محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27173

مدیر


the - ۲۳ wont ما را نجات می‌دهند .
یکی از تظاهرکنندگان stealth که در سال ۱۹۹۴ پرواز کرد ، در سال‌های اخیر از تجدید حیات فرهنگی لذت برده‌است . اما رنسانس YF یک نوع مخرب از تفکر جادویی را منعکس می‌کند که واقعا ً دفاع ملی را تضعیف می‌کند .

خدمات جزیره اشراف شکاف رنج موتور


( این اولین بار در اواخر سال گذشته ظاهر شد .)
The - ۲۳ was Grummans in in U.S. Tactical U.S. U.S. Fighter بود که هدف آن انتخاب یک جنگنده جدید برای جایگزینی اف - ۱۵ بود .
Northrop دو نفر از the دو tail را ساخت . آن‌ها در مقابل لاکهید خود Martins - ۲۲ تظاهر کننده در یک سری ارزیابی‌ها در ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به پرواز در آمدند . در آگوست سال ۱۹۹۱ ، نیروی هوایی the - ۲۲ را انتخاب کرد . لاکهید the - ۲۲ را به اف - ۲۲ توسعه داد که در نهایت در سال ۲۰۰۵ وارد خدمات خط مقدم شد .
گزارش اعلان
Northrop the ۲۳ - ۲۳ را به ناسا اهدا کرد ، که در نهایت آن‌ها را به موزه‌ها رساند . این هواپیماها در مدتی در سال ۱۹۹۴ به مرکز تحقیقات پرواز درایدن در کالیفرنیا پرواز کردند . این آخرین باری بود که آن‌ها پرواز می‌کردند .
بیش از دو دهه بعد ، "YF - ۲۳ " موضوعات محبوب یک برند خاص از " آنچه که " روزنامه‌نگاری " هستند. بسیاری از تحلیلگران … استدلال کرده‌اند که Northrops YF - ۲۳ واقعا ً هواپیمای بهتری بود . " دیو Majumdar " در این محل از او سوال کرد .
گزارش اعلان
در حالت نهایی of - ۲۳ چی - اگر - ism ، تایلر Rogoway در منطقه جنگ با هنرمند دیجیتال آدام Burch هم‌کاری کرد تا یک هنر مفهومی زیبا را تولید کند که یک نسخه " اف - ۲۳ A " را نمایش می‌دهد . Rogoway توضیح داد که او می‌خواهد " جهان دقیقا ً همان چیزی را نشان دهد که اف - ۲۳ A [ و یا حداقل می‌توانست داشته باشد " .
Majumdar ، Mizokami و Rogoway حرفه‌ای هستند . آن‌ها همکاران من هستند و در برخی موارد دوستان من . می‌خواهم به آن‌ها حمله کنم . در نوشتن در مورد the - ۲۳ ، آن‌ها به تقاضا به اندازه ایجاد آن پاسخ می‌دهند .
mythologizing the - ۲۳ خطای خود را توجیه می‌کنند . بلکه نشانه‌ای از یک اعتقاد خطرناک به طور گسترده و عمیقا ً ریشه در فرهنگ آمریکایی و در محافل نظامی به طور خاص دارد .
این فن‌آوری ما را نجات خواهد داد . ویلیام Astore ، یک معلم و یک سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی ، نوشت : " اگر تکنولوژی ما را نجات دهد، به این دلیل که تکنولوژی اشتباه را توسعه دادیم ."
اف - ۲۲ یک روش موثر و بسیار پرهزینه است . این گروه در صورتی که هزاران ماموریت جنگی که ستیزه جویان دولت اسلامی را در سوریه هدف قرار می‌دهند ، صدها نفر را هدف قرار نداده است . منتقدان به درستی سوال کرده‌اند که آیا رابرت گیتس ، وزیر دفاع سابق ، اشتباه کرده‌است که در سال ۲۰۰۹ ، او تولید F - ۲۲ را تنها در ۱۸۷ نسخه به پایان رساند - - بسیار کم‌تر از آنچه نیروی هوایی گفت که نیاز است .
اما اف - ۲۲ wont تروریسم را پایان می‌دهد . این امر می‌تواند روسیه را از اعمال نفوذ خود در پیرامون خود به منظور عملی کردن آسیب ملی ناشی از جنگ‌های گذشته ، متوقف کند . این شرکت می‌تواند مانع رشد اقتصادی قابل انفجار و توسعه نظامی شود . این امر باعث معکوس شدن حمله فاجعه‌بار عراق به عراق و پایان دادن به جنگ تقریبا ً ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان می‌شود .
برای تمام این فن‌آوری ، برای تمام مدت ، انرژی و پولی که ایالات‌متحده به توسعه آن می‌ریزد ، اف - ۲۲ isnt ما را نجات می‌دهد .
پس شاید طبیعی باشه که بپرسیم که آیا اف - ۲۲ انتخاب درستی بود یا نه. شاید ، شاید ، اف - ۲۳ موفق شده بود جایی که اف - ۲۲ شکست خورد. چه می‌شد اگر نیروی هوایی طراحی fighter دیگری را انتخاب کرده بود ؟ اگر آمریکا قوی‌تر بود چه؟ چه می‌شد اگر ما امن‌تر بودیم ؟ اگر همه دنیا جای بهتری بود چه؟

منبع سایت

جدید حامی پوست جنسیت مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های ریه و قفسه صدری کدرشته ها و ظرفیت های حذف شده گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی - سال 96

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما