محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27180

کشوری


پوتین و اردوغان یکدیگر را " دوست عزیز " خواندند و از روابط نزدیک میان کشورهایشان و اهمیت آن‌ها برای امنیت منطقه‌ای تقدیر کردند . آن‌ها با گروهی از مقامات امنیتی و نظامی برای گفتگوهای مفصل در مورد سوریه همراهی شدند .
روسیه و ایران به اسد کمک کرده‌اند تا کنترل بیشتر کشور را به دست آورد ، در حالی که ترکیه در طی یک درگیری نزدیک به هشت سال از دشمنان Assads حمایت کرده‌است . با این وجود ، این سه کشور برای ایجاد قرارداد صلح برای سوریه متحد شده‌اند و با تمایل مشترک خود برای تضعیف نفوذ آمریکا در منطقه متحد شده‌اند .
این قرارداد در حال حاضر با تصمیم ناگهانی Trumps مبنی بر عقب‌نشینی از سوریه ، ترک مسکو ، آنکارا و jockeying برای نفوذ در کشور مورد آزمایش قرار گرفته‌است .
منافع روسیه و ترکیه نیز در استان شمال غربی ادلب برخورد می‌کند که با ۳ میلیون نفر از جمله بسیاری از افرادی که از بخش‌های دیگر کشور آواره شده‌اند ، پر شده‌است .
سپتامبر گذشته ، پوتین و اردوغان به یک توافق دو جانبه در ادلب که باعث جلوگیری از حمله ارتش سوریه شد که باعث ترس از یک فاجعه انسانی شد ، برخورد کردند . این قرارداد یک منطقه امنیتی عاری از سلاح‌های سنگین ایجاد کرد و توسط نیروهای ترک برای توقف جنگ تحت نظارت قرار گرفت .
ترکیه به دلیل ترس از اینکه نیروهای دولتی سوریه سعی در تضعیف این توافقنامه داشته باشند ، به دنبال این معامله است .
روسیه به نوبه خود از ترکیه خواسته‌است تا با عزمی جزم در مهار شبه نظامیان در ادلب که حملات به نیروهای دولتی سوریه و ارتش روسیه را آغاز کرده‌اند ، اقدام کند .
پوتین از ترکیه برای کمک به تثبیت ادلب تمجید کرد، اما تاکید کرد که تلاش‌های مشترک بیشتری برای مبارزه با ستیزه جویان مورد نیاز است .
این رهبر روس گفت : " توقف دشمنی باعث آسیب زدن به مبارزه علیه تروریسم می‌شود که باید ادامه یابد ."
اردوغان گفت : " مبارزه ما علیه سازمان‌های تروریستی در ادلب به طور مشترک به همان شکل ادامه خواهد داشت ."
هر دو رهبر از تلاش خود برای تهیه فهرستی از نامزدها برای تشکیل یک کمیته که قانون اساسی جدید را تدوین کند ، فخر و مباهات می‌کردند . پوتین اشاره کرد که تایید آن توسط سازمان ملل توسط فرانسه ، آلمان و بریتانیا مسدود شده‌است و ابراز امیدواری کرد که توافقی حاصل شود .

هوایی دستور شمال دموکرات سیاره بالین


هوانورد در مجتمع آپارتمان تگزاس کشته شد
نوار مرزی صحنه جنایت . گتی ایماژ
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
ستاره‌ها و نوارها کنار رز ل . Thayer
AUSTIN ، تگزاس - - به گفته مسئولان محلی ، یک مامور مرزی در شب یکشنبه در یک مجتمع آپارتمانی در تگزاس به ضرب گلوله کشته شد .
اداره پلیس سدار پارک این وظیفه فعال را در روز دوشنبه ۲۲ ژوئن به عنوان آستین روبرت Burroughs شناسایی کرد . این طبقه اول یک دانشجو بود که در Presidio شهر مونتری مستقر بود . . طبق سوابق مرکز کنترل پرسنل نیروی هوایی .
طبق گفته پلیس ، در حدود ساعت ۹ : ۱۵ بعد از ظهر روز یکشنبه ، پلیس سدار پارک در واکنش به فراخوان شلیک در آپارتمان Lakeline Villas واکنش نشان داد . یک تماس دیگر برقرار شد و گفت که مردی مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است . هنگامی که افسران رسیدند ، Burroughs را با زخم گلوله ظاهر یافتند .
پرونده تحت بررسی باقی می‌ماند و قاتل همچنان آزاد است .
تحقیقات نشان داد که این زوج به مجتمع آپارتمانی رسیدند و بعد از پارک Burroughs از سمت چپ وسیله نقلیه خارج شدند که تیرانداز نزدیک شد و تفنگش را شلیک کرد.
پلیس این فرد تیرانداز را مردی اندام لاغر و متوسط توصیف کرد که لباس نارنجی یا بنفش رنگی پوشیده بود و شلوار راحتی dark پوشیده بود . او صحنه را با یک hatchback خاکستری یا نقره‌ای ترک کرد و او با یک تفنگ نیمه اتوماتیک مسلح شد .
"آلیشیا مسافرخانه‌ها "، یکی از سخنگویان پلیس ، گفت : " در این زمان ، پلیس بر این باور است که همسر Burroughs در مجتمع آپارتمانی زندگی می‌کرده‌است . " Burroughs در ایستگاه کار خود در کالیفرنیا زندگی می‌کرد .
براساس سوابق خدمات نیروی هوایی ، Burroughs در ۳۰ مه ۲۰۱۷ به نیروی هوایی پیوست و مدال Training نیروی هوایی ، مدال Good نیروی هوایی ، مدال افتخار نظامی پایه و مدال سرویس دفاع ملی را دریافت کرد .

منبع سایت

فوریه مثبت احیا اکنون مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های غدد مترشحه داخلی راهکارهای مقابله با بی دقتی کودکان و افزایش دامنه توجه آنها

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما