محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27137

بالین


چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، گفت که او به تازگی با دریادار کارل شولتز فرمانده گارد ساحلی ملاقات کرده‌است و از آدمیرال خواسته‌است تا مقامات دولت ترامپ را وادار به توقف اسارت کارمندان فدرال کند .
وی روز پنج شنبه پس از این که کندی درخواست مجلس سنا را مطرح کرد ، گفت : " من درخواست اصلی را رد می‌کنم ، چون سناتور ایالت لویزیانا به بقیه دولت اجازه پرداخت پول را نداده است . ما می‌توانیم با تامین بودجه همه کار را خوب انجام دهیم و دولت را برای همه باز کنیم ."
بحران فزاینده که گارد ساحلی با آن مواجه است ادامه دارد تا مدارک روایی را به هنگام ورود تعطیلی پنجمین هفته خود در روز جمعه تولید کند .
به عنوان مثال ، دریادار پیتر Neffenger ، معاون بازنشسته گارد ساحلی ، روز پنج شنبه در طی یک بحث پانل کاپیتول هیل گفت که نیروهای جدید آخرین تلفات هستند که از تعطیلی استفاده می‌کنند . او گفت که برای نیروهای گارد ساحلی که بعد از ۳۱ دسامبر آموزش‌های اولیه را آغاز کردند ، آن‌ها در حال آموزش شغلی هستند که در زمان پرداخت آن‌ها مطمئن نیستند .
این سرویس همچنین در تلاش است تا فارغ التحصیلان مرکز آموزش گارد ساحلی در کیپ می در نیوجرسی به ایستگاه کاری بعدی خود برسد . فارغ التحصیلان که واحدهای جدید آن‌ها قادر به پذیرش آن‌ها نیستند یا برای استخدام به وطن باز می‌گردند یا پس از پایان تعطیلی در دماغه می مانده‌اند .
Neffenger که مدیر سابق اداره امنیت حمل و نقل نیز بود ، گفت : " ما کم‌کم افرادی را از دست می‌دهیم که استعداد دارند و توانا هستند . "
تعطیلی جزئی دولت در روز ۲۱ دسامبر زمانی آغاز شد که کنگره نتوانست بودجه‌ای برای بخش‌های خاصی از جمله امنیت داخلی که شامل گارد ساحلی است ، تصویب کند . سایر شاخه‌های نظامی نیز تحت‌تاثیر تعطیلی قرار گرفته‌اند ؛ چرا که آن‌ها بخشی از وزارت دفاع هستند که به طور کامل از طریق سال مالی ۲۰۱۹ آغاز می‌شود که در روز ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد .
سناتور راجر Wicker ، R - دوشیزه گفت : " درست مثل امروز که ما برای اعضای ارتش ، نیروی دریایی ، نیروی هوایی و نیروی دریایی حقوق می‌دهیم ، اعضای گارد ساحلی تنها خدمت [ اعضای ] آنجا هستند که نیاز دارند … تا وظایف خود را بدون پرداخت انجام دهند " . وی در صحن مجلس سنا گفت : " من فکر می‌کنم که این یک حرکت قابل‌توجه برای بخشی از حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در مجلس سنا و مجلس نمایندگان برای تصویب این تغییر کوچک باشد که رئیس‌جمهور گفته که او امضا خواهد کرد .

فرد جرم حمایت سنا ضایعات فوریه مثبت


رقابت قانونگذاران برای آشنا کردن لوایح مربوط به کهنه سربازان قدیمی در کنگره جدید
یک برش شاهدانه که به تازگی منتقل شده‌است ، در یک مرکز کشت ماری‌جوانا در ایالت ماساچوست رشد می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / استیون Senne )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
کم‌تر از یک ماه به کنگره ۱۱۶th ، قانونگذاران هر دو طرف راهرو مجلس و سنا چهار لایحه را معرفی کرده‌اند که در صورت امضا شدن به قانون ، به the برای انجام تحقیقات درباره ماری‌جوانا نیاز دارد .
فیل رو ، نماینده جمهوری‌خواه ایالت تنسی ، یک دکتر پزشکی و یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، روز پنج شنبه قانونی را معرفی کرد که به VA برای انجام تحقیقات درباره گیاه شاهدانه ، شامل عصاره دانه ماری‌جوانا ، برای اختلال استرس پس از حادثه ، درد و شرایط دیگر نیاز دارد . این لایحه ، H.R. ۷۴۷ ، شبیه به کسی است که چهارشنبه توسط نماینده لو کوره آ ، دی - کالیفرنیا ، H.R. ۶۰۱ ، معرفی شد .
در مجلس سنا ، Sens. جان تستر ، D - مونتانا ، و دن سالیوان ، R - آلاسکا ، لایحه‌ای را معرفی کردند . ۱۷۹ ، در روز ۱۷ ژانویه ، VA را جهت انجام آزمایش‌های بالینی بر روی اثرات ماری‌جوانا پزشکی برای شرایط خاص سلامتی هدایت می‌کند .
و در روز ۱۶ ژانویه ، نماینده مت gaetz ، R - فلوریدا ، قانونی را معرفی کرد که برای به دست آوردن ماری‌جوانا مورد نیاز برای تحقیق ، مسیری را برای VA به وجود می‌آورد . لایحه Gaetzs ، H.R. ۶۰۱ ، تعداد تولید کنندگان ثبت‌شده تحت قانون مواد کنترل‌شده برای رشد گیاه شاهدانه را برای اهداف تحقیقاتی افزایش می‌دهد . همچنین به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی VA اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به افراد باتجربه در هر استان فدرال تایید شده را تامین کنند .

منبع سایت

احیا اکنون دسترسی مشاوره معافیت سربازی به علت بیماری های عمومی شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبی

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 147

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما