محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 27996

قانون گذاران


یک گروه دو حزبی از سناتورها روز سه‌شنبه به دنبال احیای پیشنهادی بودند تا برای سربازان قدیمی آسان‌تر شود تا " روزنامه بد " را به غلط برای رفتارهایی که ناشی از حادثه PTSD و یا ضربه جنسی است ، ارتقا دهند .
گروهی متشکل از هشت قانون گذاران به رهبری سناتور گری پیترز ، دموکرات میشیگان و فرمانده سابق فرماندهی نیروی دریایی ، بر گنجاندن این پیشنهاد در برابر کمیته کنفرانس مجلس سنا - سنا تاکید کردند که تلاش می‌کند تا لایحه دفاعی دفاع ملی را برای بودجه وزارت دفاع در سال ۲۰۱۷ تصویب کند.
در نامه‌ای به سناتور جان مک کین ، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا و سناتور رود Armed ، جک رید ، دموکرات رده‌بندی در هیات ، گروه سنا گفت که اصلاحیه پیشنهادی در این هیات یک گام ضروری برای تضمین این است که برخی از سربازان قدیمی از صدمات روحی مانند اختلال استرس پس از حادثه یا آسیب مغزی ناشی از حادثه رنج می‌برند ( TBI ) به مزایای کسب‌شده دست یافته‌اند .
در این نامه گفته شده‌است : " نیاز به این استاندارد در نظر گرفتن این استاندارد بسیار روشن باقی می‌ماند چرا که تعداد سربازان قدیمی پس از ۱۱ سپتامبر همچنان افزایش می‌یابد . " این نامه یک تخمین را ذکر کرد که حاکی از آن است که تخلیه برای سو رفتار ۱۱ برابر بیشتر پس از تشخیص پس از PTSD است .

 

مزایای معلولان مطالعه جدید مدیر بازیابی بودجه محدود مزایای معلولیت گروه نظامی

 


اصلاحیه پیشنهادی همچنین به اعضای خدمات سابق که مبتلا به اختلالات شخصیتی و مرخص شدن از ارتش به عنوان نتیجه ضربه ناشی از حملات جنسی تشخیص‌داده شده‌اند ، اعمال می‌شود .
سنا قبلا ً این اصلاحیه پیشنهادی را تصویب کرده بود، اما در نسخه مجلس از لایحه که در حال حاضر قبل از کمیته کنفرانس است گنجانده نشده است .
علاوه بر پیترز ، سناتورهای نامه‌ای Democrats Gillibrand از نیویورک ، Tammy بالدوین از ویسکانسین ، باربارا باکسر از کالیفرنیا و استیو Daines از مونتانا ، مارک کیرک از مونتانا و تام Tillis از کارولینای شمالی را امضا کردند .
در این نامه نوشته شده بود : " کم‌تر از تخلیه شرافتمندانه ، یا تخلیه کاغذ بد ، اغلب برای مواردی از سو رفتار خفیف مانند دیر آمدن به شکل‌گیری و از دست دادن قرار ملاقات - - رفتار اغلب در افرادی دیده می‌شود که از PTSD ، TBI و دیگر شرایط مرتبط با آسیب دیدن می‌کنند ."
Discharges کم‌تر از شرافت ، از قبیل تخلیه کلی یا تخلیه بد رفتار ، اعضای خدمات را برای منافع از قبیل مزایای آموزش و امور مربوط به خانه و وام‌های خانگی محروم می‌کنند .
اصلاحیه پیشنهادی دارای حمایت گسترده از سازمان‌های خدماتی از جمله سربازان قدیمی جنگ‌های خارجی ، لژیون آمریکایی ، سربازان کارآزموده آمریکا ، عراق و سربازان قدیمی آمریکا و برخی دیگر است .
در سال ۲۰۱۴ , چاک هگل , وزیر دفاع , راهنمایی‌های سیاسی را به هییت دپارتمان نظامی برای تصحیح پرونده‌های نظامی / نیروی دریایی ( ماژول کنترل بدنه ) داد تا " بررسی liberal " را در بررسی petitions برای ارتقا شواهد نشان دهد که PTSD ممکن است به سو رفتار منجر شود که منجر به کم‌تر از تخلیه شرافتمندانه شده‌است .
در نامه خود ، سناتورها گفتند که آن‌ها در حال تلاش برای وارد کردن قانون در یادداشت Hagel بودند . این نامه همچنین به بررسی اخیر مجله National Journal اشاره کرد که نشان می‌دهد در حدود ۳۱۸، ۰۰۰ یا ۱۳ درصد از سربازان کهنه‌کار ۱۱ سپتامبر ، با یک تخلیه محترمانه از هم جدا شده‌اند .
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
قانون گذاری آسیب‌های روانی پس از حادثه آسیب روانی پس از حادثه ضربه‌ای به آسیب‌های کهنه‌کار به اختلال استرس پس از حادثه آسیب وارد می‌کند .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

سربازان بازنشسته پیش بینی ممنوعیت دریافت شمار سربازان مطالعه ای موثر برای کنکور داشته باشید معرفی رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

منبع

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 114

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما