محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27101

دموکرات ارشد


آسوشیتد پرس با امید ین واشنگتن پرچم قرمز در گزارش اداره پاسخگویی دولت در روز پنجشنبه منتشر شده‌است . va می‌گوید زمان انتظار تا پنج سال برای سربازان قدیمی که به دنبال حل ادعای آن‌ها هستند بدون " افزایش استخدام " در بودجه سال آینده در ماه اکتبر ادامه خواهد یافت . va گفت که این انبار بدون کارکنان می‌تواند ظرف یک دهه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار تجاوز کند و " سربازان قدیمی ممکن است صبر کنند تا درخواست استیناف بدهند " .

 

تراکم پرسنل تراژدی کشور نرخ ثابت دانش والدین فجایع طبیعی تضاد کامل

 

 

این بخش برای جبران خسارت ناشی از ناتوانی در جبران خسارات ناشی از کار در خدمت سربازی , در هر سال 1 / 4 میلیارد دلار غرامت پرداخت می‌کند . هدف قرار دادن یک هدف برای تصمیم‌گیری در مورد بیشتر درخواست‌ها در یک سال پیش از میلاد مسیح, به کنار گذاشتن پول اضافی به منظور افزایش کارکنان تمام‌وقت به میزان 10 / 70 درصد و یا بیشتر است . این گزارش همچنین برآورد کرد که یک افزایش استخدام برای کارکنانی که کارکنان بیشتری را در اختیار دارند , در این زمینه ضروری خواهد بود . اما در توضیحات خود به گائو , در روز پنج شنبه اعلام کرد که برنامه نیروی کار " به شدت به تخصیص بودجه سالانه va وابسته است " و اینکه لزوما ً نمی‌تواند به طور کامل به استخدام برسد . طرح اولیه بودجه ترامپ خواستار افزایش چند درصدی بودجه و افزایش بودجه برای درمان سربازان قدیمی شده‌است . va یکی از سه کارگزاری است که برای پول بیشتر در میان توقف‌های بزرگ به دیگر برنامه‌های داخلی تعیین‌شده . اما طرح کاخ سفید هنوز بودجه مشخصی را برای استخدام کارکنان va بیشتر برای تصدی هر دو درخواست از کارافتادگی و درخواست تجدید نظر ارائه کرده‌است . در شهادت به کنگره در این هفته , بازرس کل و بازرس کل , مایکل دعا گفت که دولت ترامپ پیشنهاد داده‌است تا سطوح تامین مالی بیش از حد را برای اکثر برنامه‌های احتیاطی به کار گیرد . یک سخنگوی دفتر کاخ سفید مدیریت و بودجه گفت : " تنظیم کنید . " وزیر و امور خارجه به اصلاح روند درخواست‌های معلولیت و ناتوانی آمریکا به عنوان یکی از اولویت‌های اول او اشاره کرد و سیستم فعلی را " شکست " خواند . او در سال گذشته با هدف تسهیل روند درخواست‌ها , مورد حمایت قرار گرفت , اما در مورد پول در دسترس برای استخدام شفاف نبود . هفته گذشته , پس از آنکه اعضای کنگره , که توسط اعضای کنگره مورد حمله قرار گرفته بودند , یادداشتی را منتشر کرد که جزئیات چند صد تن از معافیت‌های مالیاتی را برای استخدام فدرال رزرو کرده بود , تا اجازه استخدام پردازنده‌های مجاز را بدهد . جان تستر , دموکرات ارشد کمیته امور سربازان قدیمی سنا , گفت : " این کمبود نیروی کار عمیقا ً نگران‌کننده است . " وقت آن است که این افراد را استخدام کنیم . " او در میان گروهی از سناتورها , از جمله ریچارد بروکس , دموکرات , در روز پنج شنبه بود که قانون اساسی را برای بازبینی سیستم درخواست معلولیت وضع کرد . در یک مصاحبه تلفنی , مقامات و مقامات گفتند که در سال‌های اخیر برای رسیدگی به انبار درخواست‌ها , کارکنان بیشتری را اختصاص داده‌اند , اما این اصلاحات گسترده‌تر از کنگره , از جمله جذب نیروی انسانی , مورد نیاز بود . دیو نیوز , مدیر دفتر مدیریت درخواست‌های سربازان قدیمی , گفت : " ما قصد داریم تا میزانی که می‌توانیم استخدام کنیم . " در گزارش گائو , حسابرسان به عنوان یک کل به نظر می‌رسد که برآورده‌ای نیروی انسانی در نظر گرفته می‌شود اما هشدار داد که دومین آژانس بزرگ دولتی نیاز به برنامه‌ریزی بهتر برای اطمینان از آموزش مناسب کارکنان و داشتن فضای اداری کافی دارد. موضوعات مرتبط اداره امور سربازان قدیمی و کهنه سربازان قدیمی ۲ . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .

 

 

ساخت اولیه هزینه پزشک نرخ معلولیت محل خدمت شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها معرفی رشته معماری - بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

منبع

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 136

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما