محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27179

جنسیت


جراحان در عراق ترکش را حذف کرده و یک شنت را در سر Turnbulls قرار دادند تا فشار روی مغزش را کاهش دهند . ارین Turnbull گفت که او دیدگاه خود را در چشم خود از دست داده بود . Its مشخص نیست که آیا او دیدگاه خود را بدست‌آورده است یا نه.
در یک پست که توسط دیگران در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد ، یک کشیش در کلیسای محل تولد جاناتان Turnbulls گفت که جراحات او شامل لگن شکسته و جمجمه شکسته نیز می‌شود .
برخی از اعضای خانواده گفته‌اند که قرار است استقرار او در سوریه آخرین بار باشد .
ویلیامز در Lansing ، Mich ، در Lansing ، Mich ، به WILX نیوز در Lansing گفت : " هدف اصلی ما این است که او را بر خاک آمریکا و فقط برای درمان خود به خانه برگردانیم .
نگهبان گارد ملی یوتا : لرد عزریل در یک استخر شنا می‌کند.
پذیرای بازدیدکنندگانی که در اردوگاه ویلیامز ، خانه گارد ملی ارتش یوتا حضور دارند . ( عکس از ارتش )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
آسوشیتد پرس
DRAPER ، یوتا - مقامات گارد ملی یوتا می‌گویند یکی از chaplains در حالی که در حال شنا کردن در استخر در غرب اردن است ، مرده‌است .
آن‌ها علت بیماری آقای کوری سی را می‌گویند . مرگ Holmgrens تحت بازجویی است .
آجودان نگهبان گارد ملی یوتا - سرلشکر توماس برتون ، مرگ of را در روز یکشنبه اعلام کرد .
Holmgren یکی از اعضای گروه نیروهای ویژه ۱۹ در اردوگاه ویلیامز در Bluffdale یوتا بود .
مقامات گارد ملی می‌گویند که او در اردوگاه ویلیامز در حال حمایت از رویدادی برای سربازان نیروهای ویژه است که به تازگی از استقرار در خارج از کشور و خانواده‌هایشان بازگشته اند.
Holmgren با کودکان ازدواج‌کرده بود ، اما یک لیست کامل از بازماندگان وی همراه با نقشه‌های تشییع‌جنازه فورا ً در دسترس قرار گرفت .
یک عضو سرویس ایالات‌متحده در عملیات در افغانستان کشته شد

ملی جولای زمینی اتهامات واقعی کشوری بالین


در روز ۲۶ ماه نوامبر ۲۰۰۹ ، یک سرباز در مقابل افق افغانستان پس از تامین یک پاسگاه مرزی در Rajankala واقع در استان قندهار افغانستان ایستاده‌است . ( فن‌آوری . گروهبان فرانسیسکو وی . Govea II / نیروی هوایی آمریکا
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | با امید هاج Seck
یکی از اعضای سرویس ایالات‌متحده در عمل در افغانستان کشته شده‌است ، دومین آمریکایی است که در حین حمایت از عملیات در این کشور کشته می‌شود .
مقامات با عملیات پشتیبانی Resolute روز سه‌شنبه اعلام کردند که مرگ عضو خدمات که شعبه خدمات آن اعلام‌نشده است ، تحت بازجویی است .
مشخص نیست که کدام عضو سرویس در کجا کشته شده‌است . سیاست وزارت دفاع این نیست که نام کسانی را که از عملیات جنگی تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع از خویشاوندان بعدی جان خود را از دست داده‌اند آزاد کند .
این آخرین مرگ پنج روز پس از آن اتفاق افتاد که گروهبان دوم Army Meddock ، از هنگ ۷۵th Ranger ، در روز ۱۷ ژانویه در اثر جراحات جنگی در مرکز پزشکی منطقه‌ای Landstuhl در آلمان درگذشت . در روز ۱۳ ژانویه ، Meddock در حین عملیات جنگی در استان بادغیس افغانستان به ضرب گلوله کشته شد .
اوایل این ماه ، افسر فرمان رئیس ارتش ۲ جاناتان R . کشاورز و رئیس نیروی دریایی Cryptologic Technician ( Interpretive ) شانون M . کنت به همراه یک پیمان‌کار وزارت دفاع آمریکا و کارگر غیر نظامی در یک بمب‌گذاری در شهر شمالی Manbij در شمال سوریه کشته شدند . سه سرباز دیگر آمریکایی نیز در این بمب‌گذاری زخمی شدند .
دادگاه عالی به بان کی مون اجازه می‌دهد تا در حال حاضر به پیشروی ادامه دهد
در این عکس مورخ هفتم ژانویه سال ۲۰۱۹ ، دادگاه عالی در واشنگتن دیده می‌شود . ( عکس از آسوشییتدپرس / J . اسکات Applewhite
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
دیوان عالی ایالات‌متحده به دولت ترامپ اجازه داده‌است تا طرحی را برای محدود کردن مردم تغییر جنسیت داده از خدمت در سرویس‌های نظامی تحت دستوری که سه‌شنبه اعلام شد ، دنبال کند .
در یک حکم ۵ - ۴ ، قضات حاضر به تشکیل سه مورد در مورد ممنوعیت پیشنهادی نشدند ، که از خدمت افراد تغییر جنسیت داده در نیروهای مسلح ایالات‌متحده به جز در شرایط محدود ، مانند آن‌هایی که در حال حاضر آزادانه خدمت می‌کنند و کسانی که می‌خواهند به عنوان جنس مذکر خود خدمت کنند ، جلوگیری می‌کند .

منبع سایت

فوریه مثبت احیا مشاوره معافیت پزشکی تلفنی: بیماری های چشم و عوارض بینایی نحوه مطالعه درس دین و زندگی برای کنکور سراسری ۹۷

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما