محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 26686

تضاد کامل


Military.com | نوشته ریچارد Sisk هیلاری کلینتون روز دوشنبه در تعهد خود برای حفظ مزایای کامل تحصیل که در حال حاضر توسط بیل جی سی به سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها برای شرکت در کالج تامین شده‌است ، دو برابر شد . کلینتون ، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری موقت ، نیز سوگند یاد کرد که به عنوان رئیس‌جمهور با تلاش‌ها برای خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی ارائه‌شده توسط اداره امور سربازان قدیمی مخالفت خواهد کرد . کلینتون این اظهارات را در کنوانسیون سالانه کهنه سربازان جنگ‌های خارجی در شارلوت ، کارولینای شمالی مطرح کرد . دونالد ترامپ ، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه ، قرار بود روز سه‌شنبه به کنوانسیون رسیدگی کند . کلینتون گفت : " من حفاظت ، حفظ و دفاع از لایحه GI ۱۱ سپتامبر را محافظت خواهم کرد و دره‌ای این فرصت را به بیش از یک میلیون سرباز و اعضای خانواده باز کرده‌است .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
استماع عمومی نیروهای ذخیره پردازش وام قانون اساسی شناسایی نظامی ساخت اولیه

 

" کلینتون با اشاره به پیشنهاد مجلس سنا که مستمری مسکن اعضای خانواده سربازان قدیمی را کاهش خواهد داد ، گفت : " متاسفانه ، برخی از جمهوریخواهان در کنگره از آن دوری می‌کنند . " سخنگوی کاخ سفید، کتی McMorris Rodgers ، یک جمهوری‌خواه ایالت واشنگتن ، پیش‌نویس لایحه‌ای را ارائه کرده‌است که مزایای شبکه GI Joe را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد ، بلکه انتخاب‌های سربازان قدیمی را در زمینه مراقبت‌های بهداشتی گسترش می‌دهد و " نهادی غیر انتفاعی را برای مدیریت مراقبت‌های ارائه‌شده به سربازان در the ایجاد می‌کند . " سخنرانی Clintons آنچه را که برخی از سازمان‌های خبری به عنوان " tepid " توصیف کردند ، دریافت کرد . نزدیک شروع سخنرانی ، کسی در میان حضار فریاد زد : " در مورد بنغازی ، چطور ؟ شارلوت Observer گزارش داد : "مرد دیگری گفت : " Cant او را تحمل کرد " و هنگامی که کلینتون شروع به صحبت کرد ، بیرون آمد . او گفت : " کلینتون همچنین موضعی را در زمینه مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی اتخاذ کرد که در تضاد کامل با امور سربازان بازنشسته بود . او گفت : " ما از رسوایی VA خشمگین شدم که سربازان قدیمی که به دنبال مراقبت از سلامتی هستند در فهرست انتظار قرار دارند . وی گفت که اصلاح " VA " یکی از اولویت‌های من خواهد بود ، اما من این را به شما خواهم گفت - - ما قصد خصوصی‌سازی the را نداریم ، ما قصد اصلاح آن را داریم و کار را برای هر سرباز کهنه‌کار در آمریکا انجام می‌دهیم ." وب سایت Trumps می‌گوید : " تحت مدیریت ترامپ ، همه کهنه سربازان واجد شرایط مراقبت بهداشتی می‌توانند کارت اعتباری veterans را به هر پزشک یا خدمات درمانی که مدیکر را قبول می‌کند تا مراقبت‌های بهداشتی را که نیاز دارند دریافت کنند. سربازان قدیمی ما آزادی انتخاب بهتر یا مناسب‌تر از دکتر و تسهیلات انتخاب خود را به دست آورده‌اند ." کلینتون همچنین قول داد که انتقال نیروهای نظامی از خدمات بهداشتی نظامی به VA را بهبود بخشد، برنامه‌هایی را برای سربازان کهنه‌کار زن افزایش دهد و " اپیدمی خودکشی کهنه" را پایان دهد . او هرگز نام Trumps را در اظهاراتی که به عنوان کنوانسیون ملی دموکرات در فیلادلفیا در حال افتتاح بود ذکر نکرد ، اما چندین ضربه را به وضوح به سوی نامزد جمهوری‌خواه کشید . کلینتون خود را بعنوان یک نامزد خوش بینانه معرفی کرد که به دنبال بهبود کشوری بود که در حال حاضر بزرگ بود ، به جای آنکه یکی از آن‌ها شعار انتخاباتی " آمریکا بزرگ " را اجرا کند . او گفت : " من مردم را درک می‌کنم که در مورد مردم آمریکا صحبت می‌کنند . " آمریکا " توانایی‌هایی دارد که هیچ کشور دیگری به تطبیق خود نزدیک نمی‌شود " و " ما بزرگ‌ترین نظامی را داریم که هر کسی در غیر این صورت به شما بگوید ." توجه : این داستان برای تصحیح ارجاع به مزایای ارایه‌شده در ابتدای پاراگراف پنجم به روز شده‌است . ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد . موضوعات مرتبط " هیلاری کلینتون " از حزب Veteran آموزش و پرورش سرباز کهنه‌کار امور سربازان قدیمی Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
هزینه پزشک نرخ معلولیت محل خدمت تغییر فرهنگ تکنیک تست زنی در کنکور سراسری 96 راهنمای مطالعه دروس فیزیک برای کنکور سراسری 97

 

 

منبع

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 138

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما