محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27160

ونزوئلا


هشدار سریع به ارتش ونزوئلا
ثریا اس . وزیر امور خارجه مایک مولن , سربازانی را که در بغداد عراق مستقر هستند , مورد خطاب قرار می‌دهد . ( عکس از ارتش
ادامه جدول
نوشته ریچارد کان
وزیر امور خارجه , مایک مولن , روز پنج شنبه به نیروهای نظامی و امنیتی ونزوئلا هشدار داد که از هرگونه اقدام علیه رئیس‌جمهور موقت اعلام‌شده و دیپلمات‌ها یا به خطر انداختن یک واکنش غیر قانونی اجتناب کنند .
وی در نشست سازمان ایالات آمریکا در واشنگتن گفت : " ما از همه نیروهای امنیتی ونزوئلا می‌خواهیم تا از حفاظت از رئیس‌جمهور موقت ( خوان ) و امنیت او اطمینان حاصل کنند . "
آریل شارون روز چهارشنبه تهدید رئیس‌جمهور نیکلاس سارکوزی را برای اخراج دیپلمات‌های اسراییلی ظرف چند ساعت , رد کرد . پس از اعلام رئیس‌جمهور دونالد ترامپ , ونزوئلا روابط خود را با دولت شکست داد .
بردی محمدوف اشاره کرد که چندین کشته و بیش از صد نفر در تظاهرات گسترده در کاراکاس و در سراسر کشور در روز چهارشنبه در حمایت از تروریسم ثبت شده‌اند .
سازمان غیر انتفاعی درگیری‌های اجتماعی ونزوئلا اعلام کرد که حداقل سه معترض در روز چهارشنبه کشته شده‌اند که همگی آن‌ها با شلیک گلوله کشته شده‌اند .
او گفت : " بنابراین من هشدار خود را درباره هر تصمیمی که توسط عناصر باقیمانده رژیم قذافی برای سرکوب گذار دموکراتیک صلح‌آمیز اتخاذ می‌شود , تکرار می‌کنم . "
هیچ نشانه‌ای فوری دال بر آن وجود نداشت که ارتش ونزوئلا آماده شکستن آن بود . ولادیمیر لوپز , وزیر دفاع , اعلام کرد که نیروهای مسلح در تلاش برای سوار کردن کودتا بوده‌اند .
چند تن از ژنرال‌ها در یک کنفرانس خبری شرکت کردند تا حمایت خود را نشان دهند . در این گزارش آمده‌است که ونزوئلا " دولت موازی " را به رهبری تقی الله, رئیس مجلس ملی , بازگرداند .

تلفن کتابچه تغیر حیاتی تفنگداران شکار


او گفت : " این جنگ بین اهالی ونزوئلا نیست که مشکلات ما را حل خواهد کرد. " گفتگو است . "
بردی محمدوف همچنین از روز پنج شنبه از روسیه و چین حمایت دریافت کرد, که سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در ونزوئلا دارد , به طوری که ممکن است یک مبارزه قدرت بزرگ برای نفوذ در منطقه با دولت ایجاد شود .
یک توئیت از کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز پنج شنبه تلفن کرده و از مقامات قانونی ونزوئلا حمایت کرده‌است . "
پس از اعلام بیانیه روز چهارشنبه , ترامپ اعلام کرد که رئیس‌جمهور ونزوئلا او را بعنوان رهبر ونزوئلا معرفی می‌کند .
او گفت : " مردم ونزویلا شجاعانه علیه فساد و رژیم خود صحبت کرده و خواستار آزادی و حاکمیت قانون شده‌اند . "
ترامپ در واشنگتن هشدار داد که " گزینه نظامی " برای خلع قدرت در ونزوئلا ثروتمند ممکن بود , زمانی که پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای‌لاتین بود, اما اکنون یک نابودی اقتصادی بود. اداره دولتی برآورد کرده‌است که حدود سه میلیون ونزوئلایی که برای غذا و کمک‌های پزشکی نومید شده‌اند , به کشورهای همسایه مهاجرت کرده‌اند .
ترامپ در جلسه کاخ سفید در روز چهارشنبه در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران گفت : " ما چیزی جز انتخاب‌های موجود در جدول را در نظر نمی‌گیریم . تمام گزینه‌ها , همیشه , تمام گزینه‌ها روی میز هستند . "
ناو جنگی آبی‌خاکی آمریکا برای جایگزینی زنبور اس اس اس در ژاپن : گزارش
کشتی جنگی یو اس اس آمریکا ممکن است میزبان تعداد زیادی از هواپیماهای مورد استفاده توسط واحد اعزامی دریایی باشد . ( عکس از نیروی دریایی
ادامه جدول
راه‌راه و راه‌راه
ایستگاه نیروی دریایی نیروی دریایی ژاپن , ژاپن - - طبق گزارش اخیر موسسه نیروی دریایی ژاپن , جدیدترین کشتی جنگی آبی‌خاکی - عرشه ناو زمینی دریایی نیروی دریایی ناوگان یو اس اس را به عنوان فرمانده نیروی ضربت در پایگاه نیروی دریایی ژاپن جایگزین خواهد کرد .
طبق گزارشی که توسط تایمز نظامی منتشر شده‌است , یو اس اس آمریکا در حوالی ماه می به شهر خواهد آمد .

منبع سایت

تصنیف تنافر نازک خوارج جزئیات خرید خدمت سربازی نظام وظیفه معرفی رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما