محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27098

پوست


از آنجا که پیمانکاران در سایه کار می‌کنند و بدون نظارت عمومی موثر عمل می‌کنند ، به سیاست گذاران اجازه می‌دهند تا کیک خود را داشته باشند و آن را نیز با ظاهر شدن ، در حالی که نیروهای وکالت را در تئاتر حفظ می‌کنند ، بخورند . the که واقعا ً سیاست آمریکا را اجرا می‌کنند چه کسانی هستند ؟ آیا آن‌ها برای موفقیت در این کار مهم مجهز شده‌اند ؟ ایالات‌متحده از آن‌ها چه خطراتی را می‌خواهد ؟
واقعیت ساده این است که اطلاعات قابل‌اعتماد کمی در مورد این صنعت وجود دارد . بدون این داده‌ها ، محققان نمی‌توانند حتی مهم‌ترین سوال را بپرسند که آیا استفاده از پیمانکاران بهتر از جایگزین عمل می‌کند ، یعنی نیروهای نظامی یا محلی - یا در واقع ، آیا اصلا ً کار می‌کند یا نه .
ما محققانی هستیم که خصوصی‌سازی امنیت و مفاهیم آن را مطالعه می‌کنند . در مطالعه ما ، که در ۵ دسامبر در انجمن نیروهای مسلح & منتشر شد، برخی از جنبه‌های این نیروی کار نامرئی را برای اولین بار روشن کردیم .
شکاف‌ها در داده‌ها
کسب اطلاعات در مورد پیمانکاران بخش خصوصی ، عمدتا ً به خاطر اسرار تجاری اختصاصی ، دشوار است . علی‌رغم این حقیقت که این شرکت‌ها به عنوان proxies دولت عمل می‌کنند ، آن‌ها به طور قانونی موظف به اشتراک اطلاعات با مردم در اعمال ، سازمان ، یا نیروی کار نیستند .
با توجه به این که چگونه شرکت‌های نظامی خصوصی به طور متمرکز در مناظرات سیاست خارجی آمریکا شرکت می‌کنند ، ممکن است فرض کنند که سیاست گذاران آن‌ها با درک کامل نیروی کار پیمان‌کار کار می‌کنند . به هر حال ، هدف این است که مزایای پیمانکاران را در برابر اعضای سرویس یونیفورم پوش قرار دهیم ، که در مورد آن‌ها مردم اطلاعات بسیار خوبی دارند .
اما به نظر نمی‌رسد که این مورد صادق باشد . شرح مفصلی از اقدامات صنعت نظامی خصوصی ، نیروی کار ، misconducts یا قرارداد وجود ندارد . با توجه به این شکاف ، در سال ۲۰۰۸ ، کنگره به وزارت دفاع دستور داد تا اطلاعات مربوط به پرسنل امنیتی خصوصی را آغاز کند .

معاهده دقیقه مراکز حیوانات ادعا جنسیت


با این حال ، این داده‌ها محدود است ، زیرا پیمانکاران امنیتی تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از پیمانکاران وزارت دفاع در افغانستان و عراق را تشکیل می‌دهند . بقیه وظایف مهم ماموریت ، مانند مهندسی ، ارتباطات و حمل و نقل و بسیاری دیگر را فراهم می‌کنند . این نقش‌ها در مناطق درگیری رخ می‌دهند و پیمانکاران را در سطح خطر مشابه سربازان قرار می‌دهند .
از آنجا که غیر ممکن است که چیزی مستقیما ً در مورد کل جمعیت پیمانکاران آمریکایی و بریتانیایی که در عراق خدمت کرده‌اند بگوییم ، ما به دنبال نمونه‌ای از آن هستیم - یعنی آن‌هایی که کشته شدند و مرگ آن‌ها در obituaries ثبت شد . آن‌ها جنگ شرکت هستند . آن‌ها نمونه نماینده نیستند ، چون بعضی از مشاغل و برخی از شخصیت‌ها به احتمال زیاد در مبارزه با دیگران به خطر می‌افتند ، اما در یک محیط بدون هیچ اطلاعات قابل اعتمادی که آن‌ها به ما یک نظر برای نیروی کار این صنعت می‌دهند .
جمعیت‌شناسی اصلی
ما داده‌های منبع باز را از iCasualties جمع‌آوری کردیم ، سایتی که داده‌های اصلی را بر روی سربازان و تلفات پیمانکاران جمع‌آوری می‌کند . با استفاده از این داده‌ها ، اطلاعات جمعیتی را از obituaries و مقالات خبری ، در ۲۳۸ پیمانکاران که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ در عراق کشته شدند ، گردآوری کردیم .
ما فهمیدیم که پیمانکاران در نمونه ما عمدتا ً سفیدپوست در ۴۰ s هستند که قرارداد را به عنوان شغل دوم انتخاب می‌کنند . اغلب آن‌ها کهنه سربازان با تجربه قابل‌توجه نظامی هستند .
بسیاری از این پیمانکاران که قبلا ً به عنوان اعضای سرویس مستقر شده بودند، افسران سابق هستند و حدود نیمی از آن‌ها کهنه سربازان نیروهای ویژه هستند . احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها نسبت به همتایان فعال خود مدرک دانشگاهی داشته باشند ، اما به احتمال کمتری نسبت به سربازان قدیمی خود در جامعه عمومی کم‌تر است .
آن‌ها از بخش‌هایی از آمریکا یا انگلستان با نرخ بیکاری بالا و فرصت‌های شغلی کمتری می‌آیند - نه مناطق با قوی‌ترین سنت برای خدمت نظامی .

منبع سایت

کشوری بالین فوریه مثبت مشاوره معافیت پزشکی: بیماری دستگاه ادراری و تناسلی ساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ - بخش اول

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 154

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما