محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 28024

کارکنان اجرایی


پس از یک دهه رشد , پروژه مبارز زخمی شروع به کنار گذاشتن کارمندان در این هفته به عنوان بخشی از بازسازی در پی دگرگونی درجه بالای آن کرد . افسر بازنشسته ارتش , مایکل جکسون , افسر ارشد اجرایی این سازمان , در اواخر روز چهارشنبه تایید کرد که موسسه خیریه عظیم سازمان ملل, 43 درصد از کارکنان اجرایی خود را قطع کرده و حدود 10 / 57 درصد از کارکنان سازمان را اخراج کرده‌است . حقوق کارکنان اجرایی به حدود ۷۰۰ میلیون دلار رسید . او به ستاره‌ها و نوارها گفت : " این واقعا ً اصلاح سازمان برای ایجاد حداکثر تاثیر است . " او گفت : " من بسیار روشن خواهم بود : ما درآمدی بدست آوردیم .

 

همه بیماران نوسازی ارتش مک دونالد بهداشت روانی دفتر مشاور خدمات آینده

 

 

" منابع ما پایین هستند . واقعیت این است که باید راه‌هایی را پیدا کنیم که به اندازه ما کارآمد و کارآمد باشند . " پس از اینکه گزارش اخبار مربوط به هزینه‌های خیریه را زیر سوال برد , او در ماه ژوئیه پس از اینکه هیات‌مدیره این سازمان را برکنار کرد , سکان را به دست گرفت . این بحران حمایت اهدا کننده از موسسه خیریه را به لرزه در آورد و در ابتدا روشن شد که زمانی که وضعیت را کاملا ً ارزیابی کرد , باعث قطع و بازسازی سازمان خواهد شد . وی روز چهارشنبه گفت که برنامه‌های بهداشت روانی برای جنگ جویان زخمی قطع نخواهد شد و در روزه‌ای آینده , موسسه خیریه موقعیت‌های جدیدی را در مناطقی اعلام خواهد کرد که می‌توانند برخی از کارمندان را به عقب بازگردانند . یک خبر رسمی منتشر شده از سوی پروژه جنگ جوی زخمی در روز چهارشنبه گفت که این موسسه خیریه کمک می‌کند تا از استرس پس از ضربه و آسیب تروماتیک مغز با برنامه‌هایی برای حمایت بلندمدت حمایت کند ; استقلال مادام العمر و انعطاف‌پذیری مالی ; و فعالیت‌های مشارکت اجتماعی برای کمک به برقراری ارتباط جنگجویان با همتایان خود . احسان گفت که این موسسه خیریه همچنین با سازمان‌های محلی و اجتماعی , برنامه‌های دولتی و کسب و کارها برای تداوم برنامه‌ها برای جنگ جویان زخمی هم‌کاری خواهد کرد . او گفت : " ما هر روش ممکن برای به حداقل رساندن هزینه و حداکثر تاثیر را بررسی کرده‌ایم . " این خبر همچنین بر تعهد به " بهبود پاسخگویی , شفافیت , اعتماد , " با " گزارش منسجم و استوار " تاکید کرد , اما دولت زیان‌های سازمان را در پی بحران فاش نکرد . وی گفت که در پایان ماه سپتامبر , زمانی که سال مالی پایان می‌یابد , این آمار را منتشر خواهد کرد , اما این ارقام " بسیار کم‌تر " از ۱۴۵ میلیون دلار گزارش شده‌است . بنا بر آخرین بایگانی مالی , این موسسه خیریه ۵۳ میلیون دلار کمک مالی کرده‌است . او اصرار داشت که پروژه جنگ جوی زخمی هنوز یک " سازمان صدا از لحاظ مالی " است و او امیدوار است خیرین را متقاعد کند که پولشان صرف برنامه‌های حیاتی خواهد شد . او گفت : " امیدوارم به این نکته توجه کنم که این نیاز بزرگ و بزرگ است , آمریکایی‌های سخاوتمند در سراسر کشور از جنگ جویان حمایت کرده‌اند , نه یک پروژه مبارز زخمی . " آن‌ها باید به هر دلاری که به ما می‌دهند اعتماد کنند , ما همه نیکل را از آن دلار فشار می‌دهیم . او گفت : " من می‌دانم که حمایت صحیح می‌تواند انجام دهد . " این مردان و زنان شگفت‌انگیز هستند و ما بهترین عکس را به آن‌ها مدیونیم . " موضوعات مرتبط جنگ جویان زخمی , مزایای کهنه سرباز حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . یک پرچم جنگ جوی زخمی بر روی یک دوچرخه در طول یک سرباز پابرهنه در آلمان بر روی دوچرخه برافراشته می‌شود . بروکس فلچر ستارگان و خطوط راه‌راه که توسط یک پروژه جنگ جوی کشته می‌شوند از نو سازماندهی می‌شوند , نیمی از کارکنان اجرایی را اخراج می‌کنند.

 

قانون گذاران گروه نظامی سربازان بازنشسته پیش بینی معیار های انتخاب مدرسه برای فرزندان نکاتی پیرامون انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

منبع

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما