محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27155

موتور


جت دو موتور دارای ویژگی‌های پرواز است که شبیه به بسیاری از MiGs های روسی است . " تایلر Rogoway " در منطقه جنگی توضیح داد که " اف - ۵ " در سال ۱۹۸۶ در فیلم " تفنگ صدر " به جرم " اف - ۵ " به نمایش گذاشته شد . " اف - ۵ یک راه‌حل باور نکردنی اقتصادی و اثبات‌شده برای طیف وسیعی از ارائه تهدید را ارائه می‌دهد . "
گزارش اعلان
با این حال در اوایل دهه ۲۰۰۰ ، حرف ف ۵ اس اس و دو صندلی ای اف - ۵ را به تن کرده بودند . خوشبختانه برای نیروی دریایی و نیروی دریایی ، در سال ۲۰۰۶ نیروی هوایی سوئیس در فرآیند بازنشستگی بسیاری از دهه ۱۹۸۰ - یعنی F - ۵ قرار گرفت . این مبارزان تنها چند هزار ساعت در خدمت سوئیس پرواز کرده بودند و آن‌ها را به لحاظ عملکردی کوچک‌تر از هواپیماهای اف - ۵ آمریکایی ساخته بودند .
نیروی دریایی در ابتدا ۳۶ هواپیمای اف - ۵ سوئیس را خریداری کرد که ناوگان دشمن را به ۴۴ هواپیما رساند . اما نیروهای دریایی به طور خاص خواستار دشمنان بیشتری شدند : " ظرفیت دشمن بزرگ‌ترین مساله آموزش هوایی نیروهای دریایی است " .
گزارش اعلان
مشکل تفنگداران دریایی این بود که آن‌ها در حال جایگزینی صدها جت جنگنده با درجه Harrier با هواپیماهای اف - ۳۵ جدید هستند که دارای قابلیت هوایی به هوای بیشتری هستند . برای استفاده از F - ۳۵ خود به بزرگ‌ترین پتانسیل خود ، خلبانان نیروی دریایی باید برای مبارزه با هواپیماهای دیگر آموزش ببینند .
تفنگداران دریایی اظهار داشتند : انتظار می‌رود که الزامات مورد نیاز دشمن در ناوگان هوایی در سال مالی [ ۱۷ تا to sorties ] در سال مالی [ ۱۷ تا ۸، ۳۰۰ sorties ) در سال ( سال مالی ) افزایش یابد .
این سرویس بیان داشت که در نهایت هر سال ۱۰، ۰۰۰ sorties دشمن را انجام خواهد داد . اما آموزش رقیب " توسط استفاده از هواپیما و تعداد افراد اف - ۵ محدود می‌شود ."
این سرویس می‌گوید : " علاوه بر این ، سپاه در سال ۲۰۱۸ نگران این است که این ناوگان اف - ۵ ممکن است به زودی از بین برود ." نیروهای مرزی انتظار دارند که این تعمیر تا سال ۲۰۲۵ و ۱۲ هواپیما تا سال ۲۰۲۵ و ۱۲ فروند از هواپیماهای اف - ۵ دوام بیاورد .

تحت تاثیر اساسا سلطنتی قاره ساکنان جدید


افزودن F - ۵ تعداد رو به رشدی از ساعات پرواز را در عرض چند ثانیه به طور بالقوه گسترش خواهد داد و به طور بالقوه ناوگان دشمن را تا دهه ۲۰۳۰ ادامه خواهد داد .
نیروی هوایی سوئیس در سال ۲۰۱۸ در ۲۷ پست دیگر اف - ۵ دیگر بازنشسته شد . هیچ تعجبی ندارد که آمریکایی‌ها می‌خواهند آن‌ها را بالا ببرند . استفاده از F - ۵ برای پنتاگون تنها ۱.۸ میلیون دلار هزینه خواهد داشت ، که حدود یک پنجم آن چیزی است که یک اف - ۳۵ هزینه دارد .
بازار رو به رشد برای دشمنان خصوصی ممکن است آمریکایی‌ها را مجبور کند که عجله کنند " . نیروی دریایی ممکن است مجبور شده باشد که این هواپیماها را به حدی وادار کند که هواپیماهای جت جنگنده مازاد مقرون‌به‌صرفه و مقرون‌به‌صرفه را در بازار بین‌المللی به سرعت بالا ببرند و تقاضا برای چنین بالون‌های خدماتی را تسریع کنند .
اگر در سال‌های آتی نیروی دریایی و نیروی دریایی تصمیم به توسعه بیشتر و گسترش نیروی دشمن بگیرند ، هنوز ۲۶ اف - ۵ s در سرویس سویسی وجود دارد . نیروی هوایی سوئیس قصد دارد با نوع جدیدی که از سال ۲۰۲۵ شروع می‌شود ، ببرها را با یک نوع جدید جایگزین کند .
دیوید Axe به عنوان سردبیر دفاع از منافع ملی خدمت می‌کند . او نویسنده رمان‌های تصویری ، حل و فصل جنگ ، جنگ Is و Machete است.
زیردریایی‌ها هسته‌ای Americas عبارتند از : Worlds بهترین ( اما ۱ مشخصه موجود نیست )
شما در دریا غرق می‌شوید . اما این ممکن است به زودی تغییر کند .
دیوید Axe از @ daxe در سایت TwitterL پیروی می‌کند .
نیروی دریایی آمریکا به آرامی در حال آزمایش یک روش جدید برای پشتیبانی از ناوگان زیردریایی‌های حمله اتمی به زیردریایی‌های دشمن در طی چند ماهه خود در آب‌های خطرناک است .
شاخه شناور در حال آزمایش با یک کلاس جدید از کشتی‌های باری است تا مشخص شود که آیا کشتی‌ها می‌توانند به عنوان مناقصه‌های زیر دریایی عمل کنند یا خیر .

منبع سایت

حامی پوست جنسیت کشوری مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های پوست و بافت های زیر پوستی ثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 96

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 149

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما