محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 27091

سایت


دادگاه تصمیم می‌گیرد که پرسنل نیروی دریایی " آبی " برای منافع نارنجی نماینده مجاز باشند .
یک سرباز ویتنام به عنوان کارشناس نارنجی و مورخ نظامی , پل ساتون در جلسه تالار شهر که در شورای دولتی نیو جرسی برگزار شد , به این گروه سخنرانی می‌کند . (
ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
واشنگتن
دادگاه استیناف حوزه فدرال به نفع آلفرد وگنر صحبت کرد . که در جنگ ویتنام متهور بود . این سرباز یکی از ده‌ها هزار سرباز نیروی دریایی آبی " آبی " است که سوار بر ناوه‌ای هواپیمابر , ناوشکن و سایر کشتی‌ها هستند و فاقد شرایط یک‌سان برای افرادی هستند که در آب‌های زیرزمینی و آب‌های داخلی خدمت کرده‌اند .
این تصمیم یک دهه پس از آن صورت گرفت که اداره امور ایثارگران ادعای ناتوانی در بیماری دیابت و سرطان پروستات را رد کرد . حکم دادگاه تصمیم قبلی را از دادگاه استیناف برای ادعای سربازان قدیمی , که این انکار را تایید کرد , لغو کرد , زیرا او نمی‌توانست مواجهه مستقیم با نماینده نارنجی را نشان دهد .
این تصمیم که در روز سه‌شنبه صادر شد , سندی بین‌المللی درباره سرطان پروستات و دیابت ملیتوس می‌باشد . بر این اساس , ما معکوس هستیم . "
قاضی کیمبرلی a . مور , که از طرف اکثریت نوشت , افزود : " ما هیچ شایستگی در استدلال‌های دولت نداریم . "
در این مورد تفسیر قانون جاری بود که امکان دسترسی آسان‌تر به مزایای معلولیت را برای سربازان قدیمی که " در جمهوری ویتنام خدمت می‌کردند " و از یکی از فهرستی از بیماری‌های مرتبط با عامل نارنجی رنج می‌برند . این علف‌کش برای ایجاد سرطان‌های تنفسی , بیماری پارکینسون و بیماری‌های قلبی و همچنین شرایط دیگر یافت شده‌است .
دادگاه مشخص کرد که دریا باید در تعریف " جمهوری ویتنام " گنجانده شود - - نقطه مورد مناقشه دولت .

کنتاکت کشش شواهد سیلیکونی آخر


این تصمیم می‌تواند منجر به هزاران دلار از مزایای معلولیت در هر ماه شود . جان ولز , یکی از وکلای این پرونده , تخمین زده‌است که در حال حاضر سربازان قدیمی می‌توانند واجد شرایط مزایا شوند . سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر این حکم قرار می‌گیرند باید به ارزیابی و ارزیابی خود ادامه دهند تا اطمینان حاصل کنند که تمام معیارهای واجد شرایط را برآورده می‌کنند .
ولز گفت : " ما اکنون در حال راه رفتن هستیم . " ما احساس می‌کنیم که دادگاه به استدلال‌های ما گوش می‌دهد , توضیحات را مطالعه کرده و به نتیجه‌ای خوب و عمومی می‌رسد . "
دولت می‌تواند به دنبال بررسی پرونده از دادگاه عالی فلسطین باشد . دبیر مطبوعاتی گفت که این اداره در حال بررسی این تصمیم است و " واکنش مناسب را تعیین خواهد کرد . "
ولز و دیگر طرفداران به دنبال آن بودند که در سال‌های اخیر تلاش کنند تا مزایای خود را به سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی گسترش دهند .
کنگره در اواخر سال گذشته در طی آخرین روزه‌ای جلسه نتوانست این قانون را تصویب کند . پس از آن که منشی و منشی و چندین منشی سابق به آن رسیدند , این لایحه در سنا متوقف شد . " " " " " " " " " " " "
ولز گفت : " ما هشت سال با کنگره سر و کار داشتیم و قادر به انجام آن نبودیم . " ما احساس می‌کردیم که باید از طریق دادگاه‌ها کار کنیم . این یک رویکرد چندوجهی بود . "

منبع سایت

بیانیه الکل درنده شهناز کرد زود انزالی در مردان و راهکارها برگزاری آزمون اختصاصی از دانشجويان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما