محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27171

اقدامات


جدول ۲ - 4 - نتایج حاصل از آزمایش‌ها نشان می‌دهد :
ناوگان دریایی نیروی دریایی f - 1 b رعد و برق با نیروی دریایی جنگنده دریایی , بالای سر , قبل از فرود عمودی در ایستگاه هوایی نیروهای دریایی ژاپن , ژاپن , جون , دی. ( تفنگداران دریایی / یعقوب a . ( )
۲۹ فوریه
ادامه جدول
براساس اعلام دفتر آزمون وزارت دفاع , ناوگان جنگنده f - اس بی اس هنوز نرخ دسترسی کافی به هواپیما ندارد .
براساس گزارش یک گزارش ارزیابی و ارزیابی اخیر , جنگنده نسل پنجم روند " مسطح " در نرخ ظرفیت طی سه سال گذشته داشته‌است . در این گزارش آمده‌است : " حتی با توجه به تمرکز خدمات بر ابتکارهای بهبود , آن‌ها " هنوز به دسترسی بهبود نیافته اند " .
در گزارش " دات و آی ای " آمده‌است : " در دسترس بودن متوسط ناوگان در زیر برنامه در زیر برنامه ۱۰۰ درصد و در زیر برنامه‌ریزی شده‌است . بلومبرگ ابتدا این خبر را گزارش کرد .
تنها نیروی هوایی و نسخه‌های تفنگداران دریایی به حالت آماده‌باش دست یافته‌اند . انتظار می‌رود نیروی دریایی این ماه قابلیت عملیاتی اولیه را اعلام کند .
ثابت شده‌است که بسیاری از گونه‌های متغیر f - نوع b دارای عمر خدمت کوتاه‌تر هستند .
محتوای مرتبط :
دستورها تاکتیکی در مورد آمادگی جت جنگنده
با افزایش حمایت از زندگی , بال برای آموزش خلبانان تقلا می‌کند
گا او : ارتباط بد روی مشکلات اف - ای , گسترش آینده را تهدید می‌کند .
در این گزارش آمده‌است : " هواپیما در ساعات اولیه پرواز بسیار خوب است و ممکن است به اندازه ساعات پرواز کوتاه باشد . "
به گفته مسئولان , اگر جت‌های با فرود کوتاه‌مدت و بلند - فرود به درستی ارتقا پیدا نکنند , ممکن است به این معنی باشد که ساعات پرواز آن‌ها به حد مجاز برسد .
او در بیانیه‌ای که بعد از ظهر روز جمعه منتشر شد گفت این شرکت متعهد به دستیابی به علامت $ - ساعته است .
این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد : " تغییرات برنامه‌ریزی‌شده و مدیریت ناوگان هواپیماهای اولیه " اف - ب " ب " اطمینان حاصل خواهد کرد که آن‌ها الزامات زندگی خدماتی را برآورده خواهند کرد و هواپیمایی که امروز این تغییرات طراحی را در فرآیند ساخت به اجرا می‌گذارد تا اطمینان حاصل کند که آن‌ها ساعت‌های طولانی یا بیشتر یکدیگر را ملاقات خواهند کرد . "
این اداره گفت که از طریق دفتر برنامه مشترک پیشرفت خواهد کرد .
دات و ای گفت : " دفتر برنامه مشترک اف - اس به استفاده از ردیابی هواپیماهای منفرد ( iat ) برای کمک به تغییرات پروژه خدمات در زمان نیاز به تعمیرات و اصلاحات مورد نیاز و کمک به مدیریت زندگی ناوگان ادامه خواهد داد . "
در همان حال , ارزیاب‌ها گفتند که نیروی هوایی نیروی هوایی یک نوع , استانداردهای اداره را برای غرش داخلی آن برآورده نکرده است .
در این گزارش آمده‌است : " در حال حاضر , نقطه و ای در حال حاضر دقت این تفنگ را در نظر گرفته و این امر غیرقابل‌قبول است . "
این اسلحه از مسائلی رنج برده‌است که " منجر به خطاهای تنظیم پوزه " و همچنین هشدارهای ایمنی در کابین خلبان شده‌است .
روز جمعه از این گزارش پرسیده شد که رهبر ارشد نظامی دفتر معاون وزیر امور خارجه در پنتاگون , گفت که رهبری ارشد تاکید بیشتری بر این برنامه دارد چون آن‌ها به کار با دفتر برنامه مشترک و شرکت سازنده لاکهید مارتین ادامه می‌دهند .
یک دسته , که قرار است بر روی ستاره چهارم خود سنجاق شود و فرماندهی نیروی هوایی را بر عهده بگیرد, گفت که هدف این است که در ماه اکتبر , حداقل برای هواپیماهای با کد جنگی , به " درصد قابلیت مانور " برسد .
او در یک صبحانه انجمن نیروی هوایی در واشنگتن گفت : " ما اقدامات مختلفی را انجام می‌دهیم . "

منبع سایت

هستک دجله عراق رژیمی نکتار مایکل سایت بیانیه الکل درنده مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت ساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ – بخش دوم

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 146

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما