محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27157

شکار


خانواده قدیمی جنگ جهانی اول گواهی Long لیدی کلمبیا را دریافت کردند .
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
خانواده مک کلور در غرب چستر ، پنسیلوانیا ، کاملا ً مطمئن نیست که چگونه ناپدید شده‌است ، اما به لطف سازمان " قلب‌های دل Reunited " ، آن‌ها یک جنگ جهانی با ارزش را در اختیار دارند : " "گواهی زخم بانو " که توسط ستوان دوم ارتش "دونالد مک کلور " بدست آمد .
مارک مک کلور ، نوه دونالد مک کلور ، به سی ان ان گفت : " لحظه‌ای غرورآمیز به خاطر حافظه grandfathers و برای خانواده به همراه چاپ سنگی ای که کلمبیا ، نماد زن ملت ، با شمشیر کشیده شد تا بر روی شانه یک سرباز زانو زده شود گویی یک شوالیه است. مارک مک کلور ، نوه دونالد ، به Military.com گفت .
این گواهی به نیروهای آمریکایی زخمی‌شده در جنگ جهانی اول به افتخار قربانی شدن آن‌ها داده شد . قلب بنفش ، که در اصل توسط ژنرال جرج واشینگتن بنیان گذاشته شد ، تا سال ۱۹۳۲ به طور رسمی تعیین نشد .
دریافت کنندگان گواهی زخم پس از آن واجد شرایط قلب بنفش شدند . مارک مک کلور می‌گوید که " قلب بنفش " خود را دارد ، اما ناپدید شدن گواهی جراحت " یک راز خانوادگی " بود .
او در یک مصاحبه تلفنی در روز جمعه گفت : " بدون اینکه بگویید چه اتفاقی افتاده‌است یا چه زمانی اتفاق‌افتاده است . "

پوند قلب پیاده نظام جزیره شانه تصنیف


مک کلور گفت که او حتی نمی‌دانست که چنین جایزه‌ای به عنوان گواهی زخمی وجود دارد تا زمانی که grandfathers در شب پنج شنبه توسط جسیکا Jaggars ، مدیر عملیات " non Hearts بنفش " مستقر در ورمانت ، به خانواده معرفی شد .
این سازمان در نوشته‌های خود می‌گوید : " وقتی مردان و زنان در زمان جنگ جان خود را زخمی یا فدا می‌کنند ، کشور ما به آن‌ها یا خانواده آن‌ها جایزه معتبر به شکل قلب بنفش می‌دهد ."
کریس Isleib ، مدیر روابط‌عمومی کمیته One جنگ جهانی گفت : " آن‌ها اکنون رفته‌اند ، اما ما به اندازه کافی این کار را می‌کنیم تا خاطرات " doughboys " از آنچه در آن زمان جنگ بزرگ نامیده می‌شد را گرامی بداریم .
Isleib گفت که تجربیات McClures در صحنه جنگ " بر بقیه زندگی او تاثیر گذاشت و بر خانواده او تا امروز تاثیر می‌گذارد ."
Eggars ، یک کاپیتان گارد ملی ورمونت ، گفت : "its کننده ، its ، و its بسیار فروتنی " برای شرکت در بازگشت of بنفش و زخمی‌ها است.
او گفت که بسیاری از این mementos گم‌شده توسط داوطلبان Reunited Purple Purple در ebay یافت می‌شوند که این مورد با گواهی McClures بود .
مارک مک کلور ، کاپیتان سابق ارتش ، گفت که خانواده اخیرا ً نامه‌هایی را که از جبهه در فرانسه توسط پدربزرگش نوشته شده کشف کرده‌است . او گفت که حروف با مداد نوشته شده بودند و بسیاری از نوشته‌ها محو شده بودند ، اما یکی از آن‌ها می‌توانستند از ستوان دوم McClures که اندکی پس از مجروح شدن از میدان نبرد بازگشتند .
استخوان ران چپ او به وسیله قطعات پوسته شکسته شده‌بود و از راننده آمبولانس خواست که آهسته برود تا از لرزش جلوگیری کند که باعث درد او شد . راننده آمبولانس گفت که دو گزینه وجود دارد - - ما می‌توانیم به سرعت حرکت کنیم تا از زیر توپ‌های دشمن که هنوز در حال سقوط در منطقه هستند بیرون برویم یا می‌توانیم آهسته حرکت کنیم و ریسک کنیم .
ستوان دوم مک کلور در نامه خود نوشت که به راننده گفته بود که " گورت را گم کن " .
اسناد نشان می‌دهند که دونالد مک کلور در سال ۱۸۹۶ در Danville پنسیلوانیا متولد شد و در سال ۱۹۱۷ به عنوان دانشجو در دانشگاه پنسیلوانیا به ثبت رسید . در ماه مه ۱۹۱۸ با نیروهای نظامی آمریکا به فرانسه فرستاده شد .
در ژوییه ۱۹۱۸ او در نبرد دوم مارن و در تاریخ ۱۱ نوامبر ۱۹۱۸ - - روزی که جنگ به پایان رسید ، به وسیله قطعات خمپاره در جبهه آلزاس و لورن زخمی شد .
در دسامبر ۱۹۱۸ او به آمریکا فرستاده شد تا در بیمارستان عمومی ۲۴ در پیتسبورگ و در فوریه ۲۰۱۹ به طور شرافتمندانه از بیمارستان مرخص شود .
نوه او می‌گوید مک کلور در همان سال با مک کلور ازدواج کرد و شغلی در فروش و بیمه داشت . او در سال ۱۹۶۵ درگذشت .

منبع سایت

تنافر نازک خوارج جمهوری آیین نامه های معافیت تحصیلی سربازی شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون‌ كارشناسی ارشد ‌سال‌ 96

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 137

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما