محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27146

فوریه


در واکنش به گزارش JAMA ، یک پست در وب سایت قدیمی سربازان قدیمی آمریکا تحت عنوان " مطالعه کهنه سربازان " نوشته شده بود : " مطالعه JAMA " در کتاب " VA Times" نوشته شده‌است .
علاوه بر Shulkin ، این پست متوجه شد که یکی دیگر از نویسندگان مطالعه JAMA ، دکتر کارولین Clancy ، سرپرست اجرایی سابق اداره بهداشت سربازان قدیمی است . او در ماه ژولای توسط دکتر ریچارد استون به عنوان رئیس موقت the جایگزین شد و اکنون به عنوان معاون دبیر برای اکتشاف ، آموزش و شبکه‌های وابسته به این پست منصوب شده‌است .
استون ، معاون سابق جراح ارتش ، هنوز به تصویب سنا نرسیده است . VHA از زمانی که Shulkin در ژانویه ۲۰۱۷ این پست را ترک کرد ، رئیس دائمی نداشته است .
سربازان کل روز بعد از تحویل
رانندگان اصلی در طول مسیر مشترک تجهیز تجهیزات جدید ( OPNET ) در فورت استوارت ، GA ، به مسیرهای تانک برخورد می‌کنند. ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ . ( ارتش آمریکا / سرگرد پیتر والش )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

دیوار شب هلکوپتر تعداد مکزیک مثبت احیا


ماموریت & هدف : نوشته شده توسط جرید کلر
این مقاله توسط جرید کلر در ابتدا در ماموریت & هدف ، انتشار اخبار دیجیتالی و انتشار فرهنگ اختصاص‌داده‌شده به مسائل نظامی و قدیمی ظاهر شد .
چهار سال طول کشید تا ارتش در نهایت وسایل نقلیه تاکتیکی تاکتیکی را به شدت به خود جذب کند و سربازان کم‌تر از چهار روز طول کشید تا یکی از آن‌ها نابود شود .
سربازان با اولین تیم رزمی تیپ Armored ، لشکر سوم پیاده در فورت استوارت در ایالت جورجیا ، در روز ۱۴ ژانویه اولین گروه از ۵۰۰ JLTVs خود را دریافت کردند .
چند روز بعد ، یک عکس روی WTF ارتش ایالات‌متحده منتشر شد ! لحظاتی را نشان می‌داد که به نظر می‌رسید یکی از Raider وسایل نقلیه جدید در سمت خود در پس از چرخش rollover ، کاپوت باز و قطعات به زمین ریخته می‌شود .
JLTVs جدید در ۳ ID بعد از ۷۲ ساعت . # usawtfm pic.twitter.com / jdP۰PSbKeV
- ارتش آمریکا ! چند لحظه ( @ TheWTFNation ) ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
خوشبختانه هیچ‌کس در the مجروح نشد که در طی آموزش تجهیزات جدید در مسیرهای تانک در فورت استوارت رخ داد ، افسر ارشد روابط‌عمومی ABCT ، پیت لیدلر در روز سه‌شنبه به Task هدف گفت .
حتی بهتر : the درگیر در the حتی به the اول تعلق دارند . با توجه به بوگارت ، یک وسیله نقلیه loaner از Oshkosh به فورت استوارت در کنار ناوگان فعلی ABCTs ۸ - ۱۰ به طور واضح برای رانندگان اصلی و درجه‌داران ارشد قدیمی ارسال شد تا احساس آن را داشته باشند .
بوگارت گفت : " آن‌ها متفاوت از the هستند و آن‌ها متفاوت از the هستند .
بوگارت گفت : رانندگان اصلی در حال حاضر دو دوره ۴۰ ساعته را در عرض پنج روز قبل از این که JLTV در سطح واحد در اوایل فوریه در سطح واحد مورد بررسی قرار گیرد ، انجام می‌دهند . و تا کنون ، نظرات کاملا ً مثبت هستند .
بوگارت گفت : " نظر اصلی این است که راه رفتن هموار است . وقتی که ضربه می‌زنید ، بیشتر شبیه یک ماشین مسافری است . … [ سربازان ] با این که چقدر صاف است ، منفجر می‌شوند ."
او اضافه کرد : " من در سال ۲۰۰۱ وارد ارتش شدم و تنها چیزی که تا به حال داشته‌ایم Humvees بوده‌است . افراد ما برای این کار هیجان‌زده هستند ، افراد تعمیر و نگهداری و آموزش برای آن هیجان‌زده هستند … ما همه هیجان‌زده هستیم ."
پس از ارتش ، سپاه تفنگداران دریایی در حوالی ساعت ۶۹ به یک گردان پیاده‌نظام با نیروی اعزامی نیروی دریایی دوم در کمپ Lejeune در کارولینای شمالی برنامه‌ریزی کرد . خدا می‌داند که چند نفر از آن‌ها در هفته اول زنده خواهند ماند .

منبع سایت

اکنون دسترسی قانونی مشاوره معافیت ایثارگران کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - رشته آموزش زبان انگليسی بدون کنکور

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما