محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27123

شهناز


ونزوئلا به دیپلمات‌های ایالات‌متحده اجازه می‌دهد تا با خنثی‌سازی عملیات مبارزه کنند .
در طی تظاهرات مخالفان در کاراکاس ، ونزوئلا در روز شنبه ۲۹ ژانویه ، مردی با پیامی که به زبان اسپانیایی نوشته شده بود: " Maduro ، غاصب ، آزادی " در طی تظاهرات مخالفان در کاراکاس ، ونزوئلا ، دیده می‌شود . showdown سیاسی Venezuelas به سازمان ملل متحد که در آن یک شورای امنیت که توسط آمریکا فرا خوانده می‌شود، حامیان رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro علیه دولت ترامپ و حامیان رهبر موقت اعلام شد ، خوان Guaido ، حرکت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رودریگو Abd )
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
مطبوعات کانادا
ونزوئلا ، ونزوئلا - - ونزوئلا یک رقابت بالقوه بالقوه با ایالات‌متحده را خنثی کرد و درخواست کرد که دیپلمات‌های ایالات‌متحده کشور را ترک کنند ، همانطور که واشنگتن از جهان خواست تا " در بحران در حال حرکت سریع آمریکای جنوبی " یک طرف را انتخاب کند .
نیکولاس Maduro ، رئیس‌جمهور سوسیالیست ، روز چهارشنبه بعد از اینکه دولت ترامپ و بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه ، خوان Guaido ، رهبر مخالفان را به عنوان رئیس‌جمهور موقت منصوب کردند ، روابط خود با ایالات‌متحده را قطع کرد ، حرکتی که Maduro اقدام به کودتا کرد .
Maduro سه روز به دیپلمات‌های ایالات‌متحده فرصت داد تا کشور را ترک کنند ، اما دولت ترامپ گفت که این کشور از آن پیروی می‌کند و مدعی است که Maduro دیگر یک رئیس‌جمهور قانونی نیست . این اتفاق در شب شنبه در محوطه سفارت ایالات‌متحده در تپه بالای تپه رخ داد ، زمانی که مهلت منقضی شد .
اما هنگامی که خورشید بر روی پایتخت Venezuelas قرار گرفت ، وزارت امور خارجه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که دولت اخراج را تعلیق کرده‌است تا برای مذاکره با مقامات آمریکایی در مورد راه‌اندازی " دفتر منافع ایالات‌متحده " در ونزوئلا و یک دفتر مشابه ونزوئلا در ایالات‌متحده مذاکره کند . آمریکا و کوبا برای دهه‌ها قبل از اینکه دولت اوباما روابط دیپلماتیک خود را با این جزیره کمونیستی احیا کند ، به همین ترتیب عمل کردند .

ناوبر ثبت مختصات ژنرال دلت کرد


وزارت امور خارجه حساب governments ونزوئلا را تایید نکرد و تکرار کرد که اولویت آن امنیت پرسنل آن است و هیچ برنامه‌ای برای بستن سفارت ندارد .
اوایل روز شنبه ، وزیر امور خارجه مایک Pompeo به شورای امنیت سازمان ملل گفت : " بگذارید ۱۰۰ درصد واضح باشد - - رئیس‌جمهور ترامپ و من کاملا ً انتظار داریم که دیپلمات‌های ما حمایت‌های خود را از کنوانسیون وین دریافت کنند . ایالات‌متحده را در تصمیم خود برای حفاظت از مردم تست نکنید ."
در نشست شورای امنیت ، منتقدان و حامیان دولت Maduros در انعکاس بخش‌های عمیق ‌تری از ونزویلا روبرو شدند که در تقابل سیاسی فرورفته و سقوط اقتصادی موجب فرار میلیون ‌ها نفر از کشور شده‌است .
در طی این بحث که از سوی آمریکا درخواست شد ، Pompeo تمامی کشورها را بر آن داشت تا " کابوس " را خاتمه دهند و از Guaido حمایت کنند .
Pompeo گفت : " اکنون زمان برای هر ملی دیگری است که یک طرف را انتخاب کند . یا شما با نیروهای آزادی ایستادگی می‌کنید ، یا با Maduro و ضرب و شتم به سر می‌برید ."
سفیر روسیه ، واسیلی Nebenzia ، به این موضوع اشاره کرد که دولت ترامپ در تلاش است تا " کودتا " را علیه Maduro مهندس اجرا کند . او گفت که ونزوئلا صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند و او " مخالفان افراطی " دولت Maduros را به انتخاب " حداکثر تقابل " از جمله ایجاد مصنوعی یک دولت موازی متهم کرد .
Nebenzia از Pompeo خواست بگوید که آیا آمریکا از نیروی نظامی استفاده خواهد کرد یا نه.
Pompeo بعدا ً به خبرنگاران گفت که " من قصد ندارم در مورد آنچه که در آینده ایالات‌متحده انجام خواهد داد ، فکر کنم یا فرض کنم ."
Pompeo با الیوت آبرامز ، که یک روز پیش به عنوان نماینده ویژه آمریکا برای ونزویلا نامگذاری شده بود، به نیویورک سفر کرد . آبرامز یکی از دستیاران سابق ایالت آمریکای‌لاتین است که در کاخ سفید کار می‌کرد و در سال ۲۰۰۲ یک کودتای ۲۰۰۲ در ونزوئلا به طور خلاصه رئیس‌جمهور سابق Maduros هوگو چاوز را برکنار کرد .

منبع سایت

ونزوئلا شکار تصنیف تنافر امریه خدمت سربازی نظام وظیفه چیست شرایط و نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 160

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما