محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 26704

الکل


او گفت : " شما چیزهای جالبی را می‌دانید . ترامپ در مورد موضع وزیر دفاع گفت : " از لحاظ تاریخی ، شما هرگز - - به ندرت یک فرد نظامی را وارد می‌کنید، که مرا شگفت‌زده می‌کند . … به طور معمول ، یک فرد کسب‌وکار وارد می‌شود و من به این معنا هستم که شما یک استثنا یا دو استثنا دارید ، اما در طول تاریخ یک فرد تجاری به سمت دبیر وزارت دفاع می‌رود ."
ترامپ اضافه کرد : " با این حال ، هنوز " تعداد زیادی از مردم از این موقعیت خوششان خواهد آمد " و انکار کرد که خروج mattis و رویداده‌ای دیگر منجر به هرج و مرج در کاخ سفید شده‌است .
او گفت : " ترامپ همچنین به روزنامه تایمز گفت که پس از صرف اولین بازسازی نظامی که واقعا ً تخلیه شده‌بود ، یک دوره دیگر بر امنیت ملی متمرکز بود . "
افزایش نزدیک به ۵۰ درصد در آکادمی‌های خدمات
دانشجویان اصلی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا Academys terrazzo در Colorado اسپرینگز ، Colo شرکت می‌کنند . ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۷ . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده / Darcie Ibidapo )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
حوادث مربوط به تجاوز جنسی در دانشکده‌های نظامی nations تقریبا ً ۵۰ درصد افزایش‌یافته است و میزان گزارش حاکی از آن است که مسئولان وزارت دفاع می‌گویند که این مدارس در حال سخنرانی هستند ، اما باید سخت‌تر کار کنند .
براساس یک نظرسنجی از اجباری اجباری که هر دو سال یک‌بار در این مدارس انجام شد ، در مقایسه با ۵۰۷ در سال تحصیلی ۲۰۱۵ - ۲۰۱۵ ، هر دو سال یک‌بار در هر دو سال ، یک تماس جنسی ناخواسته در طی سال تحصیلی ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ گزارش شدند .
این مجموعه شامل ۲۷۳ دانشجوی افسری در آکادمی نظامی ایالات‌متحده در وست پوینت ، N.Y. ؛ ۲۵۴ midshipmen در آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس ، Md بود . و ۲۲۱ دانشجوی افسری در آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده در کلورادو اسپرینگز ، کلورادو . مقامات وزارت دفاع گفتند که تعداد کل ۷۴۸ به دلیل گرد کردن آن‌ها است .
براساس گزارش سالانه آزار جنسی و خشونت در آکادمی‌های خدمات ، نظرسنجی سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ همچنین یادآور شد که از طریق کانال‌های رسمی ۱۱۷ مورد گزارش شده‌اند ، هر چند یک سوم از این گزارش‌ها توسط دانشجویانی که مایل به بررسی حوادث هستند ثبت شده‌است .
" تماس جنسی نامطلوب " عبارت است از term که توسط ارزیابان برای در بر گرفتن جرایم مختلفی که توسط قانون یکنواخت دادگستری نظامی منع شده‌اند ، از لمس ناخواسته و کورمال کورمال برای تجاوز به کار می‌رود .

بار شلیک پنتاگون سعودی کرایه


براساس این بررسی ، از ۱۱۷ حادثه که به عنوان تجاوز جنسی گزارش شده‌است ، وست پوینت در سال تحصیلی ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ به ۵۶ درصد افزایش یافت و آمار نیروی دریایی ۱۰ درصد از ۲۹ به ۳۲ افزایش یافت . آکادمی نیروی هوایی شمار موارد گزارش‌شده تجاوز جنسی را از ۳۳ به ۲۹ مشاهده کرد .
براساس برآورده‌ای گزارش ، Overwhelmingly دانشجوی دختر به هدف ارتباط جنسی ناخواسته ادامه می‌دهند ، اما مردان نیز شاهد افزایش جرائم هستند . براساس این نظرسنجی ، ۱۵.۸ درصد از زنان گفتند که theyd تماس جنسی ناخواسته را تجربه کرده‌است که از ۱۲.۲ درصد در سال ۲۰۱۶ افزایش داشته‌است و ۲.۴ درصد از مردان تماس جنسی ناخواسته را از ۱.۷ درصد در سال ۲۰۱۶ گزارش کرده‌اند .
این گزارش اشاره کرد که تماس جنسی ناخواسته برای هر دو جنس در وست پوینت و برای زنان در آکادمی نیروی هوایی افزایش‌یافته است ، اما هیچ گونه افزایش آماری برای مردان و زنان در آکادمی نیروی دریایی یا برای مردان در آکادمی نیروی هوایی وجود ندارد .
در ژوئن ۲۰۱۷ ، وزیر دفاع ، جیم mattis دستور داد تا آکادمی‌ها برای خنثی‌سازی تجاوز جنسی و آزار و اذیت ، تغییراتی ایجاد کنند . این مدارس برنامه‌هایی را توسعه دادند که پیش از سال تحصیلی ۱۹ - ۲۰۱۸ معرفی شدند ، از جمله تلاش‌ها برای افزایش پیش‌گیری ، ترویج فرهنگ احترام ، افزایش آگاهی از تاثیرات منفی الکل و تشویق گزارش دهی.
مقامات وزارت دفاع روز پنج شنبه گفتند که بررسی انجام‌شده در این گزارش در اوایل سال ۲۰۱۸ قبل از اجرای این اقدامات صورت‌گرفته است .
دکتر الیزابت وان Winkle ، مدیر اجرایی وزارت دفاع از وزارت دفاع ، گفت : " تعهد ما مطلق است ، در حالی که ناامید هستیم از این که استراتژی‌های مورد استفاده ما نتوانسته اند به نتایجی دست یابیم که قصد داشتیم ، ما از این کار منصرف شویم ."

منبع سایت

درنده شهناز کرد ونزوئلا شکار مشاوره معافیت پزشکی: جراحی مغز و اعصاب حذف پیش دانشگاهی و انتقال امتحانات نهایی به پایه دوازدهم

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 130

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما