای غرورآمیز به خاطر حافظه grandfathers و برای خانواده به همراه چاپ سنگی ای که کلمبیا ، نماد زن ملت ، با شمشیر کشیده شد تا به شانه یک سرباز زانو بزند که گویی یک شوالیه است ، مارک مک کلور ، نوه دونالد .

منبع سایت

سابقه کمپین معافیت پزشکی خدمت سربازی چیست ثبت نام و دانلود دفترچه دومین آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 55

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما